7- сынып оқушыларын математикаға бейімдеу курсының
тақырыптық жоспары
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1-2 |
Сандардың бөлінгіштігіне берілген есептер |
2 |
|
|
3-4 |
Әртүрлі тақырыпқа берілген арифметикалық есептер |
2 |
|
|
5 |
Санның соңғы цифрын анықтауға берілген есептер |
1 |
|
|
6 |
Жай сандар мен құрама сандарға берілген есептер |
1 |
|
|
7 |
Процентке берілген есептер |
1 |
|
|
8-9 |
Сандық жұмбақтарды шешуге берілген есептер |
2 |
|
|
10 |
Адамның жасын анықтауға берілген есептер |
1 |
|
|
11 |
Жай және құрама сандарға берілген есептер |
1 |
|
|
12 |
Логикалық есептер |
1 |
|
|
13 |
Судоку есептері |
1 |
|
|
14 |
Сиқырлы шаршыға берілген есептер |
1 |
|
|
15 |
Мәселе есептер |
1 |
|
|
16-17 |
Сандық ребустарды шешуге берілген есептер |
2 |
|
|
18-19 |
Теңдеу құруға берілген есептер |
2 |
|
|
20-21 |
Бірлесіп есептеуге берілген есептер |
2 |
|
|
22 |
Тізбекті жалғастыр |
1 |
|
|
23-24 |
Цифрларға қолданылатын амалдарға берілген есептер |
2 |
|
|
25-26 |
Өрнектің мәнін табуға берілген есептер |
2 |
|
|
27-28 |
Қозғалыстағы жылдамдыққа берілген есептер |
2 |
|
|
29-30 |
Дирихле принципіне берілген есептер |
2 |
|
|
31 |
Есептер шыгару |
1 |
|
|
32-33 |
Геометриялық фигураларды қиюға және теңдей етіп бөлуге берілген есептер |
2 |
|
|
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Курстың мақсаты:
1.Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру.
2.Бағдарламалық материалдарды терең игеру.
3.Есептерді түрлі тәсілдермен шеше білуге, сол тәсілдердің ішінен ең тиімдісін таңдай білуге үйрету.
4.Оқушылардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін дамыту, одан әрі жетілдіру.
5.Теориядан алган білімдерін практикада колдана білуге дағдыландыру.
Курстың міндеттері:
1.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында іздендіру арқылы зерттеушілік қабілеттерінің дамуына ықпал жасау.
2.Оқушылардың математикалық білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру.
3.Оқушылардың есеп шығару мен әдістерін меңгеруіне көмектесу.
4.Аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамыту мақсатында түрлі есептер шығару.
5.Қажетті, нақты тақырыптар бойынша математикалық білімдерін тереңдетіп толықтыру.
Күтілетін нәтижелер:
1.Оқушылар есептер шығарудың негізгі әдістерін меңгереді.
2.Берілген есепті шығару алгоритмін және жолдарын құра білу дағдысы қалыптасады.
3.Оқушылардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерінің дамуы мен танымдық деңгейі көтеріледі.
4.Олипиадаға дайындық барысында электрондық құрылғыларды, интернет желісін және т.б. заман талабына сай мүмкіндіктерін меңгереді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
алгебрадан беймдеу курсының тақырыптық жоспары
алгебрадан беймдеу курсының тақырыптық жоспары
7- сынып оқушыларын математикаға бейімдеу курсының
тақырыптық жоспары
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1-2 |
Сандардың бөлінгіштігіне берілген есептер |
2 |
|
|
3-4 |
Әртүрлі тақырыпқа берілген арифметикалық есептер |
2 |
|
|
5 |
Санның соңғы цифрын анықтауға берілген есептер |
1 |
|
|
6 |
Жай сандар мен құрама сандарға берілген есептер |
1 |
|
|
7 |
Процентке берілген есептер |
1 |
|
|
8-9 |
Сандық жұмбақтарды шешуге берілген есептер |
2 |
|
|
10 |
Адамның жасын анықтауға берілген есептер |
1 |
|
|
11 |
Жай және құрама сандарға берілген есептер |
1 |
|
|
12 |
Логикалық есептер |
1 |
|
|
13 |
Судоку есептері |
1 |
|
|
14 |
Сиқырлы шаршыға берілген есептер |
1 |
|
|
15 |
Мәселе есептер |
1 |
|
|
16-17 |
Сандық ребустарды шешуге берілген есептер |
2 |
|
|
18-19 |
Теңдеу құруға берілген есептер |
2 |
|
|
20-21 |
Бірлесіп есептеуге берілген есептер |
2 |
|
|
22 |
Тізбекті жалғастыр |
1 |
|
|
23-24 |
Цифрларға қолданылатын амалдарға берілген есептер |
2 |
|
|
25-26 |
Өрнектің мәнін табуға берілген есептер |
2 |
|
|
27-28 |
Қозғалыстағы жылдамдыққа берілген есептер |
2 |
|
|
29-30 |
Дирихле принципіне берілген есептер |
2 |
|
|
31 |
Есептер шыгару |
1 |
|
|
32-33 |
Геометриялық фигураларды қиюға және теңдей етіп бөлуге берілген есептер |
2 |
|
|
34 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
Курстың мақсаты:
1.Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру.
2.Бағдарламалық материалдарды терең игеру.
3.Есептерді түрлі тәсілдермен шеше білуге, сол тәсілдердің ішінен ең тиімдісін таңдай білуге үйрету.
4.Оқушылардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерін дамыту, одан әрі жетілдіру.
5.Теориядан алган білімдерін практикада колдана білуге дағдыландыру.
Курстың міндеттері:
1.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында іздендіру арқылы зерттеушілік қабілеттерінің дамуына ықпал жасау.
2.Оқушылардың математикалық білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру.
3.Оқушылардың есеп шығару мен әдістерін меңгеруіне көмектесу.
4.Аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамыту мақсатында түрлі есептер шығару.
5.Қажетті, нақты тақырыптар бойынша математикалық білімдерін тереңдетіп толықтыру.
Күтілетін нәтижелер:
1.Оқушылар есептер шығарудың негізгі әдістерін меңгереді.
2.Берілген есепті шығару алгоритмін және жолдарын құра білу дағдысы қалыптасады.
3.Оқушылардың математикалық мәдениеті мен шығармашылық қабілеттерінің дамуы мен танымдық деңгейі көтеріледі.
4.Олипиадаға дайындық барысында электрондық құрылғыларды, интернет желісін және т.б. заман талабына сай мүмкіндіктерін меңгереді
шағым қалдыра аласыз













