Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады
Ұстаздарға арналған вебинар: Тақырыбы: X, Y және Z ұрпақтарының ерекшеліктері. Қалай тіл табысуға болады
Толығырақ: https://ust.kz/webinar

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Автор:Әмір Санатбек Бимағанбетұлы
Бағыты: Алгебра
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-16

Материал туралы қысқаша түсінік

жаңартылған бағдарлам

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4. ВМектеп: Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАлгебралық бөлшектерге амалдар қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.19 Алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау7.2.1.20 Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді,дәрежеге шығаруды орындау

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:-Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады.Басым бөлігі:-Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады.Ортақ бөлімге келтіре алады.Кейбір оқушылар:-Күрделі алгебралық бөлшектерді амалдар қолданып,есепті орындай алады.
Бағалау критерилері1. Алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды.2.Ортақ бөлімге келтіре алады.3.Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді,дәрежеге шығаруды орындай алады.

Тілдік мақсаттар

Бүтін өрнектерБөлшек өрнектерАлгебралық бөлшектерАлгебралық бөлшектерді қосу және азайтуАлгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
  • Қосынды-addition-сумма
  • Квадрат- square- квадрат
  • Куб-cuba-куб
  • Бөлшек-retail- дробь
  • рационал-rational-рационал


  • Құндылықтарға баулуОқушылардың сенімді қарым-қатынасын қалыптастыру,сын тұрғысынан ойлау, шығармашылыққа баулу, қалыптастырушы бағалау.
    Пәнаралық байланыстарМатематика,информатика
    Алдыңғы білімЖай бөлшектерді қосу және азайту.Жай бөлшектерді көбейту және бөлу
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы8 минут



    4мин















    4мин













    Ұйымдастыру бөлімі:Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.Психологиялық дайындыққа бір-біріне“Ақ тілек”атты сергіту сәтін өткізу.Мақсаты: сыныпта сенімділік қарым-қатынас,жағымды кері байланыс орнату. Мозайка құрастыруы арқылы 4 топқа бөлемін. Сабақтың тақырыбын өткен сабақпен байланыстыру мақсатында қарапайым ашықсұрақ қою арқылы сұраймын. Мысалы:1.Алгебралық бөлшектер дегеніміз не?2.Алгебралық бөлшектердің қандай қасиеті бар?3.Айнымалылардың қандай мәнінде алгебралық бөлшектің мағынасы болмайды?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау








    Стикер





    Суреттер







    Сұрақтар
    32мин



    10мин
    Жаңа сабақ Бөлiмдерi бiрдей жай бөлшектердi қосқанда, олардың алымдарын қосып, бөлiмiн өзгерiссiз қалдырамыз.Қосу және азайту өзара керi амалдар екенiн бiлесiңдер.Егер х + у = k болса, онда k – у = х болады және керiсiнше, егер k– у = хболса, онда х + у = k болады.Бұл қосу мен азайтудың байланысын өзара тең белгiсiмен көмегiмен былай жазуға болады: х+ у= k , k– у= х.Бөлiмдерi бiрдей рационал бөлшектердi азайту ережесi:бөлiмдерi бiрдей бөлшектердi азайту үшiн азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, бөлiмiн өзгерiссiз қалдыру керек.Бөлiмдерi әртүрлi рационал бөлшектердi қосу мен азайтудықарастырайық.. Ол бөлiмдерi бiрдей бөлшектердi қосу мен азайтуға келтiрiледi.Бөлiмдерi әртүрлi рационал бөлшектердi қосу мен азайту кезiнде ортақ бөлiмдi табу үшiн бөлшектiң бөлiмдерiндегi ең кiшi ортақ еселiктi табатынын бiлесiңдер, яғни:— егер бөлшектiң бөлiмдерi өзара жай сандар болса, онда ең кiшi ортақ еселiк бөлiмдердi көбейтiндiсiне тең;— егер бөлшектiң бөлiмдерi бiр-бiрiне бөлiнсе, онда ол осы бөлiмдердiң үлкенiне тең;— бөлшектердiң бөлiмiндегi өрнектер жай көбейткiштерге жiктелiп, осы жiктелудiң құрамында бар, бiрақ бiрiншi мен екiншi бөлшектiң бөлiмдерiнде жоқ көбейткiштердiң көбейтiндiсi ең кiшi ортақ еселiк ретiнде алынады.Бөлiмдерi әртүрлi рационал бөлшектердiң ортақ бөлiмiн тапқанда, алдымен осы бөлiмдердiң ортақ көбейткiштерi болатындай көбейткiштерге жiктеу тәсiлдерiн қолданады.« Ара ұясы» әдісі арқылы оқушылар топтық тапсырмалар орындайды
  • .


