Материалдар / Әлемдегі мұхиттың маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлемдегі мұхиттың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқамерзімді жоспар №10-сабақ Сабақтың тақырыбы: Әлемдік мұхиттың маңызы Бөлім: 5-бөлім. Мұхит –тіршілік мекені. Әбдіжәміл Нұрпейсов «Қан мен тер» Педагогтің аты-жөні: Күні:22.11.24 Сыныбы:10 Қатысушылар саны: 11 Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Әлемдік мұхиттың маңызы Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 10.4.1.1.публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу 10.5.1.4.есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: есімдіктердің жасалу жолдарын біледі, мәтін құрауда орынды қолданады; Көпшілік оқушылар үшін: публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жаза алады; Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады. Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Қы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
163
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

10-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Әлемдік мұхиттың маңызы

Бөлім:

5-бөлім. Мұхит –тіршілік мекені. Әбдіжәміл Нұрпейсов «Қан мен тер»

Педагогтің аты-жөні:

Темиржанова А.Н.

Күні:22.11.24


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: 11 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әлемдік мұхиттың маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.1.публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жазу

10.5.1.4.есімдіктердің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: есімдіктердің жасалу жолдарын біледі, мәтін құрауда орынды қолданады;

Көпшілік оқушылар үшін: публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, баспасөз парағын жаза алады;

Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелмен айта алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ;

2 топ;

3 топ.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қима қағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

5-тапсырма

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларға оқулық бойынша тапсырманы орындатады.

6-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқылым

Мәтінді оқып, негізгі мәселені анықтайды. Сұраққа жауап береді. Негізгі ойды анықтап, постер қорғайды.

Айтылым

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Оқушылар ойларын айтады;

-Ғаламдық тақырыптармен салыстырады.

Жалпы-5 балл.


Дескриптор

3-балл

-сұраққа жауап береді.

Оқулық

11-сынып



Интербелсенді тақта

Жұптық жұмыс


7-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқушыларға графикалық органайзерді пайдаланып, тақырыпқа талдау жасатады. Қадағалайды.







8-тапсырма

Жеке жұмыс

Ойтаразы

Жазылым

Күрделі сөздерді тауып жазады.

Графикалық органайзерді пайдаланып, мұхит

тақырыбына талдау жасайды:

мұхит туралы пікір білдіреді;

пікірлеріне дәлелдер келтіреді;

пікірлеріне мысалдар келтіреді;

пікірлерін қайта ұсынады.

Айтылым

Берілген сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды.

Дескриптор:

-Органейзерді пайдаланады.

-Талдау жасайды.

-Талқылайды.

Жалпы-4 балл











Дескриптор

3-балл

-қорытынды жасайды

-сұраққа жауап жазады.

Оқулық

11-сынып




Презентациялық слайдтар






Кесте, сызбалар




Смайликтер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!