Материалдар / Алгоритімді әзірлеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгоритімді әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
алгоритімді әзірлеу және құру жолдары
Авторы:
16 Мамыр 2023
122
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Бабакулова Ж

Күні:

17-21.04.2023 ж

Сыныбы: 7 «К,А,Г,Б,В»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу



Сабақтың мақсаты:

файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады.

Python программалау тілінде деректерді

файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

Сабақтың барысы:



Сабақ

кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы


7 мин.



(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

  1. Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгелдеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.


Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға

бағытталады.

4. Топтастыру.

«Үштікке саналу» әдісі арқылы 3 топқа бірігеді.

І, ІІ, ІІІ топтар.

5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.


Бағалау Топтар бір- бірін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды

Қағаз қиынд ылары


Сабақтың ортасы













(Т) Талдау

Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі.

Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар.

Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер.


Мақсаты: жаңа сабақ

бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық

(Ж) Жинақтау

Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар

Дескриптор:

*Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады.

*Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады. Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа

жазуға бағытталады.

Бағалау: Жұптар бір- бірін

бағалайды

7-

сынып оқулы ғы.












Дербес жұмыс. Бағалау

Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі.

Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар?

Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың

маңыздылығын бағалайды.

Сабақтың соңы

.

Рефлексия

Сабақты бекіту Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді.

  1. Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

  2. Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

  3. Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close()

командасын қоюдың себебі неде?

  1. Деректерді

пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды

көрсете аласың?

Мақсаты: Сабақты бекіту.

Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы.

«Қошеметте у» әдісі арқылы жүзеге асырылады.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!