Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру:
достық шеңберін
құру
Оқушылар бір біріміздің
қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге
түсіре отырып алғыс айтып
өтеміз
Әңгімелесу
-Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-Адам өзінің ризашылығын,алғысын қандай сөздермен білдіреді?
-Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
-Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ризашылық-адамның басқа адамнан көрген жақсылығы,көмегі,көңілі үшін
қанағаттанушылық және алғыс білдірушілік сезімі.
- Сендер қандай жағдайларда алғыс айтып жүрсіңдер?
-Сендерге алғыс айтқанда қандай сезімге бөленесіңдер?
Балалардың жауаптары
тыңдалады.

Сахналау
І-топ:Мұғалімнің және
сыныптастарының қыз баланы туған күнімен құттықтау сәтін
сахналау
ІІ-топ:Ағалы-қарындас туыстардың үйге келген қонақтарды күтіп алу
сәтін сахналау
Дәйексөз. «Өмірге риза болып,алғыс айт » “Адам өз ісіне
қанағаттанып,сүйсінген кезде ризашылық сезімге бөленеді.
Өзіне жасалған жақсылыққа ризашылық білдіруді алғыс дейміз.”
-Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып,риза болады.Қолындағы барын
қанағат тұтып,осының да бар болғанына рахмет деп алғысын
білдіреді.Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді,өмірді,өмірде барды
бағалаудан басталады.
Видео ролик./ата-аналардың балаларына айтқан алғыс
сөздері/ Дәптермен
жұмыс
Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
Анаға – өмір сыйлағаны үшін,
Әкеге – қорған болғаны үшін,
Далаға – гүлдері мен көк шалғыны үшін,
Сөзге – жанды жылытатыны үшін,
Күнге – шуағы мен назары үшін,
Жұлдызға – қараңғы түндегі жарығы үшін,
Досқа – құшағы мен иығы үшін,
Әжеге – ыстық алақаны үшін,
Суға – тіршілік көзі болғаны үшін,
Жерге – махаббаты мен бар болғаны үшін,
Отқа – жылулығы
үшін..

Қорытындылау
-Балалар,жылы сөз,қайырымды іс,жақсы ой,кіршіксіз сезімдеріңді
ешкімнен ешқашан аямаңыздар. «Рахмет» деген қасиетті сөзді жиі
айтыңдар.Адам алғыс пен ризашылықты естіген сайын,жақсылық жасағысы
келіп тұратынын есте сақтаңдар.Өмірдің әрбір сәтін бағалай білуге
үйреніңдер және Табиғат –Анаға мейірімді күні үшін ,көңілді жаңбыры
мен ақ қары үшін,жұмсақ ақ ұлпа бұлты үшін,жақын адамдарға
қайырымдылығы мен риясыз махаббаты үшін алғыс айтуды
ұмытпаңдар.
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі.
|
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE
алғыс
(аудио)


