Сабақтың
басы
-
15
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу,рапорт қабылдату
Саптағы жаттығуларды
орындатады
Оңға,солға, айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жүру:
Аяқтың ұшымен,
өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы
жағымен.
Отырып, жартылай отырып
жүру.
Назар аудару
жаттығулар:
-
жүріс
-
жүгіріс
Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
Оқушыларды «Самаурын»әдісі
арқылы 2 топқа бөлемін
|
Мұғаліммен
амандасады
Жаттығуларды
орындайды
Оқушылар «Самаурын»әдісі
арқылы 2 топқа бөлінеді
|
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
Дескриптор:
-Саптық жттығуларды біледі
-Бөліну әдістері кезінде қателіктер
жібермейді
-Сапта жүру, бұрлу ,
тұруды меңгерген
-Сапта дұрыс жүруді,
ара-қашықтықты қатесіз орындайды
-Қауіп-қатерді анықтай
алады
|
Слайд
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
6
мин
Сабақтың ортасы
|
Жаңа білімді
меңгерту
Оқушыларға
видеоролик көрсету
|
Оқушылар видеролик көреді
|
Мақсаты: функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
|
АКТ,слайд,видео
слайд
|
Топтық
жұмыс
7 мин
|
Гимнастика жаттығуларындағы
қимыл-қозғалыс комбинацияларын, реттілікпен, топпен ауысу арқылы
жаттығуларды қайталау.
-жауырынға
тұру,
-жартылай шатқа
отыру,
- көпірше
жасау
гимнастикалық бөренеде
орындалатын жаттығулар
комбинациясы:
1-2 қадам жүру, қол белде;
жартылай шатқа отыру; 2-3 қадам «полька» биін
билеу
|
|
Дескриптор
-
акробатикалық жаттығулардың кешенін ретімен
орындайды;
-
жаттығулардың техникасын көрсетеді;
-
жаттығуларды жетілдірудегі қажеттіліктерді
анықтайды.
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
|
Ысқырық ,
слайд
Гимнастикалық төсеніш,
гимнастикалық бөрене, гимнастикалық
орындық
|
Жұптық
жұмыс
6
мин
|
Акробатикалық жаттығулардың 3-4 түрінен жаттығу кешендерін
көрсетемін
«Қарлығаш» әдісіне тұру, алға домалау, артқа домалау
барысында жартылай шпагатқа
отыру,
көпірше жасау, баспен тұру т.б
|
|
Дескриптор
-
акробатикалық жаттығулардың кешенін ретімен
орындайды;
-
жаттығулардың техникасын көрсетеді;
-
жаттығуларды жетілдірудегі қажеттіліктерді
анықтайды.
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
|
|
Жеке
жұмыс
8
мин
|
|
|
Дескриптор:
Оқушылар жеке жұмыс
жасауда артқа домалап жауырынға тұру әдістерін
үйренеді
«Жарайсың!» мадақтау
сөзі
|
Ысқырық ,
слайд
Гимнастикалық төсеніш,
гимнастикалық бөрене, гимнастикалық
орындық
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл
күйді
«Бас
бармақ» әдісі арқылы
бағалайды
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл
күйді
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалайды
|
|
|