Алғыс - ізгі ниет.

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Алғыс - ізгі ниет.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 - наурыз "Алғыс айту" күніне орай жасалған тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тексерілді:

Тәрбие сағатының тақырыбы:

«Алғыс – ізгі ниет»


Қауіпсіздік сабағы:


«Қауіпсіз еңбек жағдайларын қалай қамтамасыз ету керек?»

Күні:

03-07.03.25ж.

Сынып жетекші:


Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

- Оқушыларға алғыс айту мәдениетін үйрету, ізгілік, мейірімділік, ризашылық ұғымдарын түсіндіру.

- Адамгершілікке, сыйластыққа, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге баулу.

-Оқушыларды шынайы ризашылық білдіруге үйрету.

Қауіпсіздік сабағының мақсаты:

-қауіпсіз еңбек туралы ақпарат беру, оны қамтамасыз ету жолдарымен таныстыру.

Құндылықтарды дарыту

Бірлік және ынтымақ

Апта дәйексөзі

Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы)

Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі / уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен амандасу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

  3. Жағымды атмосфера орнату.
    «Күн шуағы» жаттығуы

Тақтаға үлкен күннің шеңбері салынып, оқушыларға күннің шуағы беріліп, оған өз ризашылықтарын жазып, оны күн шеңберінің айналасына ілу тапсырылады.


  1. Оқушыларды топқа бөлу

«Киіз үй әдісі» арқылы топқа бөлу



Оқушылар мұғаліммен амандасып, өз орындарына жайғасады.



Оқушылар күн шеңберінің айналасына айналасына ризашылықтары жазылған күннің шуақтарын іледі


Оқушылар киіз үйдің есігін ашу арқылы 3 топқа бөлінеді



Сабақтың ортасы

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру.

Талқылау:

  • «Алғыс» дегеніміз не?

  • Адамдар бір-біріне алғысын қалай білдіреді?

  • Алғыс айтудың маңызы қандай?

Мұғалім «Алғыс айту» күніне орай оқушыларға қысқаметражды бейнебаян көрсетіп, өз ойларын ортаға салуларын тапсырады.

Ой қозғау: «Алғыс айту – ізгілік бастауы» талқылау тапсырмалары.

1 – тапсырма. «Алғыс» сөзіне ассоциация жасау

1 - топ

Жақсы сөздер: рахмет, ризашылық, мейірім, ізгілік, ықылас, қуаныш, бата, тілек, шүкіршілік.


2 - топ

  • Сезімдер: құрмет, махаббат, сыйластық, жылулық, қуаныш, адалдық, достық, қамқорлық.


3- топ

  • Іс-әрекеттер: көмектесу, қолдау, жақсылық жасау, құшақтау, күлімдеу, бата беру, кешірім сұрау.


2 – тапсырма. Шығармашылық жұмыс:

  • «Алғыс хат» жазу (оқушылар ата-анасына, мұғалімдеріне немесе достарына арнап ризашылық хатын жазады).

  • Оқушылар жүрек пішініндегі қағаздарға «Мен ризамын, себебі...» деп өз ойларын жазады және тақтаға жабыстырады.

«Ізгі ойлар» ойыны

Тапсырма:

  • Мұғалім қорапшаға жақсы сөздер жазылған қағаздарды салады.

  • Әр оқушы бір қағазды алып, дауыстап оқып, кімге арналғанын айтады.




Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап, өз ойларын ортаға салады





Оқушылар қысқаметражды бейнебаянды тамашалап, сұрақтарға жауап береді


Оқушылар 3 топқа бөлініп, «Алғыс» сөзіне ассоциация жасап, постер қорғайды




















Оқушылар шығармашылық жұмыспен айналысады












Оқушылар қорапшадағы қағаздарды алып, кім туралы айтылғанын табады




Презентация








https://youtu.be/miSW60WfjE


























Қауіпсіздік сабағы

(10 минут)

Кіріспе

Қауіпсіз еңбек жағдайлары – адамның негізгі құқықтарының бірі және «Қауіпсіз еңбек» ұғымының ажырамас бөлігі. Халықаралық еңбек ұйымы еңбекті қорғауды, еңбек стандарттарын, әлеуметтік диалогті, қызметкерлердің осал

санаттарын әлеуметтік қорғауды дамыта отырып, лайықты еңбек қағидаттарын қалыптастырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарын орындамау

кәсіпорындардың экономикалық әл-ауқатына нұқсан келтіреді, оның тұрақты даму стратегиясына және жалпы алғанда ел экономикасына кері әсер етеді.

2. Негізгі бөлім(6 мин):

Еңбек қауіпсіздігі – еңбек қызметі процесінде жұмыскерлерге зиянды және (немесе) қауіпті өндірістік факторлардың әсерінболғызбайтын іс-шаралар кешенімен қамтамасыз етілген, жұмыскерлердің қорғалуының жай-күйі.

Кәсіпорындағы еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау (бұдан әрі – ЕҚжЕҚ) жағдайлары ҚР Еңбек Кодексімен реттеледі. Еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптері:

➢қауіп көздерін жою немесе шектеу, жабдықты жаңарту;

➢технологиялық процестерді, жеке және ұжымдық қорғаныс құралдарын жетілдіру.

Еңбекті қорғау – құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық-

техникалық, санитариялық-эпидемиологиялық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шаралар мен құралдарды қамтитын, еңбек қызметі процесінде жұмыскерлердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесі.

Еңбек шартын жасасқан кезде жұмыскер өз еңбек функциясын қандай еңбек жағдайында атқаратыны және бұл жұмыс оның денсаулығына, өміріне қандай зиян

тигізетіні туралы толық мәлімет алып, жұмыс орнында қауіпсіздік талаптарына қатысты жүргізілген аттестация қорытындысымен толық танысуға құқылы.

Жұмыскердің құқықтары мен міндеттері Еңбек кодексінің 22-бабында ескерілген. Еңбек қатынастарына түскен әр

адам осы заңды мұқият оқып шықса, өзіне жақсы.


Тапсырма.

«Еңбек қауіпсіздігі бойынша жаднама дайындау»
? Мақсаты: Жұмыс орнындағы қауіпсіздік туралы ақпаратты жүйелеу.
? Тапсырма: Әр оқушыға өз болашақ мамандығына байланысты қауіпсіздік жаднамасын жасау тапсырмасы беріледі. Жаднамада негізгі ережелер, тыйымдар және алғашқы көмек көрсету жолдары көрсетілуі керек.

Оқушылар қауіпсіздік сабағымен танысады
































































Оқушылар болашақ мамандықтарына байланысты жадынама жасайды.

https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=OhIfjkuMghn-2-vr

https://youtu.be/DpMSqGKZBno?si=H4966mKInWa91l_R



























































Жадынама



Сабақтың соңы

(5 минут)

«Алғыс айту – ізгілік пен мейірімділіктің белгісі. Біз қаншалықты көп алғыс айтсақ, соншалықты жылулық пен қуаныш аламыз.»

Рефлексия

«Тілек ағашы» ?


Оқушылар қағаз жапырақтарға сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазып, ағашқа іледі.

Мақсаты: оқушылар алған білімдері арқылы ағашты көгалдандырады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
298
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі