Акробатикалық жаттығуларды орындау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Акробатикалық жаттығуларды орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бқл ашық сабақ дене шынықтыру мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі Аханова Б


Бөлім: 3

Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау


Педагогтің аты-жөні:

Жарболов Самат

Күні:

14.11.2023ж

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Акробатикалық жаттығуларды орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Сабақтың мақсаттары:

Өз бетімен акробатикалық элементтерді орындай алады.

Өз бетімен барлық элементтерді рет- ретімен орындай алады.

Құндылықтарға баулу:

Ұлттық мүдде құндылығы: Дене шынықтырудың қолдану аясын кеңейту, салауатты өмір салтына дағдылануды жоспарлы орындау, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық,сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. 15 мин.




















Ұйымдастыру кезеңі:


Оқушылармен амандасу,рапорт қабылдату

Саптағы жаттығуларды орындатады

Оңға,солға, айналып бұрылу.

Секіріп бұрылу.

Жүру:

Аяқтың ұшымен, өкшемен,

Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен.

Отырып, жартылай отырып жүру.

Назар аудару жаттығулар:

- жүріс

- жүгіріс

Қауіпсіздік ережелерін ескерту.



Оқушыларды «Самаурын»әдісі арқылы 2 топқа бөлемін










Мұғаліммен амандасады





Жаттығуларды орындайды











Оқушылар «Самаурын»әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді








«Жарайсың!» мадақтау сөзі

Дескриптор:

-Саптық жттығуларды біледі

-Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді

-Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген

-Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды

-Қауіп-қатерді анықтай алады



Слайд











Жаңа сабаққа кіріспе

6 мин

Сабақтың ортасы

Жаңа білімді меңгерту

Оқушыларға видеоролик көрсету




Оқушылар видеролик көреді

Мақсаты: функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

АКТ,слайд,видео

слайд

Топтық жұмыс

7 мин

Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын, реттілікпен, топпен ауысу арқылы жаттығуларды қайталау.

-жауырынға тұру,

-жартылай шатқа отыру,

- көпірше жасау

гимнастикалық бөренеде орындалатын жаттығулар комбинациясы:

1-2 қадам жүру, қол белде; жартылай шатқа отыру; 2-3 қадам «полька» биін билеу

Дескриптор

- акробатикалық жаттығулардың кешенін ретімен орындайды;

- жаттығулардың техникасын көрсетеді;

- жаттығуларды жетілдірудегі қажеттіліктерді анықтайды.

«Жарайсың!» мадақтау сөзі

Ысқырық , слайд

Гимнастикалық төсеніш, гимнастикалық бөрене, гимнастикалық орындық

Жұптық жұмыс

6 мин








Акробатикалық жаттығулардың 3-4 түрінен жаттығу кешендерін көрсетемін

«Қарлығаш» әдісіне тұру, алға домалау, артқа домалау барысында жартылай шпагатқа

отыру, көпірше жасау, баспен тұру т.б


Дескриптор

- акробатикалық жаттығулардың кешенін ретімен орындайды;

- жаттығулардың техникасын көрсетеді;

- жаттығуларды жетілдірудегі қажеттіліктерді анықтайды.

«Жарайсың!» мадақтау сөзі

Жеке жұмыс

8 мин

Дескриптор:

Оқушылар жеке жұмыс жасауда артқа домалап жауырынға тұру әдістерін үйренеді









«Жарайсың!» мадақтау сөзі


Ысқырық , слайд

Гимнастикалық төсеніш, гимнастикалық бөрене, гимнастикалық орындық

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3 мин.

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2024
308
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі