Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу.
Түгелдеу.
«Жылы лебіз, ыстық
тілек» арқылы сабақтың басталуына
жағымды ықпал ететін көңіл-күй
қалыптастыру.
Оқушыларды
4 топқа біріктіру: «Рационал»,
«Бөлшек», «Қосу», «Азайту».
«Принтер» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
№39.2
2)
+
=
4)
+
=
=
=
6)
+
=
=
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Бүгін сабақта
алгебралық бөлшектерді қосу
және азайтуды орындаймыз. Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосуды және азайтуды есеп шығаруда
қолданамыз.
Өткенді қайталау
мақсатында
«Learningapps» платформасы
арқылы интерактивті
тақтада
ережелерді
қайталайды
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар бір-біріне өздерінің
жылы лебіздерін білдіреді.
Үй тапсырмасына берілген есептің жауабын
айтады.
Сабақ мақсатын мұғаліммен
бірігіп анықтайды.
Оқушылар интерактивті тақтадан
ережедегі сөздердің жалғасын тауып,
сәйкестендіреді.
|
Мадақтау
«Жарайсың», «Өте жақсы»,
«Керемет»
Әр дұрыс тапсырмаға
–
1
балл
Ережені дұрыс
сәйкестендір-гені үшін 1 балл беріледі
|
ДК
экраны
Бағалау құралы
«Домбыра»
Жалпы білім беретін мектеп-тің
7–сыны-бына арналған оқулық,
жұмыс
дәптері
https://learningapps.org/watch?v=pymho5vgk24
|
Сабақтың
ортасы
|
Ұжымдық
жұмыс. «Сиқырлы сандық»
әдісі
Өрнектің мәнін
табыңыз
-
+
=
-
-
=
Жұптық жұмыс. «+1 баға
купоны» әдісі (оқулықтан есеп
шығару)
Оқушыларға купонда берілген
тапсырма таратылады
№39.3 (1, 3, 5,
7)
-
-
=
-
-
=
-
-
=
-
-
=
Сергіту
сәті. «Кім сыныпта?»
ойыны
Топтық
жұмыс. «Шаңырақ-сұрақ»
әдісі
«Рационал» тобы: у=2
болғандағы бен
бөлшектерінің
қосындысына өрнек құрастырып, оның мәнін
тап.
«Бөлшек» тобы: х=27
болғандағы мен
бөлшектерінің
қосындысына өрнек құрастырып, оның мәнін
тап.
«Қосу» тобы: у=7
болғандағы мен
бөлшектерінің
айырымына өрнек құрастырып, оның мәнін
тап.
«Азайту» тобы: а=14
болғандағы мен
бөлшектерінің
айырмына өрнек құрастырып, оның мәнін тап.
Жеке
жұмыс. Тесттік
тапсырма
-
+
өрнегінің қосындысын
тап
В)
С) D)
-
+
өрнегінің қосындысын
тап
B)
C)
D)
-
-
өрнегінің айырымын
тап
B)
C)
D)
-
+
өрнегінің қосындысын
тап
B)
C)
D)
|
Оқушылар тақтада тапсырманы
орындайды.
Шешуі:
-
+
= =
-
2
-
=
= =
= =
5
Оқушылар
купонда берілген
тапсырманы орындайды
№39.3 (1, 3, 5,
7)
-
– =
=
3)
- =
= = =
=
5)
- =
= =
7)
- =
= =
Оқушылар қимыл-қозғалыс
жаттығуын жасайды.
Оқушылар бірлесіп жұмыс
жасауға қолайлы жағдай туғыза отырып, берілген тапсырманы оқып,
топта талқылап, А3 қағазға жазып тапсырмаларды бірге талдап,
бір-бірлеріне көмектесіп, тапсырманы бірігіп
орындайды.
Оқушылар Quizizz қосымшасы
арқылы тест тапсырмасын орындайды
|
Дұрыс орындалған тапсырма үшін
1 балл беріледі
Дұрыс орындалған тапсырма үшін 1 балл
беріледі Жұптар бірін-бірі
бағалайды
Мұғалімнің
мадақтауы
- Топта дұрыс орындалған
тапсырмаға- 1 балл
- Топтық жұмысты қорғаған
оқушыға-1 балл
Мадақтау
«Жарайсың», «Өте жақсы»,
«Керемет»
Дұрыс орындалған тапсырма үшін
1 баллдан беріледі.
|
ДК
экраны
Жұмыс
дәптері
Слайд
ДК
экраны
Жалпы білім беретін мектеп-тің
7–сыны-бына арналған оқулық, жұмыс дәптері
Слайд
А3 плакаты, маркер,
жетон
https://quizizz.com/join?gc=85533234
|
Сабақтың
соңы
|
Өтілген тақырыпты ауызша
қорытындылау.
Үй жұмысы: №39.3 /2,
4, 6, 8/
Рефлексия.
«Торсық»
Торсық – сүт, айран, қымыз,
шұбат құюға арналған ежелгі ыдыс. Торсық түйенің, бұғының, өгіздің
мойын терісінен жасалады. Торсықтың сыртына арнаулы мүйізшапқымен
әртүрлі оюлар салынады.
Оқушыларға кеселер таратылады.
Әр оқушы бүгінгі сабақтан не алғанын, не үйренгенін, не білгісі
келетінін стикерге жазады.
-
Маған бәрі
түсінікті!
-
Мен сабақты
түсіндім!
-
Менің сұрағым
бар?!
|
Бөлімдері бірдей рационал
бөлшектерді қосу және азайту ережелерін
айтады
Үй тапсырмасын жазып
алады
Оқушылар кері байланыс
жасайды
|
Мадақтау
«Жарайсың», «Өте жақсы»,
«Керемет»
|
Оқулық,
Торсық,
Кесе
|