Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3-бөлім.Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
|
Мектеп: « ЖОББМ»КММ |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалім аты жөні: |
|||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау 6.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар жаңа сабақты толық меңгереді. |
|||||||
|
Акробатикалық жаттығуларды үйренеді. |
||||||||
|
Жүгіру техникасы. |
||||||||
|
Бір орыннан секіру техникасы. Ұшу және орнығу |
||||||||
|
Бағалау критериі |
Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа Бір орыннан секіру фазаларын білсе Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе |
|||||||
|
Сабақтың тілдік мақсаты |
Негізгі сөздер мен фразалар: секіру, жүгіру, ұшу, орнығу. |
|||||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
Құндылықтар |
Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
5-сынып Жеңіл атлетика. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
|
Дерек көздер |
||||||
|
5-10минут |
Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі:
1. Сапқа тұру 2.
Мәлімдеме қабылдау, түгендеу |
Постер, маркерлер
Бейнефильм: https://www.youtube.com/watch?v=hy_pDEt1Q1Y |
||||||
|
20-25минут
|
Негізгі бөлімі: 20-25 минут. Әдістемелік
нұсқау: Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаттығу кезінде
оқушылар бір-бірінің кемшіліктерін байқап соны айтып,
қайталамау 1-жаттығу.Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға
домалап түсу.
6-жаттығу Көпір салу
7- жаттығу Аяқты кеуде тұсқа құшақтай отырып алға қарай домалап түсу.
1 ойын. Жүгіру-домалап айналу -мәреге жүгіру. 2 ойын.Төсеніштің соңына дейін жүгіру – артқа домалау, айналдыру-мәреге жүгіру 3 ойын.Жүгіру-кедергіден секіру (доп, арқан, гимнастикалық таяқша) – мәреге жүгіру. 4 ойын.Оң және сол аяқпен секіре жүру 5 ойын.Алға, артқа домалай жарысу Әдістемелік нұсқау: Әр бір жаттығуларды орындауда топ мүшелері келесі топтың дұрыс орындалуына сырттай қарап отыра, кемшіліктерін түзеп отырады. Кемшілігі болса қарсы топ мүшелері сол жаттығу түрін көрсету |
Ысқырық, секундомер, төсеніш
|
||||||
|
Соңы 3- 4 |
Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Секіру». ( Оқушылар «секіру» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.) |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері Құндылықтар |
||||||
|
|
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
||||||||
Акробатикалық жаттығуларға арналған 6 сынып бойынша 5 баллдық жүйемен бағалау парағы
|
№ |
Аты -жөні |
Қауіпсіздік талаптары |
Алдыға домалау техникасы |
Артқа домалау техникасы |
Жауырынға тұру тех-сы |
Көпірше жасап тұру |
Жалпы ұпайы |
Жиынтық балы, бағасы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
«№ жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау
6Ә сынып
Дене шынықтыру пән мұғалімі:
Семей 2025 ж
5
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3-бөлім.Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
|
Мектеп: « ЖОББМ»КММ |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалім аты жөні: |
|||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау 6.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар жаңа сабақты толық меңгереді. |
|||||||
|
Акробатикалық жаттығуларды үйренеді. |
||||||||
|
Жүгіру техникасы. |
||||||||
|
Бір орыннан секіру техникасы. Ұшу және орнығу |
||||||||
|
Бағалау критериі |
Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа Бір орыннан секіру фазаларын білсе Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе |
|||||||
|
Сабақтың тілдік мақсаты |
Негізгі сөздер мен фразалар: секіру, жүгіру, ұшу, орнығу. |
|||||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
Құндылықтар |
Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
5-сынып Жеңіл атлетика. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
|
Дерек көздер |
||||||
|
5-10минут |
Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі:
1. Сапқа тұру 2.
Мәлімдеме қабылдау, түгендеу |
Постер, маркерлер
Бейнефильм: https://www.youtube.com/watch?v=hy_pDEt1Q1Y |
||||||
|
20-25минут
|
Негізгі бөлімі: 20-25 минут. Әдістемелік
нұсқау: Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаттығу кезінде
оқушылар бір-бірінің кемшіліктерін байқап соны айтып,
қайталамау 1-жаттығу.Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға
домалап түсу.
6-жаттығу Көпір салу
7- жаттығу Аяқты кеуде тұсқа құшақтай отырып алға қарай домалап түсу.
1 ойын. Жүгіру-домалап айналу -мәреге жүгіру. 2 ойын.Төсеніштің соңына дейін жүгіру – артқа домалау, айналдыру-мәреге жүгіру 3 ойын.Жүгіру-кедергіден секіру (доп, арқан, гимнастикалық таяқша) – мәреге жүгіру. 4 ойын.Оң және сол аяқпен секіре жүру 5 ойын.Алға, артқа домалай жарысу Әдістемелік нұсқау: Әр бір жаттығуларды орындауда топ мүшелері келесі топтың дұрыс орындалуына сырттай қарап отыра, кемшіліктерін түзеп отырады. Кемшілігі болса қарсы топ мүшелері сол жаттығу түрін көрсету |
Ысқырық, секундомер, төсеніш
|
||||||
|
Соңы 3- 4 |
Ой-толғаныс. «Синкуейн» әдісі – «Секіру». ( Оқушылар «секіру» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.) |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері Құндылықтар |
||||||
|
|
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
||||||||
Акробатикалық жаттығуларға арналған 6 сынып бойынша 5 баллдық жүйемен бағалау парағы
|
№ |
Аты -жөні |
Қауіпсіздік талаптары |
Алдыға домалау техникасы |
Артқа домалау техникасы |
Жауырынға тұру тех-сы |
Көпірше жасап тұру |
Жалпы ұпайы |
Жиынтық балы, бағасы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
«№ жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау
6Ә сынып
Дене шынықтыру пән мұғалімі:
Семей 2025 ж
5
шағым қалдыра аласыз















