Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі
Талқылау
сұрақтары:
- Сіздердің топтарыңызға
берілген атаулар бойынша не
ойлайсыздар?
- Әлеуметтік желілер дегеніміз
не?
- Қандай әлеуметтік желілерде
тіркелгенсіздер?
- Әлеуметтік желіде қанша
уақытыңды өткізесіздер?
- Әлеуметтік желінің адам
өміріне тигізер пайдасы қандай?
- Әр күндеріңізді әлеуметтік
желісіз елестете аласыздар ма?
Енді біз өз күн тәртібімізді
жасап көрейік.
1-тапсырма.
ЖЖ. Оқылым алдындағы
тапсырма.
Жұптасып «Әлеуметтік желісіз
бір күнім» тақырыбында өздеріңіздің күн тәртіптеріңізді
жобалаңыздар.
-Өз күн тәртібіңізді
әлеуметтік желісіз жобалау қаншалықты қиындық
тудырды?
-Жалпы әлеуметтік желілерден
қандай проблемалар туындайды деп
ойлайсыздар?
2-тапсырма.
Оқылым
тапсырмасы.
ЖЖ.ТЖ«Ойлан, жұптас,
талқыла» әдісі арқылы жұппен, топпен жұмыс
істей отыра проблеманы анықтайды, жалпы проблемалар тізімін
шығарады, комментарий шығарады.
1-кезең.
Мәтінді түсініп оқыңыздар,
ондағы проблемаларды анықтаңыздар және олардың тізімін
жасаңыздар.
Әлеуметтік
желілер — ермектері бірдей адамдардың
интернетте бірігетін қоғамдастық
сайттары.
Әлеуметтік желілер Интернетте
1995 ж. бастап кең таралған, осы жылы бірінші әлеуметтік желі —
Classmates.com (Сыныптастар) сайт ашылды. 2003-2004жж. MySpace,
Facebook жобалары шықты. Мысалы, Facebook бастапқыда Гарвард
студенттеріне арналып бағдарламаланған. Сосын өзге де университет
студенттерінің тіркелуіне мүмкіндік беріледі. Ал біршама уақыттан
кейін электронды поштасы бар кез келген адам аккаунт ашып, қолдана
бастайды. Twitter, Vkontakte, M-agent,
Whatsapp,Instagramm,Viber,Другвокруг,Cacao Talk,Line, Imo сынды
көптеген елдерде қолданылатын танымал желілер бар. Instagram –
көбіне суреттерін бөліскісі келетіндерге арналған желі.
Vkontakte қолданушылары 16-30 жас аралығында.Пайдасы достармен
араласып, хат алмасып фото көреді. Түрлі видео, кино көріп, іздеген
әнді табуға болады. Facebook-жаңалық алуға, дос табуға, уақыт
өткізуге, ең бастысы көптеген пайдалы нәрселер алуға ыңғайлы
әлеуметтік желі.
Қазіргі қоғамның 65%-ы
ғаламторға күнделікті кіре алады.
Әлеуметтік желі жастардың
басты ермегіне айналды және аурудың бір түріне айналып бара жатқан
секілді. Соның салдарынан күндіз меңіреу, селқос жанның күйіне
түседі. Ұйқысы немесе ұялы телефонға ұзақ телмірудің денсаулыққа
зиян екенін біледі. Бірақ оны қолданудан бас тартатындары қанбай,
күн тәртібі бұзылады. Әрине, көпшілігі компьютер өте сирек.
Керісінше, интернетке тәуелділік артып
барады.
2-кезең.
Проблемалар тізімімен танысып,
оған комментарий жасаңыздар.
-
Интернет жастардың басты
ермегіне айналған.
-
Әлеуметтік желі аурудың бір
түріне айналуда.
-
Әлеуметтік желіге тәуелділік
артуда.
3-тапсырма.
ТЖ «Сүзгі»
әдісі.
Сүзгідегі ең танымал желіні
іріктеп жоғарыға қалдырып, танымалдығы төмен желілерді сүзгіден
өткізіңіздер.
My Spase
-Жоғарыда қалдырған желілерді
неге ең танымал деп санайсыздар
-Сүзгіден не себепті
танымалдығы төмен желілерді
өткіздіңіз?
4-тапсырма.
ТЖ. SWOT талдауы арқылы әлеуметтік
желілер әлеміне сараптама
жасаңыздар.
Күшті жақтары Əлсіз
жақтары
Мүмкіндіктер
Қауіптер
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор
- Мәтінді түсініп
оқиды
- Мәтіндегі проблеманы
анықтайды
-комментарий
жасайды.
Сүзгідегі ең танымал желіні
іріктеп жоғарыға қалдырып, танымалдығы төмен желілерді сүзгіден
өткізеді
Оқушылар SWOT талдауы арқылы әлеуметтік
желілер әлеміне сараптама жасаңыздар.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
ҚБ. «Температураны өлшеу»
әдісі.Топтардың бірінен тапсырманы
қалай орындап жатқандықтары жайлы айтып берулерін сұраймын. Ал
қалғандары оларды бақылап, өздері не істеу керектігі жайлы түсінік
алады.
ҚБ
Топ бір-бірінің жауабын
тексеріп, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
бағалайды
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
«Бір ұсыныс, бір тілек, бір
пікір» әдісі
ҰСЫНЫС ТІЛЕК
ПІКІР
Үйге
тапсырма.
1.« Әлеуметтік желісіз өткен
бір күнім» тақырыбында өздерінің күн тәртібін жасап
келу.
2.Әлеуметтік желі түрлеріне
қосымша ақпараттар жинап келу.
3.Әлеуметтік желі туралы
презентация жасап келу.
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
|