Материалдар / Алаш қозғалысына қатысқан қайраткерлер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алаш қозғалысына қатысқан қайраткерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Алаш қозғалысына қатысқан қайраткерлер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
440
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тарихи тұлғалар

Мектеп: 24

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нуркаскаева Н.С

Сынып: 6 «В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Үш жүздің басын қосқан хан

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.7.1 Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау.

Сабақтың мақсаты

Лексикалық тақырып арқылы ақпарат көдеріне сілтеме жасауға үйрету.

Бағалау критерийлері

  • энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан Абылайдың хандық құрған дәуірі туралы қажетті ақпараттарды ала алады;

  • ақпарат көзін көрсету үшін авторына сілтеме жасай алады.


Тілдік дағдылар

Билеуші, ерлік ғасыры, тарихи тұлға, тарихи оқиға.

Құндылықтарды дарыту

Сабақ оқушылардың бойына топтық, жұптық жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдай білу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дарыту, бірін-бірі бағалауы кезінде академиялық әділдік саясатын ұстануға үйретуге бағытталған.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы, география

Бастапқы білім

Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйенеді, тарихи тұлға туралы білімдерін толықтырады.

Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабаққа жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздері

Сабақтың басы


5 минут











Ой шақыру

Мұғалім тақырыпқа байланысты бірнеше суреттерді тақтаға іледі де, «Абылай - қазақ даласындағы ең беделді хан» деген тұжырымды дәлелдеу үшін мына суреттердің қайсысын таңдар едіңіз? Не себепті осы суретті таңдағаныңызды дәлелдеңіз» деп оқушыларға тапсырма береді.







Слайд



Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым), 2008 ж.


Сабақтың ортасы


20 минут










































10 минут



Мұғалім оқушыларға тақырыпты (Абылай хан – ерлік ғасырының билеушісі) және орындалатын тапсырманың түрін (сөз саны белгіленген кішігірім мақала немесе зерттеу жұмысы) ұсынады. Тапсырманың орындау уақытын белгілейді. Әрі қарай оқушылар жаднаманы басшылыққа ала отырып, өз әрекеттері мен уақыттарын өз беттерінше жоспарлайды.

Оқушыларға іздену үшін ұсынылатын дереккөздер:

- Қазақстан тарихы (Көне заманнан бүгінге дейін) 2-том.

- Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым) «Абылай хан – тарихи тұлға».

- «Абылай хан» энциклопедиясы.

- Жамбыл Омари,«Бұқар жырау».


«Ақпарат көзін тексер» жаднамасы


1. Іздеуді жоспарлау.

Мен не білгім келеді? Қандай сұрақтар қойғаным дұрыс? Бұл (факт, құбылыс, оқиға) туралы не білемін? Қайдан, қандай ақпарат көздерінен іздемекпін?


2. Сыни ойлау.

Бұл ақпараттың дереккөзі қайсы? Авторы кім? Ақпарат қаншалықты өзекті? Уақыты көрсетілген бе? Автор не туралы баяндайды? Ол неге бұл мәліметтерді (сурет, сөздер, кейіпкерлер, т.б.) қолданған? Автордың мақсаты не? Мен бұл ақпараттарға сене аламын ба? Бұл ақпараттарды қолдануыма бола ма?


3. Өзіндік баға қалыптастыру (жазбаша немесе ауызша).

Мен не түсіндім немесе анықтадым? Бұл туралы қандай ойға келдім? Бұл туралы не айтқым келеді?


4. Жасалған жұмыстар бойынша сараптама.

Мен не жоспарладым? Сұрақтарыма жауап ала алдым ба? Қиын болды ма? Қандай дереккөздерді қолдандым? Осы жұмысты істей отырып мен не үйрендім?


5. Егер сіз осы жұмыстың нәтижесін әрі қарай қолданбақ болсаңыз, сілтеме жасауды естен шығармаңыз.

Хабарлама жасау үшін авторын, тақырыбын, егер бар болса шыққан жылын жазу керек.


Бөлісейік

Оқушылар мәтін бойынша орындаған тапсырманы топта оқып бөліседі. Мұғалім топтарды аралап бақылайды, жетілдіре түсу керек жауаптар мен үздік жауаптарды дәптеріне түртіп алып, оқушыларға кері байланыс беруде ескереді.

Дескрипторлар

  • дереккөздерден Абылай хан туралы ақпарат іздейді;

  • кем дегенде екі ақпарат іріктеп жазады;

  • ақпараттың дереккөзін көрсетеді;

  • авторын көрсетіп жазады.

Қазақстан тарихы (Көне заманнан бүгінге дейін) 2-том.



Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым) «Абылай хан – тарихи тұлға».




«Абылай хан» энциклопедиясы.




Жамбыл Омари,«Бұқар жырау».


Сабақтың соңы

5 минут






Рефлексия

Мұғалім сабақ соңында оқу мақсатына қайта оралып, оған қаншалықты жеткендіктерін талқылап, мынадай стратегия арқылы оқушылардың ойын тыңдайды.

Оқушы тапсырма немесе сабақтағы ақпараттар туралы өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ... т.б.) білдіреді, мәтін мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікірімен келісу/келіспеу себебін негіздеп көзқарасын білдіреді.


Түрлі түсті қағаздар




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!