Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Дүниетану


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі


    Бөлімше:

    Мектеп: Подстепный қазақ ЖОББ мектебі


    Тарих беттерінен


    3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер


    Күні:


    Сынып: 1


    Мұғалімнің аты-жөні: Айтмұханбетова А.Н


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Алғашқа адам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.1.Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Дереккөздер арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсіндіреді.

    Көптеген оқушылар: Ежелгі адамдардың қолданған құралдарын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдар мен қазіргі кездегі адамдардың тіршілігін салыстырады.

    Бағалау критерийлері

    Суреттерге сүйеніп ежелгі адамдардың өмірін сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Үңгір - пещщера- cave (ежелгі баспана, есігі бар, жел, жаңбырға, жерге ықталып жасалған, тастан, шөптен, жануарлардың мүйізінен жасалған.)

    Ежелгі адамдар- древный человек- ancied man;

    Саяхат- путешетвие- journey

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Алғашқы адамдар нені паналаған?

    2. Алғашқы адамдар немен тамақтанған?

    3. Тамақ табу үшін қандай іс- әрекеттер жасаған?

    Құндылықтарды дарыту





    Құрмет құндылығы тапсырмаларды топта, жұпта орындай отырып бір- бірінің сөзін тыңдауға, сыйлауға, құрметтеуге үйренеді. Өзара бағалау кезінде құрметтеу дағдысы қалыптасады.

    Еңбек пен шығармашылық құндылығы тапсырмаларды орындау барысында тиянақты, әдемі жасау дағдысы қалыптасады.

    Ынтымақтастық – ширату жаттығуымен топтық тапсырмаларда, жұптық жұмысын орындау барысында ынтымақтастықта, достықта бірігіп жұмыстанады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру- сергіту сәтінде қимыл- қозғалыс жаттығуларын жасайды.

    Жаратылыстану- интербелсенді тақтамен, физикалық картамен жұмыс жасап көрсетуде

    Көркем еңбек- «Ежелгі баспана» тапсырмасын орындаған кезде әр топ өз жұмысын безендіреді.

    Тарих- ежелгі тарихқа көз салу.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Карта, ағаш бұтақтары, тастар, құрғақ шөптер, ермексаздар.

    Интербелсенді тақтадан «Ерден атаның» бейнеролик көрсетемін.

    Бастапқы білім

    Бізді қоршаған әлем бөлімі боййынша ауа- райының құбылыстарын біледі, өткен шақ, осы шақ, келер шақ мезгілдерді болжай алады


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    2 мин







    3 мин

    Сабақ басында:

    МК; Ширату: «Жақсы сөз»

    • Балалар бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Олай болса бір- бірімізге ыстық лебіз арнайық!

    ҚБ «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!»

    (Ұ,С) (МК) «Топтастыру» әдісі

    Ол үшін қағаздарда бейнеленген табиғаттың, адамның, баспананың суреттерін таңдаймыз. Таңдалған суреттер бойынша топтарға бөлінеміз.

    «Адам», «Баспана», «Табиғат»

    Қай оқушы «Адамның» суретін алды адамдар тобына жайғасамыз. Қай оқушы «Баспананың» суретін алды баспана тобына жайғасамыз. Ал қай оқушылар «табиғат» суретін таңдады табиғат тобына барамыз.

    Сабақтың мақсаты хабарлаймын:

    Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы білесіңдер. Қазіргі адамдармен салыстырамыз, қайда мекендегенін, немен шұғылданғанын зерттейміз.


    О қуыларды топтастырамын








    «Адам», «Баспана», «Табиғат»

    Суретті қағаздар

    Сабақтың ортасы






    3 мин













    3 мин

















    3 мин











    3 мин

















    5 мин











    5 мин
























































    3 мин









    5 мин




    (Т) «Миға шабуыл» әдісі

    Ашық сұрақтар қою, түрткі болу сұрақтарын қою арқылы тарихқа көз жүгіртіп, жаңа ақпараттар бере отырып ежелгі ата- бабаларымыздың кім екенін біледі. Ерте кездегі еңбек құралдарының суреттері көрсетіледі.

    Тапсырма:

    Сұрақтарға жауап беру.

    • 1 сағат бұрын не істедіңдер?

    • 2 сағат бұрын не істедіңдер?

    • Осыдан 1 жыл бұрын не болды деп ойлайсыңдар?

    • Тас, балта, пышақ, қашау т.б. Бұл құралдармен не істеді деп ойлайсыңдар?

    Оқушылардан бұл заттардың атауын, кімдер және не үшін қолданғанын сұрау. Бұл заттарды алғашқы адамдар қолданғанын түсіндіру.

    Дискриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ. «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!»


    2- тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс»

    Суретке мұқият қара және талқыла. Сұрақтарға сүйене отырып ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеңіз:

    1 – топ. Алғашқы адамдар нені паналаған?

    2 – топ. Алғашқы адамдар немен тамақтанған?

    3 – топ. Тамақ табу үшін қандай іс-әрекеттер жасаған?


    Дескриптор: Білім алушы

    - Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    - Сұрақтардың негізінде ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді.

    Қ.Б Бағдаршам әдісі арқылы бағалайды

    МК: модельдік айтылым.Карта арқылы көрсете отырып, түсіндіру. Африканың шығысында алғашқы адамдар пайда болған. Ғалымдар адамның арғы тегі аса ірі адам тәріздес маймылдан шыққан деген пікірді ұсынады. Қазақстан аумағын адамдар бұдан миллион жыл бұрын мекендеген.


    (МК, Ұ) Интербелсенді тақтадан алғашқы адамдардың өмір сүруі туралы таныстыру. Алғашқы адамдардың қазіргі адамдардан айырмашылығы қандай екендігін табуларын сұрау.

    Оқулықпен жұмыс: 3-тапсырма

    Суретке қарап ежелгі адамдарды және қазіргі адамдарды салыстыр.

    Венн диаграммасы арқылы салыстырады.

    Овал 1 Овал 2





    Дескриптор: -алғашқы адамдар мен қазіргі адамдардың ерешелігін салыстырады,табады.

    ҚБ «Бағалау терезесі» бойынша өзін- өзі бағалау


    (Ұ) Интерактивті тақтадан алғашқы адамдар туралы суреттер көрсетіледі. Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттары салыстырылады.

    Оқушылар жаңа ақпарат ала отырып, ерте кездегі ата-бабаларымыздың кім болғанын біледі.

    «Алғашқы адамдардың пайда болуы» туралы бейнеролик көрсетіледі. Даму сатысы, сырт пішіні салыстырылады.

    Дескриптор:

    -Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттарын салыстырады;

    -Оқушылар жаңа ақпарат алады.

    ҚБ «Пантомима» әдісі.

    Оқушылар орындарынан тұрып,сезімдерін ым-ишарамен білдіреді.


    (Т)(С) Тапсырма бойынша.Дәптермен жұмыс.

    А деңгейі.

    Тапсырма: «Сөйлемді тап» әдісі.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтмұханбетова Айкөркем Нұрланқызы
    02 Маусым 2021
    478
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алғашқы адам

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алғашқы адам

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дереккөздер арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсіндіреді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Дүниетану


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі


    Бөлімше:

    Мектеп: Подстепный қазақ ЖОББ мектебі


    Тарих беттерінен


    3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер


    Күні:


    Сынып: 1


    Мұғалімнің аты-жөні: Айтмұханбетова А.Н


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Алғашқа адам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.1.Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Дереккөздер арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсіндіреді.

    Көптеген оқушылар: Ежелгі адамдардың қолданған құралдарын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдар мен қазіргі кездегі адамдардың тіршілігін салыстырады.

    Бағалау критерийлері

    Суреттерге сүйеніп ежелгі адамдардың өмірін сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Үңгір - пещщера- cave (ежелгі баспана, есігі бар, жел, жаңбырға, жерге ықталып жасалған, тастан, шөптен, жануарлардың мүйізінен жасалған.)

    Ежелгі адамдар- древный человек- ancied man;

    Саяхат- путешетвие- journey

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    1. Алғашқы адамдар нені паналаған?

    2. Алғашқы адамдар немен тамақтанған?

    3. Тамақ табу үшін қандай іс- әрекеттер жасаған?

    Құндылықтарды дарыту





    Құрмет құндылығы тапсырмаларды топта, жұпта орындай отырып бір- бірінің сөзін тыңдауға, сыйлауға, құрметтеуге үйренеді. Өзара бағалау кезінде құрметтеу дағдысы қалыптасады.

    Еңбек пен шығармашылық құндылығы тапсырмаларды орындау барысында тиянақты, әдемі жасау дағдысы қалыптасады.

    Ынтымақтастық – ширату жаттығуымен топтық тапсырмаларда, жұптық жұмысын орындау барысында ынтымақтастықта, достықта бірігіп жұмыстанады.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру- сергіту сәтінде қимыл- қозғалыс жаттығуларын жасайды.

    Жаратылыстану- интербелсенді тақтамен, физикалық картамен жұмыс жасап көрсетуде

    Көркем еңбек- «Ежелгі баспана» тапсырмасын орындаған кезде әр топ өз жұмысын безендіреді.

    Тарих- ежелгі тарихқа көз салу.

    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

    Карта, ағаш бұтақтары, тастар, құрғақ шөптер, ермексаздар.

    Интербелсенді тақтадан «Ерден атаның» бейнеролик көрсетемін.

