Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру:
достық шеңберін
құру
Оқушылар бір біріміздің
қолымыздан ұстап, бір бірімізге жасаған жақсылығымызды есімізге
түсіре отырып алғыс айтып
өтеміз
Әңгімелесу
-Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-Адам өзінің ризашылығын,алғысын қандай сөздермен білдіреді?
-Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
-Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Ризашылық-адамның басқа адамнан көрген жақсылығы,көмегі,көңілі үшін
қанағаттанушылық және алғыс білдірушілік сезімі.
- Сендер қандай жағдайларда алғыс айтып жүрсіңдер?
-Сендерге алғыс айтқанда қандай сезімге бөленесіңдер?
Балалардың жауаптары
тыңдалады.

Сахналау
І-топ:Мұғалімнің және
сыныптастарының қыз баланы туған күнімен құттықтау сәтін
сахналау
ІІ-топ:Ағалы-қарындас туыстардың үйге келген қонақтарды күтіп алу
сәтін сахналау
Дәйексөз. «Өмірге риза болып,алғыс айт » “Адам өз ісіне
қанағаттанып,сүйсінген кезде ризашылық сезімге бөленеді.
Өзіне жасалған жақсылыққа ризашылық білдіруді алғыс дейміз.”
-Адам өзінің өмірге келгеніне қуанып,риза болады.Қолындағы барын
қанағат тұтып,осының да бар болғанына рахмет деп алғысын
білдіреді.Алғыс пен ризашылық білдіру өзіңді,өмірді,өмірде барды
бағалаудан басталады.
Видео ролик./ата-аналардың балаларына айтқан алғыс
сөздері/ Дәптермен
жұмыс
Сонымен, рақметке лайықты
кімдер? Тізімді бірге құрайық! Бастысы – алғыс айта білу…
Анаға – өмір сыйлағаны үшін,
Әкеге – қорған болғаны үшін,
Далаға – гүлдері мен көк шалғыны үшін,
Сөзге – жанды жылытатыны үшін,
Күнге – шуағы мен назары үшін,
Жұлдызға – қараңғы түндегі жарығы үшін,
Досқа – құшағы мен иығы үшін,
Әжеге – ыстық алақаны үшін,
Суға – тіршілік көзі болғаны үшін,
Жерге – махаббаты мен бар болғаны үшін,
Отқа – жылулығы
үшін..

Қорытындылау
-Балалар,жылы сөз,қайырымды іс,жақсы ой,кіршіксіз сезімдеріңді
ешкімнен ешқашан аямаңыздар. «Рахмет» деген қасиетті сөзді жиі
айтыңдар.Адам алғыс пен ризашылықты естіген сайын,жақсылық жасағысы
келіп тұратынын есте сақтаңдар.Өмірдің әрбір сәтін бағалай білуге
үйреніңдер және Табиғат –Анаға мейірімді күні үшін ,көңілді жаңбыры
мен ақ қары үшін,жұмсақ ақ ұлпа бұлты үшін,жақын адамдарға
қайырымдылығы мен риясыз махаббаты үшін алғыс айтуды
ұмытпаңдар.
|
Алғыс –адамның адамға жасаған
жақсылығы, көмегі,көңілі үшін ризашылық білдіруі,сондай-ақ оның ойы
мен іс-әрекетіне,жасаған істеріне жоғары баға
беруі.
|
|
https://youtu.be/HydtsfH3HUU?si=Q5u59N0lsZn4HMmE
алғыс
(аудио)


|
ҚС:
|
Сабақтың
мақсаты: оқушыларды әртүрлі өмірлік
жағдайларда қауіпсіздік ережелерін сақтауға
үйрету.
Сабақтың
барысы
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. Жағымды
мотивациялық көңіл күй орнату (1-2
мин).
-
Мақсат қою. Тақырыпты
анықтау.
-«Өзің үшін тұру» дегенді
қалай түсінесіңдер? Сабақтың мақсаты: өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға
үйрену. 3.Білімді өзектендіру.
Өткенді қайталау
-Сені ренжіткен адамға дәл
солай жауап берсең, мәселе шешіледі деп ойлайсың
ба?
-Мәселені қалай шешуге болады
деп ойлайсың?
4.Негізгі
бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері
(6 минут)
-Бүгін бізге «Қалай өз-өзіңді
қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбында жоба қорғау
керек.
-
Не дұрыс: үндемей шыдау ма
әлде мәселені шешу
ме?
-
Балалардың құқығы жөніндегі
Конвенция бізге қалай
көмектеседі?
-
Әлімжеттікті қалай
болдырмауға
болады?
Тапсырма. Тақтада «Қалай өз-өзіңді
қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбымен ватман
қағаз.
-Қарапайым және түсінікті 3
скрипт жазу керек. Скрипт деген не,
еске
түсіріңдер.
«Есте
сақта!».
-
Батыл бол, ренжіткен адамның
көзіне тік қара.
-
Өзіңді сабырлы ұста, олардың
іс-әрекеті саған ұнамайтынын және оған шыдамайтыныңды, жағдайды
өзгертуге дайын екеніңді
ескерт.
-
Жалғыз күреспе! Міндетті түрде
өзің сенетін үлкендерге
айт.
5. Қорытынды.
Рефлексия (
2минут)
-Бүгінгі сабақтан қандай жаңа
нәрсе білдің?
-Қандай қорытынды жасауға
болады?
Кейде басқалармен тіл
табысу қиын болады, егер тырыссақ, біздің қолымыздан бәрі
келеді!
Сені ренжіткен адаммен сенің
ойыңды түсініп, ренжітуді доғаратындай 3-4 сөйлемнен тұратын диалог
құрастыр.
Пайдалы
сілтеме: https://youtu.be/Br6NbzxTi6g?si=h3-PR84Bhvu7_HeY
|
|
|
Пайдалы
сілтемелер:
: https://youtu.be/Br6NbzxTi6g?si=h3-PR84Bhvu7_HeY
|