|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Алғашқы ұстаз «Алғашқы қоңырау» Ғафу Қайырбеков. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу; 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильм нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Дереккөздерден ақпараттар табасың және сызбаға түсіресің. |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Өнерлі бала өрге жүзер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі «Кел, балалар, оқылық» өлеңін есіңе түсір. Оны жазған кім? Сөзжұмбақты дұрыс шешсең, сарғыш түсті торкөздерден есімі шығады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Өлеңді оқы. Өлеңнің авторы туралы әңгімеле. ЕББҚ Өлең кім туралы? Талқылау сұрақтары: Өлеңнен не түсіндің? |
Тапсырманы тексертеді
Сөзжұмбақты шешеді Өлеңді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын анықтайды-1б -өлеңнің авторы туралы әңгімелейді-1б |
Таратпа қалам Оқулық 49,50-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Із кесуші» әдісі Алтынсарин туралы мәлімет жина ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -Алтынсариннің өмірін жазады-1б - Алтынсариннің еңбегін жазады-1б Алтынсариннің шығармасын жазады-1б -шығармаларындағы құндылықтарды анықтайды-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Ы.Алтынсарин туралы әңгімеле. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Ы.Алтынсарин туралы әңгімелейді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -ағартушылығын әңгімелейді-1б -ақындығын әңгімелейді-1б -жазушылығын әңгімелейді-1б -қорытынды жасайды-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма Өлеңді жатта |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алғашқы ұстаз «Алғашқы қоңырау» Ғафу Қайырбеков.
Алғашқы ұстаз «Алғашқы қоңырау» Ғафу Қайырбеков.
|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Алғашқы ұстаз «Алғашқы қоңырау» Ғафу Қайырбеков. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу; 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильм нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Дереккөздерден ақпараттар табасың және сызбаға түсіресің. |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Өнерлі бала өрге жүзер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі «Кел, балалар, оқылық» өлеңін есіңе түсір. Оны жазған кім? Сөзжұмбақты дұрыс шешсең, сарғыш түсті торкөздерден есімі шығады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Өлеңді оқы. Өлеңнің авторы туралы әңгімеле. ЕББҚ Өлең кім туралы? Талқылау сұрақтары: Өлеңнен не түсіндің? |
Тапсырманы тексертеді
Сөзжұмбақты шешеді Өлеңді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -өлеңнің негізгі ойын анықтайды-1б -өлеңнің авторы туралы әңгімелейді-1б |
Таратпа қалам Оқулық 49,50-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Із кесуші» әдісі Алтынсарин туралы мәлімет жина ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -Алтынсариннің өмірін жазады-1б - Алтынсариннің еңбегін жазады-1б Алтынсариннің шығармасын жазады-1б -шығармаларындағы құндылықтарды анықтайды-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Ы.Алтынсарин туралы әңгімеле. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Ы.Алтынсарин туралы әңгімелейді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -ағартушылығын әңгімелейді-1б -ақындығын әңгімелейді-1б -жазушылығын әңгімелейді-1б -қорытынды жасайды-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма Өлеңді жатта |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
шағым қалдыра аласыз