    Бастапқы білім

    Бізді қоршаған әлем бөлімі боййынша ауа- райының құбылыстарын біледі, өткен шақ, осы шақ, келер шақ мезгілдерді болжай алады


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    2 мин







    3 мин

    Сабақ басында:

    МК; Ширату: «Жақсы сөз»

    • Балалар бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Олай болса бір- бірімізге ыстық лебіз арнайық!

    ҚБ «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!»

    (Ұ,С) (МК) «Топтастыру» әдісі

    Ол үшін қағаздарда бейнеленген табиғаттың, адамның, баспананың суреттерін таңдаймыз. Таңдалған суреттер бойынша топтарға бөлінеміз.

    «Адам», «Баспана», «Табиғат»

    Қай оқушы «Адамның» суретін алды адамдар тобына жайғасамыз. Қай оқушы «Баспананың» суретін алды баспана тобына жайғасамыз. Ал қай оқушылар «табиғат» суретін таңдады табиғат тобына барамыз.

    Сабақтың мақсаты хабарлаймын:

    Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы білесіңдер. Қазіргі адамдармен салыстырамыз, қайда мекендегенін, немен шұғылданғанын зерттейміз.


    О қуыларды топтастырамын








    «Адам», «Баспана», «Табиғат»

    Суретті қағаздар

    Сабақтың ортасы






    3 мин













    3 мин

















    3 мин











    3 мин

















    5 мин











    5 мин
























































    3 мин









    5 мин




    (Т) «Миға шабуыл» әдісі

    Ашық сұрақтар қою, түрткі болу сұрақтарын қою арқылы тарихқа көз жүгіртіп, жаңа ақпараттар бере отырып ежелгі ата- бабаларымыздың кім екенін біледі. Ерте кездегі еңбек құралдарының суреттері көрсетіледі.

    Тапсырма:

    Сұрақтарға жауап беру.

    • 1 сағат бұрын не істедіңдер?

    • 2 сағат бұрын не істедіңдер?

    • Осыдан 1 жыл бұрын не болды деп ойлайсыңдар?

    • Тас, балта, пышақ, қашау т.б. Бұл құралдармен не істеді деп ойлайсыңдар?

    Оқушылардан бұл заттардың атауын, кімдер және не үшін қолданғанын сұрау. Бұл заттарды алғашқы адамдар қолданғанын түсіндіру.

    Дискриптор:

    • Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ. «Қолпаштау» әдісі. «Жарайсыңдар!», «Керемет!»


    2- тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс»

    Суретке мұқият қара және талқыла. Сұрақтарға сүйене отырып ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеңіз:

    1 – топ. Алғашқы адамдар нені паналаған?

    2 – топ. Алғашқы адамдар немен тамақтанған?

    3 – топ. Тамақ табу үшін қандай іс-әрекеттер жасаған?


    Дескриптор: Білім алушы

    - Суреттердің мазмұны туралы ой бөліседі;

    - Сұрақтардың негізінде ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді.

    Қ.Б Бағдаршам әдісі арқылы бағалайды

    МК: модельдік айтылым.Карта арқылы көрсете отырып, түсіндіру. Африканың шығысында алғашқы адамдар пайда болған. Ғалымдар адамның арғы тегі аса ірі адам тәріздес маймылдан шыққан деген пікірді ұсынады. Қазақстан аумағын адамдар бұдан миллион жыл бұрын мекендеген.


    (МК, Ұ) Интербелсенді тақтадан алғашқы адамдардың өмір сүруі туралы таныстыру. Алғашқы адамдардың қазіргі адамдардан айырмашылығы қандай екендігін табуларын сұрау.

    Оқулықпен жұмыс: 3-тапсырма

    Суретке қарап ежелгі адамдарды және қазіргі адамдарды салыстыр.

    Венн диаграммасы арқылы салыстырады.

    Овал 1 Овал 2





    Дескриптор: -алғашқы адамдар мен қазіргі адамдардың ерешелігін салыстырады,табады.

    ҚБ «Бағалау терезесі» бойынша өзін- өзі бағалау


    (Ұ) Интерактивті тақтадан алғашқы адамдар туралы суреттер көрсетіледі. Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттары салыстырылады.

    Оқушылар жаңа ақпарат ала отырып, ерте кездегі ата-бабаларымыздың кім болғанын біледі.

    «Алғашқы адамдардың пайда болуы» туралы бейнеролик көрсетіледі. Даму сатысы, сырт пішіні салыстырылады.

    Дескриптор:

    -Ежелгі және қазіргі адамдардың өмір сүру салттарын салыстырады;

    -Оқушылар жаңа ақпарат алады.

    ҚБ «Пантомима» әдісі.

    Оқушылар орындарынан тұрып,сезімдерін ым-ишарамен білдіреді.


    (Т)(С) Тапсырма бойынша.Дәптермен жұмыс.

    А деңгейі.

    Тапсырма: «Сөйлемді тап» әдісі.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 1 сынып
    02.06.2021
    478
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтмұханбетова Айкөркем Нұрланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации