№2
«Туған жерім - аялы
алтын бесігім» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқылатын
шығарма Әл-Фараби «Қашықтасың туған
жер»
«Тіршілікте құрыштай бол
төзімді»
Оқу
мақсаты
6.2.1.1 - шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау
6.2.3.1 - шығармадағы көркем
ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау
Бағалау
критерийі Білім
алушы
-
шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасайды
-
шығармадағы көркем
ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтайды
1-тапсырма
Өлеңді түсініп оқып,
тақырыбы мен идеясын анықтаңыз, асты сызылған жолдағы эпизодтарға
талдау жасаңыз
Тіршілікте құрыштай бол
төзімді,
Сан мәртебе алдаса да
өзіңді.
Тағдырыңды еш уақытта
жазғырма
Тіпті кейде болса да әзәзіл
азғырған.
Өрге жүзген өнегелі
ісімен
Таңда ал да дос, өз теңіңнің
ішінен.
Жүргендер көп достық атын
малданып,
Алайда тек қалма оған
алданып.
Сипаттама
|
Дәлел
|
Менің
ойым
|
Адал
дос
|
|
|
Жалған
дос
|
|
|
2-тапсырма
«Қашықтасың туған жер»
өлеңінен көркемдегіш құралдарды анықтаңыз.
Эпитет
–
Кейіптеу
–
Антитеза
–
Метафора
-
Бағалау
критерийі
|
№
тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасайды
|
1
|
Тақырыбын
табады
|
1
|
Идеясын
табады
|
1
|
Дәлелді
табады
|
2
|
Пікір
білдіреді
|
2
|
Шығармадағы көркем
ауыстыруларды (троптар ды: метафора, кейіптеу, метонимия,
гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтайды
|
2
|
Эпитетке мысал
келтіреді
|
1
|
Кейіптеуді
анықтайды
|
1
|
Антитезаны
ажыратады
|
1
|
Метафораны
табады
|
1
|
Барлығы – 10
балл
|
|
Оқушының аты-жөні: 6б-сынып
Күні:
№2
«Туған жерім - аялы
алтын бесігім» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқылатын
шығарма Әл-Фараби «Қашықтасың туған
жер»,
«Тіршілікте құрыштай бол
төзімді»
Оқу
мақсаты
6.2.1.1 - шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау
Бағалау
критерийі Білім
алушы
1-тапсырма
Өлеңді түсініп оқып,
сұрақтарға жауап беріңіз
Тіршілікте құрыштай бол
төзімді,
Сан мәртебе алдаса да
өзіңді.
Тағдырыңды еш уақытта
жазғырма
Тіпті кейде болса да әзәзіл
азғырған.
Өрге жүзген өнегелі
ісімен
Таңда адал дос, өз теңіңнің
ішінен.
Жүргендер көп достық атын
малданып,
Алайда тек қалма оған
алданып.
-
Өлең не
туралы? _____________________________________________________
-
Автор бізге осы өлең арқылы не
айтқысы келді?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Өлеңнің 1-жолында қандай
қасиет туралы айтылған? ______________________
-
Өлеңнен асты сызылған жолдар
қайсысына сәйкес келеді, орналастырып
жазыңыз
-
Сипаттама
|
Дәлел
|
Пікір
|
Адал
дос
|
|
|
Жалған
дос
|
|
|
-
-
Бағалау
критерийі
|
№
тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Шығарма композициясындағы
белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасайды
|
1
|
Тақырыбын
табады
|
2
|
Идеясын
табады
|
2
|
Қасиетті
табады
|
2
|
Дәлелді
табады
|
2
|
Пікір
білдіреді
|
2
|
Барлығы – 10
балл
|
|