Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
3.2.1.2 шығарманы іштей саналы
түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты
тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап
оқу
3.3.3.1 шығармашылық
жұмысын сурет, сценарий түрінде
ұсыну
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Дәптермен
жұмыс
Сергіту
сәті
2
минут
Қосымша
тапсырма
5минут
Сабақты
қорыту
3минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық
ахуал
«Сәлемдесу» әр
тілде
1-топ. Қытай
тілінде
2-топ. Тайланд
тілінде
3-топ. Жапония
тілінде
Топқа бөлу. «Көгершінге хат»
әдісі. Қылыш, кітап, қоңырау сөздері арқылы топ атауын
беру
1-топ. «Абылай
хан»
2-топ. «Ұлы
Абай»
3-топ. «Ұстаз
Ыбырай»
Үй тапсырмасы «Серпілген
сауал» әдісі
1-топ. Хан Абылай
атандың
2-топ. Абылай ханның
өмірбаяны
3-топ. Бұқар жыраудың
өмірбаяны
Жаңа тақырып Ұжымдық
жұмыс
«Топтастыру»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс Алғашқы ұстаз. Алғашқы
қоңырау

Бейнеролик
Ғафур Қайырбеков – ақын.
(1928-1994) Қостанай облысы Жангелдин ауданында туған.Оның «Дала
қоңырауы» атты поэмасы бар.Онда Ы.Алтынсарин бейнесі
сипатталған.
Ы.Алтынсарин – алғашқы ұстаз,
ағартушы, ақын, жазушы
Ағартушы, ақын, жазушы
сөздерімен сөйлеуге
дайындалады
Ы.Алтынсариннің «Әке мен бала»
атты фильмі көрсетіледі
Топтық
жұмыс
1-топ. «Орнын тап» әдісі.
Атақты ғұламалардың бейнесін бос ұяшыққа апарады және кім екенін
айтып өтеді.
Дескриптор:
1.Суреттерді бос ұяшыққа
апарады
2.Кім екенін
ажыратады.
2-топ. «Синквейн» әдісі. Ұстаз
сөзіне бес жолды өлең
құрастырады.
Дескриптор:
1.Өлең құрастыра
алады.
2.Сөз таптарын ажырата
алады.
3-топ. «Ғаламтор»
әдісі. Googl дан Ы.Алтынсарин туралы ақпарат
жинайды.
Дескриптор:
1.Ғаламторды пайдалана
алады
2.Ақпарат жинай
алады
Үй
тапсырмасы «Алғашқы
қоңырау» өлеңін
жаттау
Кері байланыс «Wordwall» әдісі
бойынша сұрақтар
қойылады.
Рефлексия «Білім
банк»
|
Қимылдар
жасайды
Топқа
бөлінеді
Сұраққа жауап
береді
Жаңа тақырыпты
меңгереді
Сөзжұмбақ
шешеді
Автормен
танысады
Дәптерге
жазады
Тамашалайды
Топтық жұмыстар орындалады. Әр
топтан бір оқушы жұмысын
қорғайды.
Кері байланыс
жасайды.
Сабақта алған
әсерлерін картаға жазады
|
Мадақтау арқылы
бағалау
ҚБ «Смайликтер» арқылы
бағалау
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді-1Б
Әңгіме қалай
аталады-1б
Дескриптор:
Оқулықпен жұмыс
жасайды-1б
Өлеңді жаттқа
айтады-1б
Сөзжұмбақ
шешеді-1б
Жарайсың!
Дескриптор:
Автормен
танысады-1б
«Дала қоңырауы» атты
поэма-сымен танысады-1б

Пікір
алмасады
ҚБ:
Жарайсың!
Тамаша
жұмыс
|
слайдтар

Таныстырылым-ға арналған
суреттер мен сызбалар

слайдтар

Слайдтар, қима
қағаздар
Банк
карточкалары
|