Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бабакулова Ж |
|
Күні: |
17-21.04.2023 ж |
|
Сыныбы: 7 «К,А,Г,Б,В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
файлды жасау және ашу жолдарымен танысады. Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы 7 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
2.Оқушыларды түгелдеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады. |
4. Топтастыру. «Үштікке саналу» әдісі арқылы 3 топқа бірігеді. І, ІІ, ІІІ топтар. 5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
|
Бағалау Топтар бір- бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Қағаз қиынд ылары
|
|
|
Сабақтың ортасы |
(Т) Талдау Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер. Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық (Ж) Жинақтау Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар |
Дескриптор: *Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады. *Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады. Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа жазуға бағытталады. |
Бағалау: Жұптар бір- бірін бағалайды |
7- сынып оқулы ғы. |
|
|
|
Дербес жұмыс. Бағалау Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі. Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар? Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың маңыздылығын бағалайды. |
||||
|
Сабақтың соңы . Рефлексия |
Сабақты бекіту Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
командасын қоюдың себебі неде?
пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың? |
Мақсаты: Сабақты бекіту. Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы. «Қошеметте у» әдісі арқылы жүзеге асырылады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритімді әзірлеу
Алгоритімді әзірлеу
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бабакулова Ж |
|
Күні: |
17-21.04.2023 ж |
|
Сыныбы: 7 «К,А,Г,Б,В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
файлды жасау және ашу жолдарымен танысады. Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады. Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы 7 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
2.Оқушыларды түгелдеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады. |
4. Топтастыру. «Үштікке саналу» әдісі арқылы 3 топқа бірігеді. І, ІІ, ІІІ топтар. 5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
|
Бағалау Топтар бір- бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Қағаз қиынд ылары
|
|
|
Сабақтың ортасы |
(Т) Талдау Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер. Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық (Ж) Жинақтау Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар |
Дескриптор: *Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады. *Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады. Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа жазуға бағытталады. |
Бағалау: Жұптар бір- бірін бағалайды |
7- сынып оқулы ғы. |
|
|
|
Дербес жұмыс. Бағалау Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі. Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар? Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың маңыздылығын бағалайды. |
||||
|
Сабақтың соңы . Рефлексия |
Сабақты бекіту Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
командасын қоюдың себебі неде?
пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың? |
Мақсаты: Сабақты бекіту. Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы. «Қошеметте у» әдісі арқылы жүзеге асырылады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













