Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алғашқы адам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән:Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Бөлімше: |
Мектеп: Подстепный қазақ ЖОББ мектебі Тарих беттерінен 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
|
|||||
Күні: Сынып: 1
|
Мұғалімнің аты-жөні: Айтмұханбетова А.Н Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алғашқа адам |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.3.1.1.Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу. |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Дереккөздер арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсіндіреді. Көптеген оқушылар: Ежелгі адамдардың қолданған құралдарын сипаттайды. Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдар мен қазіргі кездегі адамдардың тіршілігін салыстырады. |
|||||
Бағалау критерийлері |
Суреттерге сүйеніп ежелгі адамдардың өмірін сипаттайды. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Үңгір - пещщера- cave (ежелгі баспана, есігі бар, жел, жаңбырға, жерге ықталып жасалған, тастан, шөптен, жануарлардың мүйізінен жасалған.) Ежелгі адамдар- древный человек- ancied man; Саяхат- путешетвие- journey Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет құндылығы тапсырмаларды топта, жұпта орындай отырып бір- бірінің сөзін тыңдауға, сыйлауға, құрметтеуге үйренеді. Өзара бағалау кезінде құрметтеу дағдысы қалыптасады. Еңбек пен шығармашылық құндылығы тапсырмаларды орындау барысында тиянақты, әдемі жасау дағдысы қалыптасады. Ынтымақтастық – ширату жаттығуымен топтық тапсырмаларда, жұптық жұмысын орындау барысында ынтымақтастықта, достықта бірігіп жұмыстанады. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Дене шынықтыру- сергіту сәтінде қимыл- қозғалыс жаттығуларын жасайды. Жаратылыстану- интербелсенді тақтамен, физикалық картамен жұмыс жасап көрсетуде Көркем еңбек- «Ежелгі баспана» тапсырмасын орындаған кезде әр топ өз жұмысын безендіреді. Тарих- ежелгі тарихқа көз салу. |
|||||
АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз) |
Карта, ағаш бұтақтары, тастар, құрғақ шөптер, ермексаздар. Интербелсенді тақтадан «Ерден атаның» бейнеролик көрсетемін. |
|||||
Бастапқы білім |
Бізді қоршаған әлем бөлімі боййынша ауа- райының құбылыстарын біледі, өткен шақ, осы шақ, келер шақ мезгілдерді болжай алады |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 2 мин 3 мин |
Сабақ басында: МК; Ширату: «Жақсы сөз»
ҚБ «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!» (Ұ,С) (МК) «Топтастыру» әдісі Ол үшін қағаздарда бейнеленген табиғаттың, адамның, баспананың суреттерін таңдаймыз. Таңдалған суреттер бойынша топтарға бөлінеміз. «Адам», «Баспана», «Табиғат» Қай оқушы «Адамның» суретін алды адамдар тобына жайғасамыз. Қай оқушы «Баспананың» суретін алды баспана тобына жайғасамыз. Ал қай оқушылар «табиғат» суретін таңдады табиғат тобына барамыз. Сабақтың мақсаты хабарлаймын: Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы білесіңдер. Қазіргі адамдармен салыстырамыз, қайда мекендегенін, немен шұғылданғанын зерттейміз. |
О қуыларды топтастырамын «Адам», «Баспана», «Табиғат» Суретті қағаздар |
||||
Сабақтың ортасы 3 мин 3 мин 3 мин 3 мин 5 мин 5 мин 3 мин 5 мин |
(Т) «Миға шабуыл» әдісі Ашық сұрақтар қою, түрткі болу сұрақтарын қою арқылы тарихқа көз жүгіртіп, жаңа ақпараттар бере отырып ежелгі ата- бабаларымыздың кім екенін біледі. Ерте кездегі еңбек құралдарының суреттері көрсетіледі. Тапсырма: Сұрақтарға жауап беру.
Оқушылардан бұл заттардың атауын, кімдер және не үшін қолданғанын сұрау. Бұл заттарды алғашқы адамдар қолданғанын түсіндіру. Дискриптор:
ҚБ. «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!» 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» Суретке мұқият қара және талқыла. Сұрақтарға сүйене отырып ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеңіз: 1 – топ. Алғашқы адамдар нені паналаған? 2 – топ. Алғашқы адамдар немен тамақтанған? 3 – топ. Тамақ табу үшін қандай іс-әрекеттер жасаған?
Дескриптор: Білім алушы - Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі; - Сұрақтардың негізінде ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді. Қ.Б Бағдаршам әдісі арқылы бағалайды МК: модельдік айтылым.Карта арқылы көрсете отырып, түсіндіру. Африканың шығысында алғашқы адамдар пайда болған. Ғалымдар адамның арғы тегі аса ірі адам тәріздес маймылдан шыққан деген пікірді ұсынады. Қазақстан аумағын адамдар бұдан миллион жыл бұрын мекендеген. (МК, Ұ) Интербелсенді тақтадан алғашқы адамдардың өмір сүруі туралы таныстыру. Алғашқы адамдардың қазіргі адамдардан айырмашылығы қандай екендігін табуларын сұрау. Оқулықпен жұмыс: 3-тапсырма Суретке қарап ежелгі адамдарды және қазіргі адамдарды салыстыр. Венн диаграммасы арқылы салыстырады. Дескриптор: -алғашқы адамдар мен қазіргі адамдардың ерешелігін салыстырады,табады. ҚБ «Бағалау терезесі» бойынша өзін- өзі бағалау (Ұ) Интерактивті тақтадан алғашқы адамдар туралы суреттер көрсетіледі. Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттары салыстырылады. Оқушылар жаңа ақпарат ала отырып, ерте кездегі ата-бабаларымыздың кім болғанын біледі. «Алғашқы адамдардың пайда болуы» туралы бейнеролик көрсетіледі. Даму сатысы, сырт пішіні салыстырылады. Дескриптор: -Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттарын салыстырады; -Оқушылар жаңа ақпарат алады. ҚБ «Пантомима» әдісі. Оқушылар орындарынан тұрып,сезімдерін ым-ишарамен білдіреді. (Т)(С) Тапсырма бойынша.Дәптермен жұмыс. А деңгейі. Тапсырма: «Сөйлемді тап»
әдісі. 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |