Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім тақырыбы:Ұрпақ тәрбиесі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» Әке үкімі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Көркемдегіш құралдардың анықтамасын біледі, шығармадағы ұлттық құндылық туралы өз пікірін жазады;

    Көптеген оқушылар: Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, көркемдегіш құралдарын анықтайды;

    Кейбір оқушылар: Көркемдегіш тәсілдердің қолданысын тиімді талдайды, әдеби эссені ұлттық құндылық тұрғысынан талдап жазады.

    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.

    • Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Қызығушылықты ояту.«Балмұздақ таяқшалары»

    Топтар қағаз қиындыларындағы сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға жауап дайындайды, талдайды, ойларын ортаға салады.

    Сұрақ:

    • Шығармада Махамбет бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық байқалды?

    • Шығармада ұлттық құндылықтар қалай сипатталды?

    • Шығарманың «Нарынқұм зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер едіңіздер?

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Топтар қағаз қиындыларындағы сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға жауап дайындайды, талдайды, ойларын ортаға салады.




    Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ «Нысана»



    7-сынып қазақ әдебиеті

    Сабақтың ортасы























































    ІІ. Мағынаны тану. Әке мен бала диалогы мәтіні таратылады.

    «Әке үкімі» үзіндісі таратылып, оқушылар топтық жұмыс жүргізеді. «Рөлдік ойын».

    Топ тақырыбы «Әке үкімі»

    1-топ. «Орындаушы» Шығарма мазмұнын айтып береді;

    2-топ. «Сыншы» ол орындаушының олқы тұстары туралы айтады.

    3-топ. «Қорғаушы» «орындаушының» ұтымды жауаптарын айтып қорғайды.

    4-топ. «Бақылаушы» топтардың өз рөлін қалай алып шыққанын бағалайды.

    Дескриптор:

    • Шығарма мазмұнын айтып береді;

    • орындаушының олқы тұстары туралы айтады;

    • «орындаушының» ұтымды жауаптарын айтып қорғайды.

    ҚБ

    Тапсырма. Оқушыларға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.

    Көркемдегіш құралдар

    Шығармадан мысал

    Қолданылу себебі, ерекшелігі

    Аллитерация




    Ассонанс




    Қайталау




    Эпифора




    Риторикалық сұрақ




    Синекдоха




    Дескриптор:

    • Көркемдегіш құралдарға шығармадан мысал келтіреді;

    • Қолданылу себебі мен ерекшелігін талдайды.

    ҚБ

    Тапсырма.Шығармадағы әке мен бала образын талдаңыз. Жасалу тәсілдерін анықтаңыз.

    Әке

    Бала




    Жасалу тәсілдері




    Дескриптор:

    • Шығармадағы әке мен бала образын талдайды;

    • Жасалу тәсілдерін анықтайды.

    ҚБ

    Тапсырма:

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды;


    Әдеби эссе жазады.

    «Автор орындығы» үздік шығармалар «Автор орындығында» оқылады.

    Әке мен бала диалогы мәтіні таратылады.

    «Әке үкімі» үзіндісі таратылып, оқушылар топтық жұмыс жүргізеді.














    Оқушыларға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.











    Шығармадағы әке мен бала образын талдаңыз. Жасалу тәсілдерін анықтаңыз.







    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.

    «Автор орындығы» үздік шығармалар «Автор орындығында» оқылады.













    ҚБ «Нысана»




















    ҚБ «Нысана»











    ҚБ «Нысана»





    ҚБ «Нысана»





















































    http://kitap.kz/reader/bota_narinkumz






    Дереккөз:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    .
    04 Сәуір 2024
    851
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әке үкімі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әке үкімі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім тақырыбы:Ұрпақ тәрбиесі

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» Әке үкімі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Көркемдегіш құралдардың анықтамасын біледі, шығармадағы ұлттық құндылық туралы өз пікірін жазады;

    Көптеген оқушылар: Шығарманы ұлттық құндылығы тұрғысынан талдап, көркемдегіш құралдарын анықтайды;

    Кейбір оқушылар: Көркемдегіш тәсілдердің қолданысын тиімді талдайды, әдеби эссені ұлттық құндылық тұрғысынан талдап жазады.

    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды.

    • Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Қызығушылықты ояту.«Балмұздақ таяқшалары»

    Топтар қағаз қиындыларындағы сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға жауап дайындайды, талдайды, ойларын ортаға салады.

    Сұрақ:

    • Шығармада Махамбет бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық байқалды?

    • Шығармада ұлттық құндылықтар қалай сипатталды?

    • Шығарманың «Нарынқұм зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер едіңіздер?

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Топтар қағаз қиындыларындағы сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға жауап дайындайды, талдайды, ойларын ортаға салады.




    Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ «Нысана»



    7-сынып қазақ әдебиеті

    Сабақтың ортасы























































    ІІ. Мағынаны тану. Әке мен бала диалогы мәтіні таратылады.

    «Әке үкімі» үзіндісі таратылып, оқушылар топтық жұмыс жүргізеді. «Рөлдік ойын».

    Топ тақырыбы «Әке үкімі»

    1-топ. «Орындаушы» Шығарма мазмұнын айтып береді;

    2-топ. «Сыншы» ол орындаушының олқы тұстары туралы айтады.

    3-топ. «Қорғаушы» «орындаушының» ұтымды жауаптарын айтып қорғайды.

    4-топ. «Бақылаушы» топтардың өз рөлін қалай алып шыққанын бағалайды.

    Дескриптор:

    • Шығарма мазмұнын айтып береді;

    • орындаушының олқы тұстары туралы айтады;

    • «орындаушының» ұтымды жауаптарын айтып қорғайды.

    ҚБ

    Тапсырма. Оқушыларға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.

    Көркемдегіш құралдар

    Шығармадан мысал

    Қолданылу себебі, ерекшелігі

    Аллитерация




    Ассонанс




    Қайталау




    Эпифора




    Риторикалық сұрақ




    Синекдоха




    Дескриптор:

    • Көркемдегіш құралдарға шығармадан мысал келтіреді;

    • Қолданылу себебі мен ерекшелігін талдайды.

    ҚБ

    Тапсырма.Шығармадағы әке мен бала образын талдаңыз. Жасалу тәсілдерін анықтаңыз.

    Әке

    Бала




    Жасалу тәсілдері




    Дескриптор:

    • Шығармадағы әке мен бала образын талдайды;

    • Жасалу тәсілдерін анықтайды.

    ҚБ

    Тапсырма:

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды;


    Әдеби эссе жазады.

    «Автор орындығы» үздік шығармалар «Автор орындығында» оқылады.

    Әке мен бала диалогы мәтіні таратылады.

    «Әке үкімі» үзіндісі таратылып, оқушылар топтық жұмыс жүргізеді.














    Оқушыларға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.











    Шығармадағы әке мен бала образын талдаңыз. Жасалу тәсілдерін анықтаңыз.







    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.

    «Автор орындығы» үздік шығармалар «Автор орындығында» оқылады.













    ҚБ «Нысана»




















    ҚБ «Нысана»











    ҚБ «Нысана»





    ҚБ «Нысана»





















































    http://kitap.kz/reader/bota_narinkumz






    Дереккөз:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    04.04.2024
    851
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    .
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации