Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру:
достық шеңберін
құру
Оқушылар бір біріміздің
қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге
түсіре отырып алғыс айтып
өтеміз
Әңгімелесу
-Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-Адам өзінің ризашылығын,алғысын қандай сөздермен білдіреді?
-Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
-Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ризашылық-адамның басқа адамнан көрген жақсылығы,көмегі,көңілі үшін
қанағаттанушылық және алғыс білдірушілік сезімі.
- Сендер қандай жағдайларда алғыс айтып жүрсіңдер?
-Сендерге алғыс айтқанда қандай сезімге бөленесіңдер?
Балалардың жауаптары
тыңдалады.

Сахналау
І-топ:Мұғалімнің және
сыныптастарының қыз баланы туған күнімен құттықтау сәтін
сахналау
ІІ-топ:Ағалы-қарындас туыстардың үйге келген қонақтарды күтіп алу
сәтін сахналау
Дәйексөз. «Өмірге риза болып,алғыс айт » “Адам өз ісіне
қанағаттанып,сүйсінген кезде ризашылық сезімге бөленеді.
Өзіне жасалған жақсылыққа ризашылық білдіруді алғыс дейміз.”
-Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып,риза болады.Қолындағы барын
қанағат тұтып,осының да бар болғанына рахмет деп алғысын
білдіреді.Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді,өмірді,өмірде барды
бағалаудан басталады.
Видео ролик./ата-аналардың балаларына айтқан алғыс
сөздері/ Дәптермен
жұмыс
Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
Анаға – өмір сыйлағаны үшін,
Әкеге – қорған болғаны үшін,
Далаға – гүлдері мен көк шалғыны үшін,
Сөзге – жанды жылытатыны үшін,
Күнге – шуағы мен назары үшін,
Жұлдызға – қараңғы түндегі жарығы үшін,
Досқа – құшағы мен иығы үшін,
Әжеге – ыстық алақаны үшін,
Суға – тіршілік көзі болғаны үшін,
Жерге – махаббаты мен бар болғаны үшін,
Отқа – жылулығы
үшін..

Қорытындылау
-Балалар,жылы сөз,қайырымды іс,жақсы ой,кіршіксіз сезімдеріңді
ешкімнен ешқашан аямаңыздар. «Рахмет» деген қасиетті сөзді жиі
айтыңдар.Адам алғыс пен ризашылықты естіген сайын,жақсылық жасағысы
келіп тұратынын есте сақтаңдар.Өмірдің әрбір сәтін бағалай білуге
үйреніңдер және Табиғат –Анаға мейірімді күні үшін ,көңілді жаңбыры
мен ақ қары үшін,жұмсақ ақ ұлпа бұлты үшін,жақын адамдарға
қайырымдылығы мен риясыз махаббаты үшін алғыс айтуды
ұмытпаңдар.
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі.
|
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE
алғыс
(аудио)


|
ҚС:
|
Сабақтың
мақсаты: балаларды үйдегі қауіпті
заттарды тануға, қауіпсіздік ережелерін сақтауға
үйрету.
Сабақ
барысы
-
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды
мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2
мин).
-
Мақсат қою. Тақырыптың
анықтамасы.
Аяғы бар,
жүрмейді,
Аузы бар, күлмейді, Айнымайды
бөпемнен
Тек сөйлеуді білмейді.
(Қуыршақ)
|
Шіркіннің өзіне обал-ақ,
Жүреді аяқта домалап. (Доп)
|
Өздігінен жүрмейді,
жарыспайды,
Кісі мінсе жарыстан
қалыспайды.
Аяғы екеу болғанмен
ізі
жалғыз,
Сағатта талай жерді
қарыштайды. (Велосипед)
|
- Бұл жұмбақтар не
туралы?
- Тағы қандай ойыншықтар
бар?
-
Білімді өзектендіру.
Өткенді қайталау
Дымбілмес: Сәлем, балалар! Мен
сіздерге сүйікті ойыншықтарымды ала келдім, ойнаймыз
ба?
Педагог: балалар, рұқсат
етсеңіздер, сөмкемдегі ойыншықтарды бірінші мен алайын (Қолын
сөмкеге түсіреді. Ой, мен ұшты нәрсемен саусағымды ауыртып алған
сияқтымын. Дымбілместің ойыншықтары біртүрлі
екен.
Педагог: (Инені шығарады).
Мынау не? (Ине) Ол не үшін қажет? Онымен ойнауға бола ма? Неліктен?
(Балалардың жауабы) Бұл не? (Пышақты шығарады) Пышақ не үшін қажет?
Сіз онымен ойнай аласыз ба? Неліктен? (Балалардың жауабы) Бұл не?
(Дәрі-дәрмектің қаптамасын шығарады.) Дәрі-дәрмектермен ойнауға
бола ма? Неліктен? Оларды балаларға кім бере алады? (Балалардың
жауаптары.) Бұл не? (Сіріңке қораптарын шығарады.) Отпен ойнауға
бола ма? Не болуы мүмкін? Сіріңкелерді кім қолдана алады?
(Балалардың жауаптары) Балалар, Дымбілмес бізге қандай заттар
әкелді? (Қауіпті) Сіз олармен ойнай аласыз ба? Неліктен?
(Балалардың жауабы)
-
Тақырыпқа
кіріспе

Ойыншықтарды бізге зиян
тигізбеуі үшін олармен жұмыс істеу ережелерін
жасайық.
-
Ойыншықтарға сүрінбеу және
олардың зиян келтірмеуі үшін әрқашан орнына қою
керек.
-
Ойыншықтарды ауызға салуға
болмайды. Өйткені олар тамақ емес, ойнауға
жасалған.
-
Ешқандай жағдайда батареяларды
аузыңызға салмаңыз. Бұл өмірге
қауіп
төндіреді.
-
Ұсақ бөлшектері бар ойындар
кішкентайлардың қолы жетпейтін жерде сақталуы
керек.
-
Ойыншықтармен ұйықтамаңыз.
Өйткені, олардың құрамында
зиянды
бояғыштар мен толтырғыштар
болуы мүмкін.
-
Егер ойыншықта лақтыратын
заттар болса (жебелер, оқтар, шарлар және т.б.), ешбір жағдайда
адамды немесе жануарды көздеуге болмайды, әсіресе бетке бағыттауға
болмайды.
-
Білімді бастапқы игеру және
түсінуді тексеру.
Жұптық
жұмыс
Қауіпті және қауіпсіз заттар
туралы суретті кітап жасайық. Сіз жұптарға бөлініп, қауіпті
заттарды кім жабыстыратынын және кімнің қауіпсіз екенін шешуіңіз
керек. Балалардың үстелдерінде екіге бөлінген қағаз парақтары бар.
Бір жағында Көңілді, екінші жағында қайғылы эмодзидің бейнесі бар.
Үстелде заттардың суреттері орналастырылған. Бір бала қауіпсіз
заттар салынған заттарды таңдайды, ал екіншісі ойнауға болмайтын
заттарды таңдайды.
-
Бекіту. Өзіндік
жұмыс
Қауіпті болуы мүмкін заттарды
дөңгелектеңіз. Жасыл – сіз ересектерсіз өзіңіз ала аласыз.
Сары-ересектердің көз алдында ғана алуға болады. Қызыл-тек
ересектер ала алады.
|
|
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://www.youtube.com/watch?v=DY3DRxWokn8&list=PLA5eCSY2FeoQLL
ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=28
https://www.youtube.com/watch?v=qR_tCZJhRqg&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc
S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=29
https://www.youtube.com/watch?v=eAuWMVuaBbU&list=PLA5eCSY2FeoQLL
ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=34
|