|
ҚС:
|
Сабақтың
мақсаты: балалардың қыс мезгілінде су
қоймасында қауіпсіз әрекет ету туралы түсініктерін қалыптастыру,
сақтық сезімін, өзінің және басқалардың өмірі үшін жауапкершілік
сенуге тәрбиелеу.
Сабақ
барысы
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Жағымды мотивациялық
көзқарасты қалыптастыру (1-2
мин).
-
Мақсат қою. Тақырыптың
анықтамасы
Жұмбақты тап. Айнымайды
шыныдан, Қорқады тек
жылыдан.
Қыста су мұзға айналады. Тегіс
мұзда жүгіру және сырғанау, коньки тебу, хоккей ойнау өте қызықты.
Бірақ бұл қауіпті: мұз қатты көрінеді, бірақ кез келген сәтте сынуы
мүмкін.
-
Балалар, бұлай болмас үшін
нені білу керек? (Мұздағы қауіпсіздік ережелерін білу
керек).
-
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай болады деп ойлайсыңдар? (Мұздағы
қауіптер).
-
Білімді өзектендіру.
Өткенді қайталау
https://www.youtube.com/watch?v=zuriFnOV45E
-
Неліктен мультфильм «Жұқа мұз»
деп аталады?
-
Неліктен Нюша мұздың астына
түсіп кетті?
-
Нюшаны кім
құтқарды?
-
Егер Қошқар қасында болмаса не
болар еді?
-
Балалар су айдынындағы мұзға
жалғыз шыға ала ма?
-
Бастапқы білімді игеру және
оны тексеру Ең қауіпті
жерлер
-
Мұз әдетте саяз және жұқа
жерлерде болады. Бұтақтар, тақталар және басқа заттар, сондай-ақ
бұталардың,ағаштардың және қамыстың жанында қатып
қалады.
-
Мұз зауыттар мен фабрикалардың
жанындағы су төгетін жерлерге жақын жерде, сондай-ақ ағындар
қосылған жерлерде немесе бұлақтар маңында жұқа
болады.
-
Қар басқан немесе қар
үйінділері басқан жерлерден аулақ болу керек, өйткені қар астындағы
мұз әрқашан жұқа
болады.
-
Мұз жағаға іргелес жатқан
жерлерде өте сақ болу
керек.
-
Мұз әсіресе еріген кезде
қауіпті, себебі ол ериді және оның үстінде жарықтар пайда
болады.
Сонымен, қыста мұз үстінде
мүлдем жүрмеген дұрыс па? Сенбесеңіз,
бармаңыз!
Мұз үстінде жүру
ережелері.
-
Мұзға аяқ баспас бұрын, жақын
жерде төселген соқпақ немесе жаңа іздер бар- жоғын
қараңыз.
-
Егер іздер болмаса, мұз жұқа
болуы мүмкін жерлерден аулақ болу үшін мұқият қарап, маршрутыңызды
белгілеу керек.
-
Сіз өзіңізбен бірге күшті таяқ
алып, оның көмегімен мұздың беріктігін тексеруіңіз керек. Егер
мұзға таяқпен соғылғаннан кейін жарықшақ немесе су пайда болса, сіз
дереу жағаға өз ізіңізбен оралуыңыз керек. Сонымен қатар
табаныңызды мұздан шығармай, аяғыңызды сырғытуға
тырысыңыз.
-
Шынында да, шаңғымен тоғаннан
өту қауіпсіз. Неге? (Мұзға қысым
аз.)
Ал қауіпті жерлерде және
шаңғыда абай болу керек. Қажет болса, оларды тез тастау үшін шаңғы
бекіткіштерін ашу немесе босату керек. Шаңғы таяқшаларын
қолдарыңызға ілмектер салмай
ұстаңыз.
-
Топпен мұз үстінде қозғалу
кезінде бір-бірінен кемінде 4-5 метр қашықтықты сақтау
қажет.
Өзін-өзі құтқару
жолдары
-
Сіз дүрбелеңге
салынбаңыз.
-
Мұзға шығу үшін. Біз кенеттен
қозғалыстар жасамай, кеудемізбен мұзға мүмкіндігінше сырғып кетуге
тырысуымыз керек, содан кейін бір аяқты мұздан тартып, содан кейін
екіншісін алуымыз
керек.
-
Судан мұзға шыққаннан кейін,
ешқандай жағдайда сіз бірден аяғыңызға тұра алмайсыз. Сіз қайдан
келгеніңізге қарап және мұз тексерілген жерге қарай жылжуыңыз
керек.
Тек жағаға аяқ басып, жылы
жерге тезірек жету
керек.
-
Сабақты
бекіту
«Иә немесе жоқ»
ойыны.
Мұз басқан көлдер мен
өзендерге жалғыз баруға бола ма? Еріп жатқан мұз үстінде ойнауға
бола ма? Мұзға секіруге бола ма? Мұз бетіне бірнеше адам болып
жиналуға бола ма?
Аяқ астынан мұз жарылып, құлап
кетсең айғайлап көмекке шақыру керек
пе?
-
Қорытынды
-
Рефлексия
«Синквейн»
-
жол – тақырып (бір зат есім);
– Мұз
-
жол – заттың сипаттамасы (екі
сын есім); – тайғақ,
қатты.
-
жол – қимылды сипаттау (үш
етістік); – ериді, жарылады, қатады. 4-жол – пәнге қатынасты
білдіретін сөз тіркесі; – судың қатты күйі. 5-жол – бір сөз –
қауіпті.
Пайдалы
сілтеме:
https://youtu.be/ISV3IiXdcOU?si=M7QN8NxhtC7KXnzy
|
|
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://youtu.be/ISV3IiXdcOU?si=M7QN8NxhtC7KXnzy
|