Материалдар / Алғыс ай ту күні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алғыс ай ту күні

Материал туралы қысқаша түсінік
Алғыс айту күніне арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2023
231
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырыптық сабақ

«Алғыс айту күні»


Тәрбиеші: Базарбаева Э.М. ----------тобы 01.03.2023ж

Сабақ: --

Тақырыбы: «Алғыс айту күні»

Мақсаты:

Білімділік: Балаларды мейірімді болуға, байқампаз болуға тәрбиелеу; суреттер арқылы алғыс білдіруге жаман-жақсы қасиеттер туралы ұғымды қалыптастыру;

Дамытушылық: қоршаған ортаға, жақындарына қамқор болуға деген қасиеттерін жетілдіру;

Тәрбиелік: Адал болуға,жанашыр бауырмал болуға тәрбиелеу;

Әдіс - тәсілі: суреттер көрсету, безендіру жұмыстарымен таныстыру;

Көрнекі-құралдар: жүрекшелер;

Сабақтың барысы

1.Ұйымдастыру кезеңі:

-Балалар сабаққа қатысып отырғандарына алғыс білдіремін, көңіл күйлерін жоғары болсын!

(Балаларға алғыс білдіруден сабақты бастау, көңіл күйін көтеру.)

Ә) Шаттық шеңбері

Алғысым саған туған жер,

Алғысым шексіз Отаным!

Алғысым шексіз Анашым,

Алғыс бәріне жақсылар!

2. Кіріспе әңгіме:

Тамаша балалар, бүгін күнді өте әдемі,жылы сөзден бастадық,сендерді көргеніме қуаныштымын, сендердің тәрбиешілерін болғаныма қуаныштымын, сендер ең тәртіпті ең ақылды балаларсындар, рахмет сендерге!

(балаларға Қарақат Әбілдинаның «Алғыс » әнінің қайырмасынан бастап тыңдату.


Аудио «Алғыс»

Тәрбиеші:-Тамаша әннің үзіндісін тыңдадық. Адамдар бір-біріне жиі алғыс айтқаны абзал,жақсы сөз көңілді көтеріп,жақсылық жасауға итермелейді.

3. Негізгі бөлім:

Балаларға сурет көрсету.

Сұрақ-жауап әдісі.


Тәрбиеші: балалар суретте қыз анасына ыдыс жууға көмектесіп жатыр, ал мына суретте бала әжені жетектеп жүр. Әкеміз әжеге орын беріп жатыр. Ал анамыз көлдегі үйректерді тамақтандыруды үйретіп отыр. Балалар анасын қуанту үшін тәтті бәліш пісіргелі жатыр анасымен. Сендер қалай ойлайсындар осындай жақсылықтар үшін біз қандай сөз естиміз?

Балалар: Рахмет!


Қауіпсіздік ережесі


Тәрбиеші:

-Бірақ балалар аспаздық өнерімізді тек үлкендердің қатысуымен жасауымыз қажет.

Тәрбиеші:

-Дұрыс айтасындар, жақсылыққа тек алғыс деген сөз естиміз.


4.Тәрбиеші:

-Балалар қазір сіздерге тамаша сөз айтуға көмектесетін жүрекше сыйлаймын, ал сендер бір-біріне сыйлай отырып жылы сөздер айтындар, немесе қолдарынмен көрсетіндер ( саусағымен жүрек көрсетеді немесе бс бармағын көтереді)

Ойын «Сиқырлы жүрекшелер»

Шарты. Балаларға жүрекшелер таратып, бір-біріне жылы, жақсы сөздерді айтуға шақырамыз.

Тәрбиеші:

5.-Балалар көктемнің жылы, әдемі тамаша күнінде сендерге бір әңгіме айтқым келіп отыр. Мен әңгімені ұмытып қалсам маған көмектесіп отырындар, жарайма?

(тәрбиеші суреттерді біртіндеп шығарып, балалармен қосылып әңгіме құрайды)

Сурет арқылы әңгіме құрау

«Екі дос»

1 сурет. Әйгерім мен Дамир екеуі дос болыпты.

2. Екеуі саңырау құлақ тереміз деп, орманға барыпты

3.Орманда көөөп саңырауқұлақты теріп алыпты.

4.Саңырауқұлақтарын кәрзеңкесіне салайын десе,ішінде кірпі тығылып қалыпты.

5.Отбасынан алыстап, адасып кеткен кірпіні достар ініне апарып тастапты.



6.Сергіту сәті

Қолымызды созамыз, жылулықты сыйлаймыз!

Жүректен шыққан тілектеті шуақ етіп шашамыз,

Достарменен, сіздерге алғыс айтып өтеміз!


7.Тосын сәт:

Тәрбиеші:

-Көп жылы сөз айттық, әңгіме айттық, жүрекше сыйладық, ал менің сендерге тәттім бар сыйлайтын.

8. Қорытынды.

Тәрбиеші:


-Балалар жақсы көңіл күйде сабағымыз аяқталды, бүгінгі күнді күлімдеп еске алайықшы.




3


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!