|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Алғыс – ізгі ниет» «Менің қандай құқығым бар?» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
8 « » |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-ризашылық пен алғыс
туралы түсінік беру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық : |
Тәуелсәздік және отаншылдық «Патриотизм-ата-анаңды құрметтей білуің...» Б.Момышұлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру: достық шеңберін құру Оқушылар бір біріміздің қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге түсіре отырып алғыс айтып өтеміз Әңгімелесу
Сахналау Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі. |
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE алғыс (аудио)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
Баланың қандай құқықтары бар? Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
- Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc |
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алғыс – ізгі ниет» «Менің қандай құқығым бар?»
«Алғыс – ізгі ниет» «Менің қандай құқығым бар?»
|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Алғыс – ізгі ниет» «Менің қандай құқығым бар?» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
8 « » |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-ризашылық пен алғыс
туралы түсінік беру; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық : |
Тәуелсәздік және отаншылдық «Патриотизм-ата-анаңды құрметтей білуің...» Б.Момышұлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
Ұйымдастыру: достық шеңберін құру Оқушылар бір біріміздің қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге түсіре отырып алғыс айтып өтеміз Әңгімелесу
Сахналау Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі. |
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE алғыс (аудио)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ҚС: |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
Баланың қандай құқықтары бар? Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
- Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc |
|
|
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















