Академиялық сурет Мата қатпарларын салу ережелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Академиялық сурет Мата қатпарларын салу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Академиялық сурет пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Пәні

АКАДЕМИЯЛЫҚ СУРЕТ


Педагогтің Т.А.Ә.

Джолдасбекова Махаббат Мухтаровна


Күні :

14.10.2025ж 21.10.2025ж 04.11.2025ж


Сынып: 2а

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Күрделі емес мата қыртысының пластикалық көркем суреті

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

Мата қатпарларының пішінін жеткізудегі тепе – теңдік қағидаты.

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға драпировка туралы түсінік беру. Оқушыларды әсем, әдемі бейнелеуге баулу. Қағаз бетіне дұрыс үйлестіруді үйрету. Жарық пен көлеңкесін табуды меңгерту.


Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басы















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында тақырып мазмұнын ашу үшінтөмендегідей сұрақтар қойылады:

  • Жұмсақ материалдарды ата?

  • Контур дегеніміз не?

  • Перспектива қаншаға бөлінеді?

  • Көкжик сызығы қалай өтеді?

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.






оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді









Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Иллюстрациялық суреттер

мен қосымша тапсырмалар

















Ортасы








Фонға ілінген мата немесе шүберекті сурет терминінде драпировка деп атаймыз. Драпировканың көптеген түрлері бар.

Олар: киім драпировкасы, шторлардың драпировкасы, тюльдердің драпировкасы, мүсін драпировкасы, кескіндеме драпировкасы, қабырға драпировкасы, стол стуль драпировкасы т. б

Драпировканың әр түрлі түстері болады. Олар жылы түс, суық түс болып екіге бөлінеді. Драпировканы суретте әр заттың жақсы ашық көрінуі үшін пайдаланамыз.

Мысалы: жылы натюрмортқа жылы түс, салқын түстеріне қарай драпировка қоямыз.

Драпировканың да әр зат сияқты жарық, меншікті көлеңке, түспе көлеңкелері болады. Суық драпировканың көлеңкесі қою болады, ал жылы драпировканың көлеңкесі ашықтау болады. Көбінесе әр түрлі заттарға фон ретінде пайдалануға болады. Әр бейнені және кейіпкерді нақты көрсету үшін ғана пайдаланады.

1-тапсырма:

Ең әуелі қағаз бетіне компоновкасын дұрыс ұймыдастыру қажет, қағаз бетінде аса үлкен, өте кішкентай болмауы қажет, қағаз бетінде орташа орналасу қажет. Сурет салу барысында сызықтар арқылы салып орналастыру керек.

Жалпы нобайын схема түрінде көрсетсек, енді конструкциялық құрлымын салумен айналысамыз. Драпировканын қыртыстарының ара қатынысын тексеріп. өлшеп, олардың сызықтық қаңқасын саламыз.

2-тапсырма:

Пішінді сомдау, осы кезеңде штрихтарды пайдалана отырып көлеңке мен жарықтың ара қатынасын шешіп табиғи формасын бейнелеуге көшеміз. Драпировканың пішінін сомдауға штрихтардың рөлі өте үлкен. Солардың көмегі арқылы жартылай жарық, көлеңке, денеден құлай түскен көлеңкенің айырмашылығын реттейміз.

3-тапсырма:

Суреттің аяталуы немесе түиін. Үшінші кезеңде суретті мұқият тексеріп, көзге ұрып тұрған елеулі көлеңке немесе жарық болса соларды басып, жалпы драпировканың рең қоюлығына бағындырамыз. Содан артық сызық, штрихтарды өшіріп суретті аяқтаймыз.













Сергіту сәті





«Жылы сөз» жылулық шеңбері

Оқушылар сабақ өті барысында өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады .








Аяқталуы











Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.

  • Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

  • Сары алма – мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

  • Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.

Өз ойларын еркін жеткізу .




Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.

Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді




Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.



Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2025
18
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі