Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Мұғалім таратқан қима қағаздар
бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы
ұқсас құралдармен 3 топқа
бірігеді.
1
топ;
2
топ;
3
топ.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
Қима
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға оқулық
бойынша тапсырманы
орындатады.
6-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Мәтінді оқып, негізгі мәселені
анықтайды. Сұраққа жауап береді. Негізгі ойды анықтап, постер
қорғайды.
Айтылым
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-Оқушылар ойларын
айтады;
-Ғаламдық тақырыптармен
салыстырады.
Жалпы-5
балл.
Дескриптор
3-балл
-сұраққа жауап
береді.
|
Оқулық
11-сынып
Интербелсенді
тақта
|
Жұптық
жұмыс
|
7-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға графикалық
органайзерді пайдаланып, тақырыпқа талдау жасатады.
Қадағалайды.
8-тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
|
Жазылым
Күрделі сөздерді тауып
жазады.
Графикалық органайзерді
пайдаланып, мұхит
тақырыбына талдау
жасайды:
• мұхит туралы пікір
білдіреді;
• пікірлеріне дәлелдер
келтіреді;
• пікірлеріне мысалдар
келтіреді;
• пікірлерін қайта
ұсынады.
Айтылым
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
-Органейзерді
пайдаланады.
-Талдау
жасайды.
-Талқылайды.
Жалпы-4
балл
Дескриптор
3-балл
-қорытынды
жасайды
-сұраққа жауап
жазады.
|
Оқулық
11-сынып
Презентациялық
слайдтар
Кесте,
сызбалар
Смайликтер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
|