|
Бөлім: |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Нургалиева Б.С. |
|
|
Күні: |
Ақпан |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Алдын алу шаралары: «Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам» МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Кемелдену, батылдық құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Цифрлық қауіпсіздік ұғымын және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Цифрлық әлемдегі ықтимал тәуекелдерді анықтау. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Жасампаздық бәрімізге өнеге |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сабақты сәлемдесуден бастаңыз. Қазіргі әлемде цифрлық қауіпсіздіктің маңыздылығын қысқаша талқылап тақырыпты ашыңыз. Оқушылардан әлеуметтік желіде қандай да бір қауіп-қатерге кезіккенін сұраңыз. |
Пікір алмасады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация арқылы оқушыларға төмендегі сұрақтар бойынша түсіндіріңіз. Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз не? 1. Цифрлық қауіпсіздікті және оның өзектілігі. 2. Интернеттегі жалпы қауіптерді (мысалы, кибербуллинг, фишинг, жеке басын ұрлау) талқылаңыз. Интернетте қауіпсіз болу стратегиялары: 1. Күшті құпия сөздерді пайдаланыңыз және оларды үнемі өзгертіп отырыңыз. 2. Жеке ақпаратты бөлісуден сақ болыңыз. 3. Күдікті әрекеттерді тану және хабарлау. 4. Әлеуметтік желідегі құпиялылық параметрлерін түсініңіз.
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топқа әлеуметтік желідегі тәуекелді қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз (мысалы, күдікті ватсап номері арқылы алаяқатарға тап болу, кибербуллингке тап болу). Топтардан сценарийді талқылауды және тәуекелді жою жоспарын жасауды сұраңыз. Әр топ өз сценарийі мен шешімін сыныпқа ұсынады |
Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар негізгі стратегияларды көрсететін цифрлық қауіпсіздік постерін жасауға және оны құрдастарымен бөліседі. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. Цифрлық қауіпсіздікке қатысты белсенді болудың маңыздылығын атап өтіңіз. Оқушыларға талқыланған стратегияларды қорытындылайтын үлестірмелі материалдар беріңіз. |
Оқушылар рефлексия жазады.. |
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру. 2. Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз. 3. Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз. Материалдар мен ресурстар: - Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен таныстыру. - Құқықтары мен міндеттері бар үлестірме материалдар (жадынама). |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алдын алу шаралары: «Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам» МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ
Алдын алу шаралары: «Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам» МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ
|
Бөлім: |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Нургалиева Б.С. |
|
|
Күні: |
Ақпан |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Алдын алу шаралары: «Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам» МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Кемелдену, батылдық құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Цифрлық қауіпсіздік ұғымын және оның маңыздылығын түсіндіру. 2. Цифрлық әлемдегі ықтимал тәуекелдерді анықтау. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Жасампаздық бәрімізге өнеге |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сабақты сәлемдесуден бастаңыз. Қазіргі әлемде цифрлық қауіпсіздіктің маңыздылығын қысқаша талқылап тақырыпты ашыңыз. Оқушылардан әлеуметтік желіде қандай да бір қауіп-қатерге кезіккенін сұраңыз. |
Пікір алмасады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация арқылы оқушыларға төмендегі сұрақтар бойынша түсіндіріңіз. Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз не? 1. Цифрлық қауіпсіздікті және оның өзектілігі. 2. Интернеттегі жалпы қауіптерді (мысалы, кибербуллинг, фишинг, жеке басын ұрлау) талқылаңыз. Интернетте қауіпсіз болу стратегиялары: 1. Күшті құпия сөздерді пайдаланыңыз және оларды үнемі өзгертіп отырыңыз. 2. Жеке ақпаратты бөлісуден сақ болыңыз. 3. Күдікті әрекеттерді тану және хабарлау. 4. Әлеуметтік желідегі құпиялылық параметрлерін түсініңіз.
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөлу. Әр топқа әлеуметтік желідегі тәуекелді қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз (мысалы, күдікті ватсап номері арқылы алаяқатарға тап болу, кибербуллингке тап болу). Топтардан сценарийді талқылауды және тәуекелді жою жоспарын жасауды сұраңыз. Әр топ өз сценарийі мен шешімін сыныпқа ұсынады |
Ой қозғайды, пікір алмасады Оқушылар негізгі стратегияларды көрсететін цифрлық қауіпсіздік постерін жасауға және оны құрдастарымен бөліседі. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз. Цифрлық қауіпсіздікке қатысты белсенді болудың маңыздылығын атап өтіңіз. Оқушыларға талқыланған стратегияларды қорытындылайтын үлестірмелі материалдар беріңіз. |
Оқушылар рефлексия жазады.. |
Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру. 2. Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз. 3. Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз. Материалдар мен ресурстар: - Құқықтар мен міндеттердің мысалдарымен таныстыру. - Құқықтары мен міндеттері бар үлестірме материалдар (жадынама). |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз















