|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Алаш және тәуелсіздік |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясындаайтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну: 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясындаайтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізе біледі. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер» Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. тапсырма Айтылым Жазылым тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Айтылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Оқылым Айтылым 2-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым тапсырма Айтылым тапсырма Топтық жұмыс Мәтінді тыңдатады, әр бөлімдегі ойдың берілу тәсілдерін анықтайды. Сәйкестендіру кестесін орындатады. 1-тапсырма Жазылым Айтылым 4- тапсырма Жұптық жұмы с Жеке жұмыс Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды. Айтылым тапсырма Топтық жұмыс 5-тапсырма Айтылым 7-тапсырма Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. Сана-сезім-сознание Ілім- білім-знание Құрбан-жертва Мұрат-цель, желание Ұлтжанды-патриот Айтылым Ойтүрткі Бейнематериалды тыңдап, сұрақтарға жауап
беру. Жазылым Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Ассоциограмма». Осыған дейінгі біліміңе сүйеніп, «алаш» деген сөзге байланысты ассоциограмма құрап жаз. Жазылым Тірек сөздерді қолданып, бүгінгі сабақта қандай мәселе қозғалатынын болжап жаз. Жылдарды сөйлет.
Айтылым «Алаш» сөзіне «Бес жолды өлең»
Айтылым Мәтінді оқы. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» бойынша мәтіннің мазмұнын талда. М «Алаш»
Жазылым Мәтін бойынша «Қос жазба» күнделігін толтыр. Түсіндір. Түсінісіз сөздермен жұмыс.
Айтылым «Түсінік» ойыны. 1.Мәтіндегі негізгі тірек-термин сөздерді анықтап жаз. Әрқайсысына 2-3 ассоциация сөз жаз. 2.Әр оқушы тірек сөзге берген анықтамасын оқысын. Жазылым Сөздерді мағыналық топтарға жікте «Сәйкестендіру» кестесі Айтылым Диалог құрыңдар Мәтін мазмұнына сәйкес сөйлем құра. «Екі жақты түсіндірме» күнделігін пайдаланып, мәтіннің мазмұнын айт. Айтылым «Үш қадамды сұхбат» тәсілімен мәтіннің мазмұнын талдаңдар. . Стилін анықта. Тақырып қой. Полилог. Ойбөліс. «Алаш зиялылары» тақырыбында ой бөлісіңдер. Ойбөліс үшін тақырып бойынша өтілген материалдар қайталанатындай маңызды сұрақтарды анықтаңдар. Әр жылдың ерекшеліктерін, маңызын ашыңдар. Айтылым Диалог құр. 1. Алаш қозғалысы дегенді қалай түсінесің? 2. Алаш партиясының басшылары мен өкілдерін ата? 3. Алаш партиясы мен басшыларының Қазан революциясына көзқарасы қандай болды? 4. Алаш партиясы бағдарламасының жобасын кімдер әзірледі? Жазылым Жобалық жұмыс. Өздерің жиналыс ұйымдастырып, партияның атауы мен мақсатын талқылаңдар. Жазылым Елі үшін және өз қамы үшін қызмет ететін екі түрлі тұлғаны сипаттайтын диаграмма құрап жаз. Жазылым «Шығу парағы» тәсілі арқылы қорытындыла. Өз пікіріңді білдір. |
«Шапалақ» Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді. «Бес саусақ» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» «Шапалақ» Дескриптор: - сөздердің аудармасын табады; - сөздерді сәйкестендіреді; - сөздік дәптерге жазады. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім Дескриптор
-Сұарққа жауап береді -Әңгімелейді. «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақта маған не пайдалы болды? |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алаш және тәуелсіздік 9 сынып ҚМЖ
Алаш және тәуелсіздік 9 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Алаш және тәуелсіздік |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясындаайтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну: 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясындаайтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізе біледі. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жағымды тілектер» Үй жұмысын тексеру Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз. |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. тапсырма Айтылым Жазылым тапсырма Жұптық жұмыс Жазылым тапсырма Жеке жұмыс ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Айтылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Оқылым Айтылым 2-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым тапсырма Айтылым тапсырма Топтық жұмыс Мәтінді тыңдатады, әр бөлімдегі ойдың берілу тәсілдерін анықтайды. Сәйкестендіру кестесін орындатады. 1-тапсырма Жазылым Айтылым 4- тапсырма Жұптық жұмы с Жеке жұмыс Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды. Айтылым тапсырма Топтық жұмыс 5-тапсырма Айтылым 7-тапсырма Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. Сана-сезім-сознание Ілім- білім-знание Құрбан-жертва Мұрат-цель, желание Ұлтжанды-патриот Айтылым Ойтүрткі Бейнематериалды тыңдап, сұрақтарға жауап
беру. Жазылым Төмендегі сұрақтарға жауап бер. 1.Ассоциограмма». Осыған дейінгі біліміңе сүйеніп, «алаш» деген сөзге байланысты ассоциограмма құрап жаз. Жазылым Тірек сөздерді қолданып, бүгінгі сабақта қандай мәселе қозғалатынын болжап жаз. Жылдарды сөйлет.
Айтылым «Алаш» сөзіне «Бес жолды өлең»
Айтылым Мәтінді оқы. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» бойынша мәтіннің мазмұнын талда. М «Алаш»
Жазылым Мәтін бойынша «Қос жазба» күнделігін толтыр. Түсіндір. Түсінісіз сөздермен жұмыс.
Айтылым «Түсінік» ойыны. 1.Мәтіндегі негізгі тірек-термин сөздерді анықтап жаз. Әрқайсысына 2-3 ассоциация сөз жаз. 2.Әр оқушы тірек сөзге берген анықтамасын оқысын. Жазылым Сөздерді мағыналық топтарға жікте «Сәйкестендіру» кестесі Айтылым Диалог құрыңдар Мәтін мазмұнына сәйкес сөйлем құра. «Екі жақты түсіндірме» күнделігін пайдаланып, мәтіннің мазмұнын айт. Айтылым «Үш қадамды сұхбат» тәсілімен мәтіннің мазмұнын талдаңдар. . Стилін анықта. Тақырып қой. Полилог. Ойбөліс. «Алаш зиялылары» тақырыбында ой бөлісіңдер. Ойбөліс үшін тақырып бойынша өтілген материалдар қайталанатындай маңызды сұрақтарды анықтаңдар. Әр жылдың ерекшеліктерін, маңызын ашыңдар. Айтылым Диалог құр. 1. Алаш қозғалысы дегенді қалай түсінесің? 2. Алаш партиясының басшылары мен өкілдерін ата? 3. Алаш партиясы мен басшыларының Қазан революциясына көзқарасы қандай болды? 4. Алаш партиясы бағдарламасының жобасын кімдер әзірледі? Жазылым Жобалық жұмыс. Өздерің жиналыс ұйымдастырып, партияның атауы мен мақсатын талқылаңдар. Жазылым Елі үшін және өз қамы үшін қызмет ететін екі түрлі тұлғаны сипаттайтын диаграмма құрап жаз. Жазылым «Шығу парағы» тәсілі арқылы қорытындыла. Өз пікіріңді білдір. |
«Шапалақ» Дескриптор
-Суреттеп жазады -Әңгімелейді. «Бес саусақ» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» «Шапалақ» Дескриптор: - сөздердің аудармасын табады; - сөздерді сәйкестендіреді; - сөздік дәптерге жазады. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім Дескриптор
-Сұарққа жауап береді -Әңгімелейді. «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды «Өзін- өзі бағалау» Дескриптор 3 балл -Сұхбаттасады -Сұраққа жауап береді «Блоб ағашы» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақта маған не пайдалы болды? |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















