Тарихи тұлғалар | Мектеп: 24 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Нуркаскаева Н.С |
Сынып: 6 «В» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Үш жүздің басын қосқан хан |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.2.7.1 Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау. |
Сабақтың мақсаты | Лексикалық тақырып арқылы ақпарат көдеріне сілтеме жасауға үйрету. |
Бағалау критерийлері |
|
Тілдік дағдылар | Билеуші, ерлік ғасыры, тарихи тұлға, тарихи оқиға. |
Құндылықтарды дарыту | Сабақ оқушылардың бойына топтық, жұптық жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдай білу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дарыту, бірін-бірі бағалауы кезінде академиялық әділдік саясатын ұстануға үйретуге бағытталған. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы, география |
Бастапқы білім | Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйенеді, тарихи тұлға туралы білімдерін толықтырады. |
Сабақ барысы |
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабаққа жоспарланған іс-әрекеттер | Дереккөздері |
Сабақтың басы 5 минут
| Ой шақыруМұғалім тақырыпқа байланысты бірнеше суреттерді тақтаға іледі де, «Абылай - қазақ даласындағы ең беделді хан» деген тұжырымды дәлелдеу үшін мына суреттердің қайсысын таңдар едіңіз? Не себепті осы суретті таңдағаныңызды дәлелдеңіз» деп оқушыларға тапсырма береді.
|
Слайд
Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым), 2008 ж.
|
Сабақтың ортасы
20 минут
10 минут
| Мұғалім оқушыларға тақырыпты (Абылай хан – ерлік ғасырының билеушісі) және орындалатын тапсырманың түрін (сөз саны белгіленген кішігірім мақала немесе зерттеу жұмысы) ұсынады. Тапсырманың орындау уақытын белгілейді. Әрі қарай оқушылар жаднаманы басшылыққа ала отырып, өз әрекеттері мен уақыттарын өз беттерінше жоспарлайды.Оқушыларға іздену үшін ұсынылатын дереккөздер:- Қазақстан тарихы (Көне заманнан бүгінге дейін) 2-том.- Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым) «Абылай хан – тарихи тұлға». - «Абылай хан» энциклопедиясы.- Жамбыл Омари,«Бұқар жырау».
БөлісейікОқушылар мәтін бойынша орындаған тапсырманы топта оқып бөліседі. Мұғалім топтарды аралап бақылайды, жетілдіре түсу керек жауаптар мен үздік жауаптарды дәптеріне түртіп алып, оқушыларға кері байланыс беруде ескереді.Дескрипторлардереккөздерден Абылай хан туралы ақпарат іздейді;кем дегенде екі ақпарат іріктеп жазады;ақпараттың дереккөзін көрсетеді;авторын көрсетіп жазады. | Қазақстан тарихы (Көне заманнан бүгінге дейін) 2-том.
Қазақстан тарихы (энциклопедиялық басылым) «Абылай хан – тарихи тұлға».
«Абылай хан» энциклопедиясы.
Жамбыл Омари,«Бұқар жырау».
|
Сабақтың соңы5 минут
| РефлексияМұғалім сабақ соңында оқу мақсатына қайта оралып, оған қаншалықты жеткендіктерін талқылап, мынадай стратегия арқылы оқушылардың ойын тыңдайды.Оқушы тапсырма немесе сабақтағы ақпараттар туралы өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ... т.б.) білдіреді, мәтін мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікірімен келісу/келіспеу себебін негіздеп көзқарасын білдіреді.
| Түрлі түсті қағаздар
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау
|
|
|
|