Алаш қозғалысына 100 жыл 9 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алаш қозғалысына 100 жыл 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Алаш қозғалысына 100 жыл
Материалдың қысқаша нұсқасы




Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 10. Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Алаш қозғалысына 100 жыл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу;

9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізеді;

жазба жұмыстарында (шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

  Жағымды психологиялық ахуал орнату «Комплимент» тренингі. Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Кез-келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай жалғастырады. Топқа бөлу: 1-топ: Ы.Алтынсарин тобы 2-топ: А.Байтұрсынов тобы 3-топ: М.Жұмабаев тобы. Мәтіналды тапсырмасы Ой қозғау. «Сәлемдеме» әдісі Бүкіл сыныппен жүргізетін жұмыс. Байтұрсынов кирилл латын

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.

Қызығушылықты ояту. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазылады.







«Бас бармақ»

Слайд



Түрлі- түсті жүрекшелер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.







Жазылым Айтылым

1-тапсырма













Айтылым

2-тапсырма

Жеке жұмыс









Тыңдалым Айтылым

4-тапсырма


Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді.

Тыңдалым Жазылым

3-тапсырма

Жұптық жұмыс








6-тапсырма

Оқылым Айтылым Жазылым

Топтық жұмыс

ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)

(даралап оқыту тәсілі арқылы)

Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады.

Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі

Айтылым

Жеке жұмыс


Айтылым

тапсырма











тапсырма

Жазылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Аян-предвещать

Тартыс-схватка, борьба

Осал-уязвимый, слабый

Отаршыл-колониальный

Адамгершілік-мораль

Намысшыл-гордый

Жазылым

Берілген сөздердің мағынасын анықта. Олардың ішінен синоним сөздерді тауып, мағынасын ажырат.

аян


осал







әлсіз

белгілі

тартыс



соғыс

Айтылым

«Кім тапқыр?» Суретке қара. Алащ қозғалысына қандай қатысы бар?

Айтылым

Мәтінді тыңда. Мазмұны бойынша 5 сұрақ құра. Мәтіннің тақырыбын, идеясын анықта.

Жазылым

Тыңдалған мәтін бойынша жоспарды негізге алып, ойыңды жинақтап, жаз.

Жоспар:

1.Алғашқы бағдарлама

2.Зиялылар мұраты

3.Ғылым- білім үйрету бағыттары

4.Басылым мәселелері

Айтылым

Мәтінді «INSERT» оқыту стратегиясы бойынша талды. Төмендегі белгілермен әр азатжолды немесе сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды қорытындылап жаз.


Айтылым

Сұрақтарға жауап бер.

«Қар кесегі» тәсілі.

Айтылым

«Ойшыл қалпақтар»

Жазылым

«Шығу парағын» пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.





«Смайликтер»









Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді


«Бағдаршам»












Дескриптор:

-Пікірін айтады

-Ой бөліседі

-Түсіндіреді




«Қол шапалақ»

















Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»






Оқулық


сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық


слайд



Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : 5 - тапсырма. Ойтолғау


Кері байланыс

«ҚҚҚ» әдісі



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Қызықты... Құнды... Қиын....


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
306
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі