Материалдар / Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны тәрбие сағаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2024
39
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді (сабақ) жоспары-

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болғанжағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны

Сабақтың мақсаты

Әлеуметтік желілер туралы ақпарат алады, ауыспалы өткен шақ тұлғасымен танысады.:Қазақстандағы әлеум.желілер жайлы білімдерін кеңейтеді,мәтін ішінен ауыспалы өткен шақты табады.әлеуметтік желілердің әсері туралы пікір айтып, түсінгенін дәлелдейді.

Құндылықтарды дарыту

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

    

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Әлеуметтік желі атаулары (facebook, instagram, ВКонтакте) жазылған парақшаларды таратып, оқушыларды «Мозаика» әдісімен 3 топқа бөлемін.

І топ: Facebook

ІІ топ: Instagram

ІІІ топ:ВКонтакте

Оқушылардың бүгінгі көңіл-күйін білу және топта жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында «Жүректен жүрекке» тренингін жүргіземін.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушы өз ойларын ортаға салады.

Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»







Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі

Талқылау сұрақтары:

- Сіздердің топтарыңызға берілген атаулар бойынша не ойлайсыздар?

- Әлеуметтік желілер дегеніміз не?

- Қандай әлеуметтік желілерде тіркелгенсіздер?

- Әлеуметтік желіде қанша уақытыңды өткізесіздер?

- Әлеуметтік желінің адам өміріне тигізер пайдасы қандай?

- Әр күндеріңізді әлеуметтік желісіз елестете аласыздар ма?

Енді біз өз күн тәртібімізді жасап көрейік.

1-тапсырма.

ЖЖ. Оқылым алдындағы тапсырма.

Жұптасып «Әлеуметтік желісіз бір күнім» тақырыбында өздеріңіздің күн тәртіптеріңізді жобалаңыздар.

-Өз күн тәртібіңізді әлеуметтік желісіз жобалау қаншалықты қиындық тудырды?

-Жалпы әлеуметтік желілерден қандай проблемалар туындайды деп ойлайсыздар?

2-тапсырма.

Оқылым тапсырмасы.

ЖЖ.ТЖ«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жұппен, топпен жұмыс істей отыра проблеманы анықтайды, жалпы проблемалар тізімін шығарады, комментарий шығарады.

1-кезең.

Мәтінді түсініп оқыңыздар, ондағы проблемаларды анықтаңыздар және олардың тізімін жасаңыздар.

Әлеуметтік желілер — ермектері бірдей адамдардың интернетте бірігетін қоғамдастық сайттары.

Әлеуметтік желілер Интернетте 1995 ж. бастап кең таралған, осы жылы бірінші әлеуметтік желі — Classmates.com (Сыныптастар) сайт ашылды. 2003-2004жж. MySpace, Facebook жобалары шықты. Мысалы, Facebook бастапқыда Гарвард студенттеріне арналып бағдарламаланған. Сосын өзге де университет студенттерінің тіркелуіне мүмкіндік беріледі. Ал біршама уақыттан кейін электронды поштасы бар кез келген адам аккаунт ашып, қолдана бастайды. Twitter, Vkontakte, M-agent, Whatsapp,Instagramm,Viber,Другвокруг,Cacao Talk,Line, Imo сынды көптеген елдерде қолданылатын танымал желілер бар. Instagram – көбіне суреттерін бөліскісі келетіндерге арналған желі. Vkontakte қолданушылары 16-30 жас аралығында.Пайдасы достармен араласып, хат алмасып фото көреді. Түрлі видео, кино көріп, іздеген әнді табуға болады. Facebook-жаңалық алуға, дос табуға, уақыт өткізуге, ең бастысы көптеген пайдалы нәрселер алуға ыңғайлы әлеуметтік желі.

Қазіргі қоғамның 65%-ы ғаламторға күнделікті кіре алады.

Әлеуметтік желі жастардың басты ермегіне айналды және аурудың бір түріне айналып бара жатқан секілді. Соның салдарынан күндіз меңіреу, селқос жанның күйіне түседі. Ұйқысы немесе ұялы телефонға ұзақ телмірудің денсаулыққа зиян екенін біледі. Бірақ оны қолданудан бас тартатындары қанбай, күн тәртібі бұзылады. Әрине, көпшілігі компьютер өте сирек. Керісінше, интернетке тәуелділік артып барады.

2-кезең.

Проблемалар тізімімен танысып, оған комментарий жасаңыздар.

  • Интернет жастардың басты ермегіне айналған.

  • Әлеуметтік желі аурудың бір түріне айналуда.

  • Әлеуметтік желіге тәуелділік артуда.

3-тапсырма.

ТЖ «Сүзгі» әдісі.

Сүзгідегі ең танымал желіні іріктеп жоғарыға қалдырып, танымалдығы төмен желілерді сүзгіден өткізіңіздер.

Shape1

My Spase


Shape2


-Жоғарыда қалдырған желілерді неге ең танымал деп санайсыздар

-Сүзгіден не себепті танымалдығы төмен желілерді өткіздіңіз?


4-тапсырма.

ТЖ. SWOT талдауы арқылы әлеуметтік желілер әлеміне сараптама жасаңыздар.


Күшті жақтары Əлсіз жақтары

Shape3


Shape4

Мүмкіндіктер Қауіптер





Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды













Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.

























Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.














Дескриптор

- Мәтінді түсініп оқиды

- Мәтіндегі проблеманы анықтайды

-комментарий жасайды.

















Сүзгідегі ең танымал желіні іріктеп жоғарыға қалдырып, танымалдығы төмен желілерді сүзгіден өткізеді

Оқушылар SWOT талдауы арқылы әлеуметтік желілер әлеміне сараптама жасаңыздар.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
























ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

ҚБ. «Температураны өлшеу» әдісі.Топтардың бірінен тапсырманы қалай орындап жатқандықтары жайлы айтып берулерін сұраймын. Ал қалғандары оларды бақылап, өздері не істеу керектігі жайлы түсінік алады.












ҚБ

Топ бір-бірінің жауабын тексеріп, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды






Ақпараттық мәтін










Үлестірмелі қағаздар










Суреттер

















Тірек-сызбалар
















Кесте



ҚБ парағы


Сабақ

тың соңы


Сабақты қорытындылау

Кері байланыс

«Бір ұсыныс, бір тілек, бір пікір» әдісі

ҰСЫНЫС ТІЛЕК ПІКІР


Үйге тапсырма.

1.« Әлеуметтік желісіз өткен бір күнім» тақырыбында өздерінің күн тәртібін жасап келу.

2.Әлеуметтік желі түрлеріне қосымша ақпараттар жинап келу.

3.Әлеуметтік желі туралы презентация жасап келу.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!