|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлеуметтік желі, Жаңалық өзгерістері, қарым-қатынас |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Әлеуметтік желілердің қоғамдағы рөлін түсіндіру; Жаңалықтар мен ақпараттық өзгерістердің әсерін талқылау; Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
|
Құндылықтар |
Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Топтарға бөлінеді-5мин Жаңа білім Сабақтың ортасы-25мин Шығармашылық тапсырма Қорытынды тапсырма Кері байланыс |
Сабаққа дайындық
Сәлемдесу, сабақтың мақсатын таныстыру.
Оқушыларды «Жақсы-жаман» әдісімен топқа бөлу. 1-тапсырма. «Ой шақыру» Миға шабуыл: Сұрақтар қою:
Әлеуметтік желіні қаншалықты жиі қолданасыңдар? Қандай әлеуметтік желілерді білесіңдер? Жаңалықтардың шынайылығын қалай тексеруге болады? 2-тапсырма. «Картаға белгіле» Топтық жұмыс: 1-топ: Әлеуметтік желінің пайдалы тұстарын сипаттау. 2-топ: Әлеуметтік желінің зиянды жақтарын көрсету. 3-топ: Жаңалық өзгерістерінің әсері. Сергіту сәті
3-тапсырма. « Интервью жүргізу» Сөзді жалғастыру тапсырмасы: Мұғалім белгілі бір сөйлемнің басын айтады, оқушылар оны жалғастырады. Мысалы: «Әлеуметтік желі – бұл ...», «Жаңалықтың шынайы екенін білу үшін ...»
Практикалық жұмыс:
Оқушыларды екі топқа бөліп, әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы пікірталас өткізу Әр топ аргументтерін ұсынады 4-тапсырма. «Факт немесе миф?» – Мұғалім әртүрлі ақпараттар айтады, оқушылар олардың шындық немесе жалған екенін анықтайды. Дұрыс/Бұрыс тапсырмасы Төмендегі пікірлердің дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңыз.
1. Әлеуметтік желілердегі барлық ақпарат шынайы болып табылады. (Бұрыс) 2. Жаңалықтарды тек ресми ақпарат көздерінен тексерген дұрыс. (Дұрыс) 3. Интернеттегі пікірлер әрдайым объективті және шындыққа сай келеді. (Бұрыс) 4. Фактчекинг – ақпараттың шынайылығын тексеру әдісі. (Дұрыс) 5. Әлеуметтік желілерде анонимділік жалған ақпарат таратуға ықпал етеді. (Дұрыс)
IV. Қорытынды бөлім Оқушылардың пікірлерін тыңдау Сабақтан алған әсерлерін бөлісу Қауіпсіздік ережелерін қайталау
Кері байланыс
|
Біз қандаймыз Көңілді Талапшыл ақылды Зерек Мұғаліммен амандасады. Сабақтың мақсатымен танысады Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді (мысалы, «Қандай әлеуметтік желілерді қолданасыңдар?»). Мұғалім ұсынған ақпаратты тыңдайды, жазба жасайды. Әлеуметтік желілердегі өзгерістер мен жаңалықтарды талдайды. Әлеуметтік желілердегі өзгерістер мен жаңалықтарды талдайды. Практикалық тапсырмаларды орындайды (мысалы, әлеуметтік желідегі қауіпсіздік ережелерін құрастыру). Қорытынды Кері байланыс |
Бағалау «Ою» әдісі
Дескриптор: Әлеуметтік желінің анықтамасын дұрыс береді.
Әлеуметтік желілердің негізгі қызметтерін атайды.
Әлеуметтік желілердің қарым-қатынасқа әсерін сипаттайды.
Дескриптор: Әлеуметтік желілердегі соңғы өзгерістерді атап өтеді.
Жаңалықтар мен трендтердің қолданушыларға әсерін түсіндіреді.
Әлеуметтік желілердегі алгоритмдердің маңызын сипаттайды.
Дескриптор: Әлеуметтік желілердегі достық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін талдайды.
Кибербуллингтің салдарын түсіндіреді.
Қарым-қатынасты қауіпсіз жүргізу жолдарын ұсынады.
|
Суреттер Отбасы құндылықтары Әлеуметтік желілер Тик ток Инста Жасанды интеллект Замануи технологиялар Дұрыс Бұрыс тақтасы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлеуметтік желі: Жаңалық.Өзгеріс. Қарым-қатынас
Әлеуметтік желі: Жаңалық.Өзгеріс. Қарым-қатынас
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
|
|||||
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлеуметтік желі, Жаңалық өзгерістері, қарым-қатынас |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Әлеуметтік желілердің қоғамдағы рөлін түсіндіру; Жаңалықтар мен ақпараттық өзгерістердің әсерін талқылау; Қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
|
Құндылықтар |
Ай құндылығы: Жасампаздық және жаңашылдық. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Топтарға бөлінеді-5мин Жаңа білім Сабақтың ортасы-25мин Шығармашылық тапсырма Қорытынды тапсырма Кері байланыс |
Сабаққа дайындық
Сәлемдесу, сабақтың мақсатын таныстыру.
Оқушыларды «Жақсы-жаман» әдісімен топқа бөлу. 1-тапсырма. «Ой шақыру» Миға шабуыл: Сұрақтар қою:
Әлеуметтік желіні қаншалықты жиі қолданасыңдар? Қандай әлеуметтік желілерді білесіңдер? Жаңалықтардың шынайылығын қалай тексеруге болады? 2-тапсырма. «Картаға белгіле» Топтық жұмыс: 1-топ: Әлеуметтік желінің пайдалы тұстарын сипаттау. 2-топ: Әлеуметтік желінің зиянды жақтарын көрсету. 3-топ: Жаңалық өзгерістерінің әсері. Сергіту сәті
3-тапсырма. « Интервью жүргізу» Сөзді жалғастыру тапсырмасы: Мұғалім белгілі бір сөйлемнің басын айтады, оқушылар оны жалғастырады. Мысалы: «Әлеуметтік желі – бұл ...», «Жаңалықтың шынайы екенін білу үшін ...»
Практикалық жұмыс:
Оқушыларды екі топқа бөліп, әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы пікірталас өткізу Әр топ аргументтерін ұсынады 4-тапсырма. «Факт немесе миф?» – Мұғалім әртүрлі ақпараттар айтады, оқушылар олардың шындық немесе жалған екенін анықтайды. Дұрыс/Бұрыс тапсырмасы Төмендегі пікірлердің дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңыз.
1. Әлеуметтік желілердегі барлық ақпарат шынайы болып табылады. (Бұрыс) 2. Жаңалықтарды тек ресми ақпарат көздерінен тексерген дұрыс. (Дұрыс) 3. Интернеттегі пікірлер әрдайым объективті және шындыққа сай келеді. (Бұрыс) 4. Фактчекинг – ақпараттың шынайылығын тексеру әдісі. (Дұрыс) 5. Әлеуметтік желілерде анонимділік жалған ақпарат таратуға ықпал етеді. (Дұрыс)
IV. Қорытынды бөлім Оқушылардың пікірлерін тыңдау Сабақтан алған әсерлерін бөлісу Қауіпсіздік ережелерін қайталау
Кері байланыс
|
Біз қандаймыз Көңілді Талапшыл ақылды Зерек Мұғаліммен амандасады. Сабақтың мақсатымен танысады Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді (мысалы, «Қандай әлеуметтік желілерді қолданасыңдар?»). Мұғалім ұсынған ақпаратты тыңдайды, жазба жасайды. Әлеуметтік желілердегі өзгерістер мен жаңалықтарды талдайды. Әлеуметтік желілердегі өзгерістер мен жаңалықтарды талдайды. Практикалық тапсырмаларды орындайды (мысалы, әлеуметтік желідегі қауіпсіздік ережелерін құрастыру). Қорытынды Кері байланыс |
Бағалау «Ою» әдісі
Дескриптор: Әлеуметтік желінің анықтамасын дұрыс береді.
Әлеуметтік желілердің негізгі қызметтерін атайды.
Әлеуметтік желілердің қарым-қатынасқа әсерін сипаттайды.
Дескриптор: Әлеуметтік желілердегі соңғы өзгерістерді атап өтеді.
Жаңалықтар мен трендтердің қолданушыларға әсерін түсіндіреді.
Әлеуметтік желілердегі алгоритмдердің маңызын сипаттайды.
Дескриптор: Әлеуметтік желілердегі достық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін талдайды.
Кибербуллингтің салдарын түсіндіреді.
Қарым-қатынасты қауіпсіз жүргізу жолдарын ұсынады.
|
Суреттер Отбасы құндылықтары Әлеуметтік желілер Тик ток Инста Жасанды интеллект Замануи технологиялар Дұрыс Бұрыс тақтасы |
||
шағым қалдыра аласыз


















