Материалдар / Әке – тірегің, ана - жүрегің
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әке – тірегің, ана - жүрегің

Материал туралы қысқаша түсінік
Фонетика туралы түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2019
5198
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:қазақ тілі

Мектеп:№36

Ортақ тақырып: Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика

Мұғалімнің аты: Матқалықов Қ.Ж.


Күні: 03 .10.18


Сынып:6-сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Әке – тірегің, ана - жүрегің

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;

6.4.2.1 екпіннің түрлерін ( сөз екпіні, тіркес екпіні, ой екпіні,логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану;

Сабақ мақсаттары

Екпіннің түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады.

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.

Жинақы мәтін жаза алады.

Бағалау критерийлері

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады.

Екпіннің түрлерін ( дыбыс екпіні) сөз және сөйлем ішінде орынды қолданады.

Жинақы мәтін жаза алады.

Тілдік мақсат

Фонетика, екпін,рух,парасат, құндылық, т.б.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық және отбасылық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Алдыңғы оқу

Қазақтың салт-дәстүрі – ұлттық құндылығы


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспар

Ресурстар

Басы






«Әке – тірегің» дегенді қалай түсінесіңдер?

« Ана – жүрегің» дегенді қалай түсінесіңдер?

Дескриптор:

  • шағын мәтін жазады.

1-тапсырма

Дескриптор:

  • негізгі ақпараттарды табады;

  • сұрақтар құрастырады.

« Микрофон» әдісі арқылы


Ортасы






2-тапсырма

Дескриптор

  • сөйлем құрайды;

  • екпінін табады.


3-тапсырма

Дескриптор:

  • пунктуациялық қателерді түзетеді;

  • ой екпінін ажыратып жазады.


4-тапсырма

Дескриптор:

  • тыңдайды,

  • ой бөліседі.

5-тапсырма

Дескриптор:

  • диалог құрады.




Жұптық жұмыс




Жеке жұмыс



Топтық жұмыс

Соңы







Фонетикалық талдау жасайды.

Әкешім, анашым.

Дескриптор:

  • фонетикалық талдау жасайды;

  • екпінді ажыратады.

Жеке жұмыс

Мұғалім-оқушы

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!