Әлемнің әйгілі театрлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлемнің әйгілі театрлары

Материал туралы қысқаша түсінік
8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім тақырыбы: Театр өнері мен мәдениеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты -жөні:

Сынып: 8

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтыңтақырыбы

Әлемнің әйгілі театрлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы



Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Оқушылар төменде берілген суретті басшылыққа алып, тірек сөздер мен сөз оралымдарын қолданып, театр өнері туралы пікірлеседі.

Қажетті сөздер: өнер, киелі сахна, бекзат өнердің алтын діңгегі ауылдан бастау алған, мәңгілік құндылықтардың түпқазығы,сый –сыяпаты артқан, өнерін сәт сайын дамыту т.б.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Оқушылар төменде берілген суретті басшылыққа алып, тірек сөздер мен сөз оралымдарын қолданып, театр өнері туралы пікірлеседі.







Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа


8-сынып қазақтілі




Тақырыпқа қажетті сұрақтар
















Сабақ ортасы














ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

1-оқылым мәтіні.

ТЖ. Оқушыларға мәтіндер таратылады. Мәтін бойынша кесте толтырады.

Дескриптор:

Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды астарлы ойды анықтайды жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;


Білім алушы:

Орфографиялық нормаға сай жазады;

Кестеге сәйкес нақты ақпараттарды табады;

Тақырыпты негізге алып мәлімет жаза алады;

Қалыптастырушы бағалау

Ауызша: жақсы, тамаша, дұрыс жасадың, ойынды жақсы жеткіздің, жаман емес т.б


ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Попкорн» әдісі, «Таңда да, талда» әдісі

Дескриптор:

Мәтінді негізге ала отырып, жай сөйлем түрлеріне мысал жазады;

Жай сөйлем түрлерін құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

Сөйлем мүшелеріне талдау жасайды.

Қалыптастырушы бағалау

Ауызша: жақсы, тамаша, дұрыс жасадың, ойынды жақсы жеткіздің, жаман емес т.б


Деңгейлік тапсырма: «Графикалық сынақ». Жай сөйлемнің әр түрінен сөйлемдер оқылады. Оқушы сөйлемнің қай түріне жататынын тауып, координат системасынан Х осіндегі орналасқан сөйлемдер арқылы У осіндегі сөйлемнің түрлерімен қиылысын нүкте арқылы белгілеп алып, әр нүкте арасын кесіндімен қосу керек. Оқушының бірінші әрі дұрыс график сызғаны анықталады.



Жай сөйлемнің құрылымдық түрлері

Сөйлем түрі

Мысалдар


Мен ауылға бардым.


Оған хабар беру керек.

Менің оқығым келеді.


Ол келді. Жаңбыр жауды.

Той өтті. Бала оқиды.


Ол ерте келді.

Жаңбыр қатты жауды.


Қыста бұл жердің ауа-райы өте суық болады.


- Балам, қайдан келдің?

- Астанадан. (толымды)


Жаз.

Қайнаған күн.

Егіс даласы.


Оқушыларға екі мәтін таратылады.














































«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа





















«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа


(massaget.kz)











Сабақтың соңы


«Білім нысанасы» бағалау әдісі

Үйге тапсырма беру

Қаламызда қандай театрлар бар? Онда қазір қандай қойылымдар болып жатыр?





Дескриптор:

Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды астарлы ойды анықтайды жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;


Білім алушы:

Орфографиялық нормаға сай жазады;

Кестеге сәйкес нақты ақпараттарды табады;

Тақырыпты негізге алып мәлімет жаза алады;

Дескриптор:

Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды астарлы ойды анықтайды жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;


Білім алушы:

Орфографиялық нормаға сай жазады;

Кестеге сәйкес нақты ақпараттарды табады;

Тақырыпты негізге алып мәлімет жаза алады;

Дескриптор:

Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды астарлы ойды анықтайды жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады;

Білім алушы:

Орфографиялық нормаға сай жазады;

Кестеге сәйкес нақты ақпараттарды табады;

Тақырыпты негізге алып мәлімет жаза алады;


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.07.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі