Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады
Ұстаздарға арналған вебинар: Тақырыбы: X, Y және Z ұрпақтарының ерекшеліктері. Қалай тіл табысуға болады
Толығырақ: https://ust.kz/webinar

Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті

Автор:Әмір Санатбек Бимағанбетұлы
Бағыты: Алгебра
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-16

Материал туралы қысқаша түсінік

жаңартылған бағдарлам

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алгебралық бөлшектер Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті

Алгебралық бөлшектің негізгі қасиеті
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.18 Алгебралық бөлшектерді қысқартады
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:Берілген алгебралық бөлшектерді қысқартады.Оқушылардың басым бөлігі:Бөлшекті өрнектердің мәнін табады.Кейбір оқушылар:Бөлшек -рационал өрнегінің мәнін табады.

Бағалау критерийі Бөлшектің негізгі қасиетін біледі және оны бөлшектерді қысқартуда пайдаланады.Бөлшек-рационал өрнектерді ықшамдайды және мәнін табады.
Тілдік мақсат

Бөлшекті қысқартудың мағынасын түсінеді

Пәнге тән лексика мен терминология: алымы, бөліміДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: рационал өрнек;бүтін өрнек;бөлшек өрнек;алгебралық бөлшек; бөлшектерді қысқарту бөлшектің негізгі қасиеті
Құндылықтарға баулу



Бір-бірімен жақсы қарым- қатынас орнатуда өзара ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру,сыни тұрғыдан ойлану қасиеттерін қамтуда іздену қабілеттерін арттыру.
Пәнаралық байланыстар Бұл бөлімде алынған білім математика, физика және басқа ғылымдардың көптеген бөлімдерінде қолданысын табады.


Алдыңғы оқу

Өрнектерді түрлендіргенде және көбейткіштерге жіктегенде қысқаша көбейту формулаларын пайдалана білу; көпмүшені бірмүшеге көбейту және бөлу дағдысы; көпмүшені әр түрлі тәсілдермен көбейткіштерге жіктей алу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы (2 мин)

(10 мин)
1.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеремін.2.Ынтымақтастықты қалыптастыру. Оқушыларды математикалық термин сөздермен топтарға біріктіру. (бүтін өрнек; бөлшек өрнек;рационал өрнек)3.Үй тапсырмасын тексеру. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтау1)Өрнек құрастырады 2)Берілген өрнектердегі мүмкін мәндер жиынын көрсетеді 3)Өрнектің мәнін табады

Презентация 1слайд







2-4 слайд
Сабақтың ортасы (10 мин)







(18 мин)
Жаңа сабақ М Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіремін(теореманы дәлелдеу) Оқушыларға бөлшектің негізгі қасиетін еске түсіруге және бірнеше жай бөлшектерді қысқартуды ұсынамын;
  • мысал, 2-мысалдар бойынша бөлшектерді қысқартуды оқушылар жұптасып алгебралық бөлшектердің негізгі қасиетін тұжырымдауын және бөлшекті қысқарту ережесін жаза алатынын қадағалаймын
  • «Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі
    5-7 слайд











    деңгейлік есептер жазылғанүлестірмеқағаздар


    Тапсырма



    Берілген алгебралық бөлшектерді қысқартыңдар Ө;;; Үлгі бойынша өз бетіңше тапсырманы орындап көр «Болжау» әдісі













    Бағалау критерийДескрипторұпай



    Бөлшектің негізгі қасиетін түсінуге қорытынды ой жасайды

    -бөлшектің алымы мен бөлімін құрамында бірдей көбейткішті табады;- бөлшектің алымы мен бөлімін құрамында бірдей көбейткіші бар көбейтінді түрінде жазады; -бөлшекті ортақ көбейткішіне қысқартады.



    1



    11




    Тапсырма



    Бөлшекті өрнектің мәнін табыңдар Х=-0,6 болғанда, Х=-3 болғанда, « Уақытты тиімді пайдалан,әдеп нормаларын сақта» деген ережені құрастырыңдар «Сөйлем құрастыр» әдісі





    Бағалау критерийДескрипторұпай



    Бөлшекті өрнектің мәнін табады және жасырын сөздерден сөйлем біріктіреді -бөлшектің алымы мен бөлімін көбейткіштерге жіктеңдер;-шыққан бөлшекті ортақ көбейткішіне қысқартыңдар.-өрнектің мәнін табыңдар1

    11




    Тапсырма



    а+2с=7 екенін ескеріп, төмендегі бөлшек-рационал өрнегінің мәнін табыңдар Жауабы: Берілген жауаптардың ақиқаттығына көз жеткізіп,кестеден нөмір таңда.оған сәйкес келетін сұраққа жауап жаз. Кестені ашу үшін,жауабын тап . «Таңдау» әдісі











    Бағалау критерийДескрипторҰпай



    Бөлшекті қысқар-тып, нәтижесін кестеден табады

    - бөлшектің алымы мен бөлімін көбейткіштерге жіктеңдер;- шыққан бөлшекті ортақ көбейткішіне қысқартыңдар.-ескерту бойынша өрнектің мәнін табыңдар- нәтижесін кестеден табыңдар1

    111


    Сабақтың соңы (5 мин) Қорытынды. (әдіс) «Топтастыру» стратегиясын пайдаланып сұрақтар беру1.Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны.......2.топтық талқылауда мен не үйрендім? Үйге тапсырма.61.261.7; 61.9

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Мотивациясы төмен оқушыларға көмек көрсету ретінде үлгілермен жұмыс жасауды үйренеді.Дарынды оқушыларға шығармашы лық қабілеттерін шыңдау үшін қосымша олимпиада есептері дайындалады .Оқушылар флипчартқа бейнеленген қайықтың суретіне қарап әр критерийге сәйкес түстерді апарып жапсырады «жасыл»түс-керемет «сары» түс-жақсы «қызыл»түс-орташа «көк» түс-қауіпті

    Дене жаттығуларын орындату .Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.