|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұрыптау әдістері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету • Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу • Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1 Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2.Психалогиялық ахуалл. «Арқаға массаж жасау» Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды 3.Топқа бөлу «Мозайка» әдісі бойынша 3-топқа бөлінеді Қағаз қиындысын құрау Өткен сабақты пысықтау «Шеринг» әдісі арқылы үй тапсырманы қайталау Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек. Мысалы: Түйінді ой Файл дегеніміз –компьютердің тұрақты жадысында жазылған символдар тізбегі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-бірінің көңілдерін көтереді 3. топқа бөлінеді Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Үй тапсырмасы бойынша түйінді ойларын айтады. 2балл |
Оқулық «Арман ПВ» Қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Топтық жұмыс. Практикалық жұмыс 1 тапсырма «Еркін талқылау» әдісі 1 топ: Көпіршікті сұрыптау не үшін қажет? 2 топ: Не себепті көпіршікті сұрыптауда жеңіл элементтер жоғарыда орналасқан? 3 топ: Берілген сұрыптау әдістеріне цикл не үшін қажет? Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Вен диаграммасы» әдісі Жұптасып орындайды
Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс 3-тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
Сергіту сәті: «Телетайп» Қатысушылар бір-бірінің қолынан ұстап шеңберде тұрады. Бір қатысушы адресін айтып телеграмма жібереді. Телеграмма айтылған адамның адресіне байқатпай қол қысу арқылы жіберіледі. Ортада тұрған жүргізушінің міндеті - белгі арқылы кетіп бара жатқан телеграмма кімнің қолында екенін табу. Ұсталып қалған ойыншы ортаға тұрады. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Жылдам сұрыптау әдісінің негізгі идеясы неде ? Сабақты қорытындылау. 4 тапсырма «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға ждауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3- тасырманы орындайды Сергіту сәтін орындайды Сұраққа жауап береді 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор - Көпіршікті сұрыптау не үшін қажет екенін айтады - көпіршікті сұрыптауда жеңіл элементтер жоғарыда орналасқанын айтады 2 балл Дескриптор: Жылдам сұрыптау мен көпіршікті сұрыптаудың айырмашылығын айтады. Таңдау әдісі мен көпіршік әдісін вен диаграммасын арқылы салыстырады 2 балл Дескриптор: -Жиынды сұрыптайтын программа жазады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Сұарқтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , А-4 парақшасы, марке, стикер Вен диаграммасы Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/83148747 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау Үй тапсырмасы |
«Рефлексия Менің сабақтан кейінгі әсерім.
Сабақ 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмдеу және программалау 10 сынып
Алгоритмдеу және программалау 10 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұрыптау әдістері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету • Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу • Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1 Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. 2.Психалогиялық ахуалл. «Арқаға массаж жасау» Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды 3.Топқа бөлу «Мозайка» әдісі бойынша 3-топқа бөлінеді Қағаз қиындысын құрау Өткен сабақты пысықтау «Шеринг» әдісі арқылы үй тапсырманы қайталау Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек. Мысалы: Түйінді ой Файл дегеніміз –компьютердің тұрақты жадысында жазылған символдар тізбегі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-бірінің көңілдерін көтереді 3. топқа бөлінеді Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Үй тапсырмасы бойынша түйінді ойларын айтады. 2балл |
Оқулық «Арман ПВ» Қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Топтық жұмыс. Практикалық жұмыс 1 тапсырма «Еркін талқылау» әдісі 1 топ: Көпіршікті сұрыптау не үшін қажет? 2 топ: Не себепті көпіршікті сұрыптауда жеңіл элементтер жоғарыда орналасқан? 3 топ: Берілген сұрыптау әдістеріне цикл не үшін қажет? Жұптық жұмыс 2-тапсырма «Вен диаграммасы» әдісі Жұптасып орындайды
Компьютермен жұмыс Жеке жұмыс 3-тапсырма «Миға шабуыл» әдісі
Сергіту сәті: «Телетайп» Қатысушылар бір-бірінің қолынан ұстап шеңберде тұрады. Бір қатысушы адресін айтып телеграмма жібереді. Телеграмма айтылған адамның адресіне байқатпай қол қысу арқылы жіберіледі. Ортада тұрған жүргізушінің міндеті - белгі арқылы кетіп бара жатқан телеграмма кімнің қолында екенін табу. Ұсталып қалған ойыншы ортаға тұрады. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Жылдам сұрыптау әдісінің негізгі идеясы неде ? Сабақты қорытындылау. 4 тапсырма «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға ждауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3- тасырманы орындайды Сергіту сәтін орындайды Сұраққа жауап береді 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор - Көпіршікті сұрыптау не үшін қажет екенін айтады - көпіршікті сұрыптауда жеңіл элементтер жоғарыда орналасқанын айтады 2 балл Дескриптор: Жылдам сұрыптау мен көпіршікті сұрыптаудың айырмашылығын айтады. Таңдау әдісі мен көпіршік әдісін вен диаграммасын арқылы салыстырады 2 балл Дескриптор: -Жиынды сұрыптайтын программа жазады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Сұарқтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , А-4 парақшасы, марке, стикер Вен диаграммасы Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/83148747 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау Үй тапсырмасы |
«Рефлексия Менің сабақтан кейінгі әсерім.
Сабақ 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз
























