|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Алғыс – ізгі ниет» «Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
10 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-ризашылық пен алғыс
туралы түсінік беру; |
||||
|
Құндылық : |
Тәуелсәздік және отаншылдық «Патриотизм-ата-анаңды құрметтей білуің...» Б.Момышұлы |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру: достық шеңберін құру Оқушылар бір біріміздің қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге түсіре отырып алғыс айтып өтеміз Әңгімелесу
Сахналау Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі. |
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE алғыс (аудио)
|
|
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: интернет желісінде жеке ақпаратты беру және өз деректерін қорғау тәуекелдерін тану дағдыларын дамыту. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
1-мысал: Қайырлы күн! Менің атым Айдана, мен 14 жастамын. Жақында біреу менің «В Контакте» аккаунтымды бұзып, менің атымнан әдепсіз суреттерді жариялай бастады. Мен өз парақшама кіруді қалпына келтіріп, құпия сөзді өзгерттім, бірақ кеш болды. Айтыңызшы, мен қалай әрекет етемін? Достарымның сенімін қалай қайтаруға болады?
Бұл жағдайда біз оның беделіне нұқсан келтірмеу үшін оқушының аккаунтын бұзамыз. Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:
Мұндай проблеманы болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек:
Сәлеметсіз бе! Менің атым Анар, мен 15 жастамын. Жақында мен бір жігітпен әлеуметтік желіде таныстым. Ол менің досымның танысы және маған қызықты болып көрінді. Біз сөйлесе бастадық, бізде көптеген ұқсастықтар бар екен. Біз бір-бірімізге өзіміз туралы, қайда оқитынымыз, саяхаттайтынымыз туралы айттық. Бірде ол кездесуді ұсынды. Мен аздап қорқып, одан бас тарттым. Ол менің қайда оқитынымды және қайда тұратынымды білетінін айтты, мектептен үйге барар жолда күтемін деп уәде берді. Мен мұның рас екенін білмеймін немесе ол мені қорқытты. Мен шынымен қорқамын. Енді жалғыз, досымсыз, мен мектепке бармаймын. Айтыңызшы, мен не істесем екен?
Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:
Мұндай жағдаяттарды болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: Бейтаныс адамдарды достар санатына қосу және олармен достарыңның достары болса да, олармен хат алмасуда сақ болу. Бейтаныс адамдарға жеке ақпаратты бермеңіз. Ол зиянсыз болып көрінсе де, оны жәбірленушіге қарсы оңай қолдануға болады.
Қайырлы күн! Менің есімім Арман, 9-сыныпта оқимын. Бірде информатика сабағында мен әлеуметтік желідегі аккаунтыма кіріп, шығуды ұмытып кеттім. Бір аптадан кейін сыныптастарымның біріменің атымнан кіріп, ол менің достарыммен жеке хат алмасқанымды скриншоттап және көпшілікке жариялап, жағымсыз пікірлер жазады. Ондай ештеңе жоқ, бірақ бәрібір жағымсыз. Барлығы маған күледі. Мен бұрын сыныпта бұлай «танымал» болған емеспін, енді бәріне күлкі болдым. Мен не істеуім керек? Мұны жоюға бола ма? Сыныптасты қалай жазалауға болады? 3-мысалға жауап: Бұл жағдайда біз электронды байланыс құралдары арқылы ұйымдастырылған кибербуллингімен айналысамыз. Бұл жағдайда оқушыға келесі әрекеттерді ұсынуға болады: Құпия сөзді есептік жазбадан өзгертіңіз және оны уақытша жабыңыз. Әлеуметтік желіні қолдау қызметіне көпшіліктің өзінен және жеке хат алмасудан скриншоттарды қоса отырып, оны жоюды сұрап хат жазыңыз, осылайша сыныптастың жеке деректерін теріс пайдаланғанын растаңыз. Егер жағдай қайталанса және жойылғаннан кейін жаңадан қайта құрылса, әлеуметтік желіні қолдау қызметіне ресурсты пайдалану ережелерін бұзған пайдаланушының есептік жазбасын жоюды сұрайтын хат жазыңыз. Ересектерге (ата-аналарға немесе педагогтерге) жағдай туралы айтып, олардан мектептегі жағдайға араласуды сұраңыз. Жеке деректерді қорғау бойынша кеңестер (жеке параметрлерді пайдалану, желіде мұқият сөйлесу).
- Сабақты қорытындылау. - Интернеттегі негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау. Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view .https://drive.google.com/file/d/1z6xgMbwEic9wWH-_746SVO8BT0UEG3aj/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view .https://drive.google.com/file/d/1z6xgMbwEic9wWH-_746SVO8BT0UEG3aj/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алғыс – ізгі ниет» «Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»
«Алғыс – ізгі ниет» «Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп»
|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Алғыс – ізгі ниет» «Бейтаныс адамдарға жеке фотосуреттерді жіберу қауіп» |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
10 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-ризашылық пен алғыс
туралы түсінік беру; |
||||
|
Құндылық : |
Тәуелсәздік және отаншылдық «Патриотизм-ата-анаңды құрметтей білуің...» Б.Момышұлы |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру: достық шеңберін құру Оқушылар бір біріміздің қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге түсіре отырып алғыс айтып өтеміз Әңгімелесу
Сахналау Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі. |
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE алғыс (аудио)
|
|
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: интернет желісінде жеке ақпаратты беру және өз деректерін қорғау тәуекелдерін тану дағдыларын дамыту. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
1-мысал: Қайырлы күн! Менің атым Айдана, мен 14 жастамын. Жақында біреу менің «В Контакте» аккаунтымды бұзып, менің атымнан әдепсіз суреттерді жариялай бастады. Мен өз парақшама кіруді қалпына келтіріп, құпия сөзді өзгерттім, бірақ кеш болды. Айтыңызшы, мен қалай әрекет етемін? Достарымның сенімін қалай қайтаруға болады?
Бұл жағдайда біз оның беделіне нұқсан келтірмеу үшін оқушының аккаунтын бұзамыз. Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:
Мұндай проблеманы болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек:
Сәлеметсіз бе! Менің атым Анар, мен 15 жастамын. Жақында мен бір жігітпен әлеуметтік желіде таныстым. Ол менің досымның танысы және маған қызықты болып көрінді. Біз сөйлесе бастадық, бізде көптеген ұқсастықтар бар екен. Біз бір-бірімізге өзіміз туралы, қайда оқитынымыз, саяхаттайтынымыз туралы айттық. Бірде ол кездесуді ұсынды. Мен аздап қорқып, одан бас тарттым. Ол менің қайда оқитынымды және қайда тұратынымды білетінін айтты, мектептен үйге барар жолда күтемін деп уәде берді. Мен мұның рас екенін білмеймін немесе ол мені қорқытты. Мен шынымен қорқамын. Енді жалғыз, досымсыз, мен мектепке бармаймын. Айтыңызшы, мен не істесем екен?
Бұл жағдайда келесі әрекеттерді ұсынуға болады:
Мұндай жағдаяттарды болдырмау үшін келесі қадамдарды орындау керек: Бейтаныс адамдарды достар санатына қосу және олармен достарыңның достары болса да, олармен хат алмасуда сақ болу. Бейтаныс адамдарға жеке ақпаратты бермеңіз. Ол зиянсыз болып көрінсе де, оны жәбірленушіге қарсы оңай қолдануға болады.
Қайырлы күн! Менің есімім Арман, 9-сыныпта оқимын. Бірде информатика сабағында мен әлеуметтік желідегі аккаунтыма кіріп, шығуды ұмытып кеттім. Бір аптадан кейін сыныптастарымның біріменің атымнан кіріп, ол менің достарыммен жеке хат алмасқанымды скриншоттап және көпшілікке жариялап, жағымсыз пікірлер жазады. Ондай ештеңе жоқ, бірақ бәрібір жағымсыз. Барлығы маған күледі. Мен бұрын сыныпта бұлай «танымал» болған емеспін, енді бәріне күлкі болдым. Мен не істеуім керек? Мұны жоюға бола ма? Сыныптасты қалай жазалауға болады? 3-мысалға жауап: Бұл жағдайда біз электронды байланыс құралдары арқылы ұйымдастырылған кибербуллингімен айналысамыз. Бұл жағдайда оқушыға келесі әрекеттерді ұсынуға болады: Құпия сөзді есептік жазбадан өзгертіңіз және оны уақытша жабыңыз. Әлеуметтік желіні қолдау қызметіне көпшіліктің өзінен және жеке хат алмасудан скриншоттарды қоса отырып, оны жоюды сұрап хат жазыңыз, осылайша сыныптастың жеке деректерін теріс пайдаланғанын растаңыз. Егер жағдай қайталанса және жойылғаннан кейін жаңадан қайта құрылса, әлеуметтік желіні қолдау қызметіне ресурсты пайдалану ережелерін бұзған пайдаланушының есептік жазбасын жоюды сұрайтын хат жазыңыз. Ересектерге (ата-аналарға немесе педагогтерге) жағдай туралы айтып, олардан мектептегі жағдайға араласуды сұраңыз. Жеке деректерді қорғау бойынша кеңестер (жеке параметрлерді пайдалану, желіде мұқият сөйлесу).
- Сабақты қорытындылау. - Интернеттегі негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау. Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view .https://drive.google.com/file/d/1z6xgMbwEic9wWH-_746SVO8BT0UEG3aj/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1ou77LrAHJzojQmPW6LvJzm2jflG6F_S8/view .https://drive.google.com/file/d/1z6xgMbwEic9wWH-_746SVO8BT0UEG3aj/view https://youtu.be/aXHFFLadiSg?si=xatjhG-9vN3pN2MH |
|
шағым қалдыра аласыз

















