Материалдар / Акробатикалық элементтер жиынтығын құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Акробатикалық элементтер жиынтығын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2020
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮСІНІК ХАТ


Қозғалыс және оның дамуына қатысты дене шынықтыру бағдарламаның басты мәселесі болып табылады, себебі бұл назар дене мен физикалық жаттығуда болатын жалғыз білім беру тәжірибесі. Бұл оқушыларға физикалық дағдыларын қозғалыс туралы білім мен түсінікпен қатар дамыту үшін қозғалыс тәжірибелерін беретін кең және теңдестірілген дене шынықтыру бағдарламасы арқылы жүзеге асырылады. Дене шынықтыру мақсаты – не жасап жатқанын түсіндіре отырып, оқушыларға епті, сенімді, нәтижелі және қауіпсіз қозғалуға көмектесе отырып, қозғалыс құзыреттілігі мен контексттік меңгеруді дамыту.

Дене шынықтыру бала тәрбиесінде ерекше орын алады. Оның оқушыны физикалық жағынан, сондай-ақ әлеуметтік қабілеттері, тұлғасын және рухани жағын дамытуға потенциалы бар. Мектеп контекстіндегі дене шынықтыру сондай-ақ оқушыларға жас кезінде денсаулықты нығайту жаттығуларын беру арқылы оларда салауатты өмір салтын қалыптастыруды мақсат етеді. Бұл әлеуметтік денсаулыққа ұзақ мерзімді түрде жағымды әсер етуге мүмкіндік береді.


Дене шынықтыру:

әлеуметтік дағдылар мен тұлғалық жағымды әсер ала алатын физикалық және рухани денсаулыққа негіз болады;

оқушыларды физикалық және менталды денсаулығын түсінуге және оны нығайту үшін жұмыс істеуге ынталандырады;

дене шынықтыру және спорт саласындағы теоретикалық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуды насихаттайды;

оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады;

ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс, жауапкершілік пен өзара түсінушілік қалыптастырады;

оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;

білімді байыту және оқушылар арасында дене шынықтырудың адам мәдениеті бөлігі идеясын дамытуға мүмкіндік береді. Бағдарлама бойынша осы негізгі білім өзінен, біздің пән бойынша не білетіндігімізді және осы білімге қалай қол жеткізетінімізден тұрады. Пән бойынша білім оқу тараулары бойынша ұйымдастырылған. Тараулар бұдан әрі дағды немесе тақырып, білім немесе түсінік деңгейіндегі тармақтарға бөлінген. Тармақтар бағаға байланысқан бейнекүту ретінде берілген болса, онда пән бойынша оқу мақсаттарын қалыптастырады. Оқу мақсаттары әрбір тармақтың ішіндегі кезектілікті көрсетіп, оқушылармен олардың қабылдауы тиіс келесі қадамдар туралы бөлісе отырып, мұғалімдерге жоспарлау және бағалау мүмкіндіктерін береді.














Р/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Оқу мақсаттары


9-сынып 1 тоқсан 14 сағ 1 бөлім – Жеңіл атлетика

1-2

Қауіпсіздік ережесі

Спринттік жүгіру және мәре

2

02-07.09.2019

9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау


3-4

Стайерлік жүгіру, сөре мен мәре

2

09-14.09.2019

9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету


5-6


Секіру түрлері


2

16-21.09.2019

9.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне әсер ететін жаттығуларды анықтау


7-8

Дәлдеудегі бұлшық ет төзімділігі және күш

2

23-28.09.2019

9.1.3.1. Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын жасау және көрсету


2 бөлім – Спорттық ойындар дене тәрбиесі құралы ретінде

9-10

Жұп және топтағы қозғалыс ойын дағдылары

2

30.09-05.10.2019

9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету


11-12


Спорттық ойындардағы тактика және тактикалық іс-әрекет

2

07-12.10.2019

9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру


13-14

Көшбасшылық дағдылар және командалық жұмыс

2

14-19.10.2019


9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру


9-сынып 2 тоқсан 16 сағ 3-бөлім – Гимнастика

15-16



Қауіпсіздік ережесі

Акробатикалық элементтер жиынтығын құру

2

28.10-02.11.2019


9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін- өзі сақтандыру орындау

9.1.2.1. Кең ауқымды жаттығуларда, олардың жүйелі түрде комбинацияларды жетілдіру


17-18

19-20


Гимнастикалық жабдықтарда жүйелі жаттығулар


4

04-09.11.2019

11-16.11.2019


9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету


21-22

Ырғақты гимнастикадағы жаттығулар жиынтығы

2

18-23.11.2019

9.3.2.1. Ағзаның функционалды жүйесіне әсер ететін жаттығуларды анықтау


4 бөлім Қазақтың ұлттық ойындары

23-24

25-26

Дәстүрлі ойындар


4

25-30.11.2019

02-07.12.2019

9.2.4.1. Адамгершілік құндылықтарды әділ ойында қолдану және жалпылау


27-28

29-30

Зияткерлік ойындар

4


09-14.12.2019

16-21.12.2019


9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру


9-сынып 3 - тоқсан 20 сағ 5 бөлім – Шаңғы / Кросс/Коньки дайындығы

31-32

Қауіпсіздік ережесі

Арнайы дайындық жаттығулары


2

10-18.01.2020

9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау 9.1.4.1. Белгілі бір қызмет түріне денені қыздыру жинағын құру


33-34

Төзімділік және оны дамыту тәсілдері

2


20-25.01.2020

9.1.3.1.Дене қасиеттерін дамытуға жаттығу жинақтарын жасау және көрсету


35-36

Кедергілерден өтудегі арнайы жаттығулар

2



27.01-01.02.2020


9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету 9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру


6 бөлім – Командалық ойындардағы бірлесе оқу



37-38 39-40 41-42

Спорт түрлеріндегі қозғалмалы ойындар


6

03-08.02.2020

10-15.02.2020

17-22.02.2020


9.2.2.1. Бірлескен жұмыстағы жеке дағдыларды салыстыру

9.2.1.1. Орындалатын тапсырмалардағы қолданатын әр-түрлі рөлдерді салыстыру


43-44 45-46

Ойын комбинацияларын әзірлеу

4


24-29.02.2020 02-07.03.2020

9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру


47-48 49-50

Баламалы ойындар әзірлеу

4



09-14.03.2020

16-19.03.2020

9.2.4.1. Адамгершілік құндылықтарды әділ ойында қолдану және жалпылау


9-сынып 4 - тоқсан 18 сағ 7 бөлім –Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру

51-52

Қауіпсіздік ережесі

Доппен әр-түрлі техникалық амал тәсілдер


2

25-28.03.2020


9.1.5.1. Қозғалыс әрекеттері кезінде сақтандыруды және өзін-өзі сақтандыру орындау

9.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін көрсету


53-54

Топтық тактикалық әрекеттер

2


30.03-04.04.2020

9.2.3.1. Әр-түрлі тактика және стратегияларды салыстыру


55-56

Доппен ойындар өткізу және әзірлеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!