Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Әке тірегің-ана жүрегің"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Бөлім: |
Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика. (Екпін,оның түрлері) |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Беласарова Сымбат Аскаровна |
|
|
||
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны:24 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Әке – тірегің, ана – жүрегің |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар мәтінді түсініп оқып, негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратып, мәселені анықтай отырып, мәтіндегі қателерді тауып, сөздіктер мен емле ережелерін пайдалана отырып түзетеді; |
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық сана мен дәстүр: Ата-ананы құрметтеу тек қазақы дәстүр ғана емес, бұл жалпы ұлттық құндылық. Оқушылардың бойында осы құндылықты қалыптастыру арқылы ұлттық сана мен дәстүрді сақтауға бағытталған тәрбие беру; Адамгершілік және ізгілік: Ата-анаға құрмет көрсетіп, олардың алдында перзенттік парызды өтеу — адамгершілік пен ізгіліктің көрінісі екендігін ұғындыру; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут 2 минут 1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «10 сөзді есіңде сақта» жаттығуы. Қазір мен сендерге 10 сөзді айтамын, сендер сол сөздерді сол қалпында жазып беріңдер. 1 сүлгі, 4 шам, 7 дәрі, 10 парта, 2 қоян, 5 жүзім, 8 көңіл-күй, 3 теледидар, 6 пісте, 9 фантик. Топқа біріктіру. «Флиппити» бағдарламасындағы рандом арқылы 3 топқа біріктіремін. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Мұғалім айтқан сөздерді сол қалпында жазады. Қате жоқ болса – 10 балл, 2 қатеге – 8 балл, 1 қатеге – 9 балл, 3 қатеге – 7 балл және т.т. Оқушылар рандом бөлген тізім бойынша 3 топқа бірігіп отырады. |
Мадақтау арқылы ынталандырып отырамын. |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы 5 минут 2 минут 3 минут 4 минут 10 минут 3 минут 5 минут 5 минут |
Үй тапсырмасын бекіту «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтаймын. 1.Екпіннің неше түрі бар? 2.Ой екпіні дегеніміз не? 3.Тіркес екпіні дегеніміз не? 4.Сөз екпіні дегеніміз не? 5.Дыбыс екпіні дегеніміз не? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын. Бейнекөрсетілім. Тақырып бойынша бейнематериал көрсетемін. Оқылым. 1-жаттығудағы оқылым мәтінін оқып беремін. Мәтін мазмұны бойынша төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Отбасындағы ата-ананың рөлін қалай түсінесіңдер? 2. Мәтін де қазақтың қандай мінезі көрініс тапқан? PISA форматындағы тапсырма. «Plickers» бағдарламасымен тест тапсырту арқылы тексеремін. Интербелсенді тақтадан тест сұрақтарын кезектесіп шығарып, жауаптарын сканерлеймін. 1. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз: А)
Әке мен ананың бала
тәрбиесіндегі орны. 2. Мәтінге сәйкес «Қазақы отбасыда ата-ана қандай рөл атқарады?» деген сұрақтың дұрыс жауабын табыңыз: А)
Қазақ отбасыда әке қамқоршы
болса, ана тірек болып саналады. 3. Мәтіндегі "шаңырақтың шамшырағы" сөз тіркесі қандай мағына береді? А)
Үйдің
сәні. 4. Мәтіннен қандай қорытынды шығаруға болады? А)
Ата-ананың көңілін түсіруге
болмайды, себебі бұл үлкен жауапкершілік. 5. "Алты аға бірігіп, әке болмас, жеті жеңге бірігіп, ана болмас" деген мақалды қалай түсінесіз? А) Көп
адам жиналып та ата-ана бола алмайды, өйткені ата-ана орны
бөлек. Топтық жұмыс. 1-топ. «Маңыздылық аймағы» әдісі арқылы мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңдар. Шеңбердің ортасына ең маңызды ақпараттарды, екінші айналымына аса маңызды емес ақпараттарды, сыртына маңызды емес ақпараттарды жазыңдар. 2-топ. «Дара диаграмма» әдісі арқылы отбасыдағы баланың рөлін, ерекшеліктері мен қасиеттерін топтастырып жазыңдар. 3-топ. «Қос диаграмма» әдісі арқылы отбасындағы әке мен ананың рөлін, өздеріне тән ерекшеліктерін, ұқсастықтарын салыстырыңдар. 3 ұқсастығын, 5 айырмашылығын жазыңдар. Ширату жаттығуы. «Ұлттық құндылықтар» ойыны. Ұлттық құндылықтар атауына сәйкес суретін жабыстырыңдар. Жеке жұмыс. 3-жаттығу. Мәтін үзіндісіндегі пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп жазыңдар. ЕББҚ оқушымен жұмыс. Отбасы іс-әрекеттері бейнеленген суреттер беремін. Тапсырма: Суреттерге қарап, әңгіме құрастырып жаз. Тыныс белгілерін дұрыс қой. Жұптық жұмыс. Мәтінге байланысты 5 нақтылау сұрағын құрастырыңыз. Сұрақтарың мәтіннің негізгі ойын терең түсінуге көмектесетін болсын. Ол сұрақтарға жұптарыңмен жауап беріңдер. Мысал сұрақтар:
|
Оқушылр ортаға шығып, жаңбыр тамшысын алады. Артында жасаырынып тұрған сұарқтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап беру арқылы айтылым дағдысын жүзеге асырады.
«Plickers» бағдарламасында дайындалған тестке өз QR-кодтағы дұрыс нұсқаны көрсету арқылы жауап береді. Оқушының беруі тиіс жауаптары: 1. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз: B) Қазақ отбасындағы ата-анаға деген құрмет. 2. Мәтінге сәйкес «Қазақы отбасыда ата-ана қандай рөл атқарады?» деген сұрақтың дұрыс жауабын табыңыз: C) Әке шаңырақтың иесі, ана оның босағасы ретінде құрметтеледі. 3. Мәтіндегі "шаңырақтың шамшырағы" сөз тіркесі қандай мағына береді? D) Үйдің берекесі, жарығы, тірегі. 4. Мәтіннен қандай қорытынды шығаруға болады? A) Ата-ананың көңілін түсіруге болмайды, себебі бұл үлкен жауапкершілік. 5. "Алты аға бірігіп, әке болмас, жеті жеңге бірігіп, ана болмас" деген мақалды қалай түсінесіз? A) Көп адам жиналып та ата-ана бола алмайды, өйткені ата-ана орны бөлек.
Оқушылар топтық жұмыс орындайды. 1-топ оқушылары оқылым мәтініндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. Ең маңызды ақпараттарды, аса маңызды емес ақпараттарды, маңызды емес ақпараттарды шеңберге жазады.
2-топ оқушылары отбасындағы баланың рөлін, ерекшеліктері мен қасиеттерін кестеге жазады.
3-топ оқушылары әке мен ананың рөлін, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын жазып, салыстырады.
Ұлттық құндылықтардың атауларына сәйкес суретін жабыстырады. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Мәтінді пунктуациялық қателерді түзетіп, көшіріп жазады.
Суретке қарап, әңгіме құрастырады.
Жұптасып нақтылау сұрақтарын құрастырады және ол сұрақтарға жауап береді.
|
Қ/Б: «Домбыра» әдісімен бағалап отырамын.
Дескриптор: -сұрақтарға түсініп жауап береді; 1 балл Қ/Б: «Домбыра» әдісімен бағалап отырамын. Дескриптор: -мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады; 1 балл Қ/Б: «Домбыра» әдісімен бағалап отырамын. Дескриптор: -мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады; 1 балл -қосымша ақпаратты анықтай алады; 1 балл -отбасындағы баланың рөлін жаза алады; 1 балл -әке мен ананың рөлін ажырата алады; 1 балл -орфографиялық нормаларды сақтай алады; 1 балл Қ/Б: «Домбыра» әдісімен бағалап отырамын. Дескриптор: -пунктуациялық қателерді түзетіп жаза алады; 1 балл Қ/Б: «Домбыра» әдісімен бағалап отырамын. Дескриптор: -нақтылау сұрақтарын құрастыра алады; 1 балл -жауабын жазады; 1 балл |
Интербелсенді тақта Слайд Сұрақтар
Бейне-материал
Мәтін
Интер-белсенді тақта QR-кодтар
ұялы телефон сканері
Флипчарт
Диаграмма
Маркерлер
Оқулық Жұмыс дәптері
|
Сабақтың соңы 2 минут 1 минут |
Кері байланыс. «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы кері байланыс аламын. Үйге тапсырма. «Менің әкем – менің тірегім, анам – менің жүрегім» тақырыбына 80-100 сөзден тұратын эссе жазыңдар. |
Оқушылар сабақтан алған білімдері туралы кері байланыс жазады. «Менің әкем – менің тірегім, анам – менің жүрегім» тақырыбында эссе жазады. Эссені үйде орындап, өз ойын шығармашылық тұрғыда жеткізеді. |
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалаймын. |
«Өзін-өзі бағалау» кері байланыс парағы. |
Тексерілді
Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары
___________
«____» _________ 2024 ж