Акробатикалық жаттығулар орындау 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Акробатикалық жаттығулар орындау 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

СҚО Мамлют ауданы « Краснознаменное орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Акробатикалық жаттығулар орындау

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім 3

Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау

Педагогтың тегі,аты,әкесінің аты (болған жағдайда)


Джекенбаев Сеиткул Тулегенович

Күні

21.11.23ж

Сынып 5а

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Акробатикалық жаттығулар орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Сабақтың мақсаты


Түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

15минут

Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

1. Қол мен иық бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

2. Дене бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.

3. Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.



Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.


(ойыншылар саны бойынша), ысқырық, 1 доп, ысқырық, өлшегіш















Сабақтың ортасы

25 минут

Жұпта ең жақсы аударылып түсуді көрсететін оқушыларды таңдаңыз (унисон/бірізді көрсету) және оларды барлығына көрсетуді сұраңыз. Дене бөліктеріне және бұлшық еттерге назар аударыңыз, неліктен Сіз осы оқушыларды таңдағаныңызды түсіндіріңіз. Сұрақ қойыңыз: «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз?

«Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

Акробатикалық жаттығулар орындау

(ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау. Аударылып түсулерді бір-бірімен қалай орындауға болатынына тәжірибе жүргізіңіз (мысалы, аударылып түсуді орындау кезінде қолдан ұстау және басына бас қойып жату).

Гимнастикалық төсенішке жатып, жауырмен аяғыңызды жоғорыға көтеру екі қолмен белімізді ұстау.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау


Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен орындаңыз.

1. Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

2. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

3. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

4. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

Дескриптор

- қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды;

- гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды;

- алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады;

- гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады;

- гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды көпір жасау.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау. Ең жақсы білім алушыны анықтаңыз, жіберілген қателерді көрсетіңіз.

Тыныс алу мен зейінді қалпына келтіру жаттығуларын орындау, дұрыс қалыпта болыңыз. Ұйымдастырылған күтім


Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау.

Үй тапсырмасы: жалпы дамыту жаттығуларын орындау.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2024
348
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі