Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру:
достық шеңберін
құру
Оқушылар бір біріміздің
қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге
түсіре отырып алғыс айтып
өтеміз
Әңгімелесу
-Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-Адам өзінің ризашылығын,алғысын қандай сөздермен білдіреді?
-Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
-Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ризашылық-адамның басқа адамнан көрген жақсылығы,көмегі,көңілі үшін
қанағаттанушылық және алғыс білдірушілік сезімі.
- Сендер қандай жағдайларда алғыс айтып жүрсіңдер?
-Сендерге алғыс айтқанда қандай сезімге бөленесіңдер?
Балалардың жауаптары
тыңдалады.

Сахналау
І-топ:Мұғалімнің және
сыныптастарының қыз баланы туған күнімен құттықтау сәтін
сахналау
ІІ-топ:Ағалы-қарындас туыстардың үйге келген қонақтарды күтіп алу
сәтін сахналау
Дәйексөз. «Өмірге риза болып,алғыс айт » “Адам өз ісіне
қанағаттанып,сүйсінген кезде ризашылық сезімге бөленеді.
Өзіне жасалған жақсылыққа ризашылық білдіруді алғыс дейміз.”
-Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып,риза болады.Қолындағы барын
қанағат тұтып,осының да бар болғанына рахмет деп алғысын
білдіреді.Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді,өмірді,өмірде барды
бағалаудан басталады.
Видео ролик./ата-аналардың балаларына айтқан алғыс
сөздері/ Дәптермен
жұмыс
Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
Анаға – өмір сыйлағаны үшін,
Әкеге – қорған болғаны үшін,
Далаға – гүлдері мен көк шалғыны үшін,
Сөзге – жанды жылытатыны үшін,
Күнге – шуағы мен назары үшін,
Жұлдызға – қараңғы түндегі жарығы үшін,
Досқа – құшағы мен иығы үшін,
Әжеге – ыстық алақаны үшін,
Суға – тіршілік көзі болғаны үшін,
Жерге – махаббаты мен бар болғаны үшін,
Отқа – жылулығы
үшін..

Қорытындылау
-Балалар,жылы сөз,қайырымды іс,жақсы ой,кіршіксіз сезімдеріңді
ешкімнен ешқашан аямаңыздар. «Рахмет» деген қасиетті сөзді жиі
айтыңдар.Адам алғыс пен ризашылықты естіген сайын,жақсылық жасағысы
келіп тұратынын есте сақтаңдар.Өмірдің әрбір сәтін бағалай білуге
үйреніңдер және Табиғат –Анаға мейірімді күні үшін ,көңілді жаңбыры
мен ақ қары үшін,жұмсақ ақ ұлпа бұлты үшін,жақын адамдарға
қайырымдылығы мен риясыз махаббаты үшін алғыс айтуды
ұмытпаңдар.
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі.
|
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE
алғыс
(аудио)


|
ҚС:
|
Сабақтың
мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары
мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен
таныстыру.
Негізгі
міндеттер:
-
Балалар мен жасөспірімдердің
негізгі құқықтарын
қарастыру.
-
Құқықтарды қорғаудың қандай
тетіктері бар екенін
түсіндіру.
-
Балаларды құқықтары бұзылған
жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен
ресурстар:
Сабақтың
барысы
-
Кіріспе (2 минутқа
дейін)
Баланың қандай
құқықтары
бар?
Қазақстан Республикасындағы
балалардың құқықтары
Қазақстан Республикасының 2002
жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары
туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке
толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды,
сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін
регламенттейді.
Баланың өмір сүруге, қорғауға,
денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны
сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының
2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35,
36, 37, 38, 39-1
баптар.
«Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының
2002 жылы 8 тамыздағы № 345
Заңы
|
15-бап
|
Баланың білім алу
құқығы
|
16-бап
|
Баланың еңбек бостандығына
құқығы
|
16-1-бап
|
Баланың экономикалық
қанаудан қорғау құқығы
|
17-бап
|
Баланың мемлекеттік көмекке
құқығы
|
19-бап
|
Баланың демалуға және
демалуға құқығы
|
20-бап
|
Баланың
міндеттері
|
35-бап
|
Бала және
дін
|
36-бап
|
Баланы әлеуметтік ортаның
теріс әсерінен қорғау
|
37-бап
|
Баланы алкоголь өнімдері
мен темекі өнімдерінің зиянды
әсерінен
қорғау
|
38-бап
|
Баланы психоактивті
заттардан, күшті немесе улы заттардан
қорғау
|
39-1-бап
|
Балаларға, он сегіз жасқа
дейінгі адамдарға тыйым
салынған ақпаратты қамтитын
ақпараттық өнімнің таралуын, сондай-ақ кәмелетке толмағандардың
ойын-
сауық орындарында болу
тәртібін мемлекеттік бақылау
|
Сонымен қатар, баланың
негізгі құқықтары бойынша құқықтар
анықталған:
-
отбасында өмір сүру және
тәрбиелеу;
-
оның ата-анасы кім екенін
білу;
-
ата-аналардың тәрбиесіне, ал
олар болмаған немесе ата-ана құқықтарынан айырылған
жағдайда-қорғаншының, қамқоршының немесе балалар мекемесінің
тәрбиесіне;
-
жан-жақты
даму;
-
адамның қадір қасиетін
құрметтеу;
-
ата-анасымен, әжесімен,
атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және басқа туыстарымен
қарым-қатынас жасау;
-
өз пікірін білдіруге арналған
өтініш;
-
тегі, аты, әкесінің атын алуға
арналған құжат.
Балалардың құқықтарын қорғау
ұйымдарының байланыстары бар үлестірме
материалдар.
-
Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
Зерттеу (шығармашылық
зертханадағы
жұмыс)
Білім алушыларға қажетті
ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын
зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде
толтырады:
Азамат-тық
құқық
|
Саяси
құқық
|
Әлеуметтік-
экономика-
лық
құқық
|
Мәдени
құқық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Балалардың құқықтары мен
міндеттері туралы
талқылау.
-
Негізгі құқықтардың мысалы
(білім алу құқығы, медициналық көмек, қауіпсіздік және
т.б.).
-
Құқықтар бұзылған жағдайда не
істеу керектігін
талқылау.
-
Балалардың құқықтарын
қорғайтын ұйымдардың мысалдары (Бала құқықтары жөніндегі комитет,
ювеналды полиция, балалар
омбудсмендері).
-
Қорытынды
Пайдалы
сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view
https://youtu.be/nuFxGnJUWGc
|
|
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view
https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|