  • 2.    3. 4.  4 топқа есептер беріледі.Оқушылар есепті постерге орындап, бөлімдері әр түрлі алгебралық бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін құрады.Тақтаға екі оқушы қорғайды.Есептің алгоритмі:1.Мүмкін болса, бөлшектің бөлімдерін көбейткіштерге жіктейміз.2. Бөлшектердің ортақ бөлімін табамыз.3. Әрбір бөлшектің толықтауыш көбейткішін анықтаймыз.4. Әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін толықтауыш көбейткішіне көбейту арқылы ортақ бөлімге келтіреміз.5. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу (азайту) амалын орындаймыз.

    «Сематикалық карта» әдісі арқылы оқушылар жаңа тақырыпта топтық тапсырмалар орындайды.Есептерді дұрыс есептесеңдер өтіп жатқан пәніміздің аты шығады.

    * Е *; Г*; А*; Л5.35/; Р/;Б7.-/; А







    «Өрмекшінің торы» әдісі.62.1-62.6 есептер аралығын қамту.Әр топтың өздерінің таңдап алған маркердің түстерімен айналып жүріп тапсырмаларды орындайды.№62.1        №62.2     №62.3  ; ;. №62.4 .;№62.5   .









    Топтарға сөзжұмбақ беріледі.Жауаптарын 3 тілде айту керек
  • Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді. (Дәреже, степень,rank )
  • 2. Үшбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы. (Периметр, периметр,the perimetre)3. Бірнеше бір мүшелердің алгебралық қосындысы. (Көпмүше, многочлен,polinomial )4. 1,52. (2,25, 2 point twenty five)5. У=х2 функциясының графигі.(парабола,парабола,the parabola)6. Бір жұмыртқа 5 минут қайнайтын болса,3 жұмыртқа неше минутта қайнайды?(жұмыртқа,яйцо, egg) 7. 100 жыл. (Ғасыр ,век, centry)



    «Фигуралар» әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар беремін.Әр жұпқа тапсырмалар беріледі, бір-бірін тексереді.«А» деңгейіндегі есептердөңгелек  «В» деңгейіндегі есептер төртбұрыш

    «С» деңгейіндегі есептерүшбұрыш



    -





















    Оқулық бойынша анықтамалар







































































    Плакат, маркер









































































































    Плакат, маркерфлипчарттар









































































































    Жұмбақтар жазылған ресурстар



















































    Деңгейлік есептер жазылған ресурстар
    Сабақтың соңы2 минут











    1 минут









    2 минут

    Қорытындылауға «Допты лақтыру» әдісі. Әр топ бір-бірлеріне допты лақтыра отырып сол сабақтан сұрақтар қояды.1.Алгебралық бөлшектерді қосу ережесі?2.Алгебралық бөлшектерді азайту ережесі?3. Алгебралық бөлшектерді көбейту ережесі?4. Алгебралық бөлшектерді азайту ережесі?5.Толықтауыш көбейткіш дегеніміз не?

    Үйге тапсырма: 1 тапсырма: 62-63 оқу,ережелерін жаттау2 тапсырма:62.3-62.5 есептерді шығару

    Кері байланыс. ( магнитті тақтада) «Бағдаршам» суреті ілінеді. Тақтайшасы жаңа сабақта өтілген тақырып.Жасыл тус: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.Сары түс: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.Қызыл тус: Сабақ маған түсініксіз.Оқушылар стикерлерге«сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып жабыстырады





    Доп
    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?«Сематикалық карта», «топтық жұмыс»,«Фигуралар» әдістері арқылы танымдық қабілеттерін дамыту үшін тапсырмаларды беремін.

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
    Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.Топтық жұмыс.Жазбаша есептер.Тақтамен жұмыс. Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
    Сабақ бойынша рефлексия

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:





    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.