|
Сынып сағатысағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 6-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға Алғыс айту күні туралы түсінік беру. Алғыс айтудың маңыздылығын көрсету, алғыс айту мәдениетін дамыту. Құрмет пен ризашылық білдіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды әртүрлі өмірлік жағдайларда қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. |
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 4 САБАҚ. «ҚАЛАЙ ӨЗ-ӨЗІҢДІ ҚАУІПСІЗ ҚОРҒАУҒА БОЛАДЫ?» Сабақтың барысы -«Өзің үшін тұру» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың мақсаты: өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға үйрену. 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Сені біреу ренжітсе, не істейсің? Оған қалай жауап бересің? -Сені ренжіткен адамға дәл солай жауап берсең, мәселе шешіледі деп ойлайсың ба? -Мәселені қалай шешуге болады деп ойлайсың? 4. Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері (6 минут) -Бүгін бізге «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбында жоба қорғау керек. - Қалай қорғануға болады? Сені ренжітпеу үшін не істеу керек? - Не дұрыс: үндемей шыдау ма әлде мәселені шешу ме? - Балалардың құқығы жөніндегі Конвенция бізге қалай көмектеседі? - Әлімжеттікті қалай болдырмауға болады? Тапсырма. Тақтада «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбымен ватман қағаз. -Қарапайым және түсінікті 3 скрипт жазу керек. Скрипт деген не, еске түсіріңдер. «Есте сақта!». 1. Батыл бол, ренжіткен адамның көзіне тік қара. 2. Өзіңді сабырлы ұста, олардың іс-әрекеті саған ұнамайтынын және оған шыдамайтыныңды, жағдайды өзгертуге дайын екеніңді ескерт. 3. Жалғыз күреспе! Міндетті түрде өзің сенетін үлкендерге айт. 5. Қорытынды. Рефлексия ( 2минут) -Бүгінгі сабақтан қандай жаңа нәрсе білдің? -Қандай қорытынды жасауға болады? Кейде басқалармен тіл табысу қиын болады, егер тырыссақ, біздің қолымыздан бәрі келеді! Сені ренжіткен адаммен сенің ойыңды түсініп, ренжітуді доғаратындай 3-4 сөйлемнен тұратын диалог құрастыр. |
|
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/Br6NbzxTi6g?si=h3-PR84Bhvu7_HeY. |
|
Ортасы (30 мин) |
Алғыс айту дегеніміз не?" "Кімге алғыс айтуға болады?" "Сіз соңғы рет кімге алғыс айттыңыз?" 1 наурыз – Алғыс айту күні 2016 жылдан бері Қазақстанда ресми түрде атап өтіледі. Бұл күн – елімізде бейбітшілік пен ынтымақтың, бір-біріне құрмет пен ризашылық білдірудің символы. Алғыс айту күні адамдар жақындарына, достарына, ұстаздарына, ата-аналарына және туған жеріне шынайы алғыс айтып, ризашылығын білдіреді. Бұл мереке қазақ халқының қонақжайлығы мен мейірімділігін көрсететін ерекше күн. Ол адамдар арасындағы достықты нығайтып, алғыс айтудың маңызын түсіндіреді. Алғыс – біреудің жасаған жақсылығына ризашылық білдіру. Алғыс айтқанда адамдар қуанады, шабыттанады, мейірімді болады. Алғыс ата-анаға, мұғалімдерге, достарға, Отанға, табиғатқа, күнге, суға айтылуы мүмкін.
1-тапсырма Алғыс білдіретін 3 сөз ойлап жазу (мысалы: "Рақмет!", "Мың алғыс!", "Шексіз ризамын!"). "Менің алғысым" тақырыбында 3-4 сөйлем жазу. 2-тапсырма "Кімге алғыс айтамын?" шағын әңгіме жазу (5-6 сөйлем). 3-тапсырма Оқушылар алғыс туралы мақал-мәтелдер тауып, олардың мағынасын түсіндіреді. |
Оқушылар тыңдайды
Шығармашылық тапсырманы орындау |
|
|
Соңы (2 мин)
|
"Менің алғысым" (әр оқушы бір ауыз сөзбен кімге, не үшін алғыс айтатынын айтады). |
|
24.02.25
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алғыс айту-ізгі ниет
Алғыс айту-ізгі ниет
|
Сынып сағатысағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 6-сыныптар: «Қалай өз – өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға Алғыс айту күні туралы түсінік беру. Алғыс айтудың маңыздылығын көрсету, алғыс айту мәдениетін дамыту. Құрмет пен ризашылық білдіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды әртүрлі өмірлік жағдайларда қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. - Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. - Психологиялық ахуал қалыптастыру. - Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру. |
- Мұғаліммен амандасады. - Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 4 САБАҚ. «ҚАЛАЙ ӨЗ-ӨЗІҢДІ ҚАУІПСІЗ ҚОРҒАУҒА БОЛАДЫ?» Сабақтың барысы -«Өзің үшін тұру» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың мақсаты: өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға үйрену. 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау - Сені біреу ренжітсе, не істейсің? Оған қалай жауап бересің? -Сені ренжіткен адамға дәл солай жауап берсең, мәселе шешіледі деп ойлайсың ба? -Мәселені қалай шешуге болады деп ойлайсың? 4. Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері (6 минут) -Бүгін бізге «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбында жоба қорғау керек. - Қалай қорғануға болады? Сені ренжітпеу үшін не істеу керек? - Не дұрыс: үндемей шыдау ма әлде мәселені шешу ме? - Балалардың құқығы жөніндегі Конвенция бізге қалай көмектеседі? - Әлімжеттікті қалай болдырмауға болады? Тапсырма. Тақтада «Қалай өз-өзіңді қауіпсіз қорғауға болады?» тақырыбымен ватман қағаз. -Қарапайым және түсінікті 3 скрипт жазу керек. Скрипт деген не, еске түсіріңдер. «Есте сақта!». 1. Батыл бол, ренжіткен адамның көзіне тік қара. 2. Өзіңді сабырлы ұста, олардың іс-әрекеті саған ұнамайтынын және оған шыдамайтыныңды, жағдайды өзгертуге дайын екеніңді ескерт. 3. Жалғыз күреспе! Міндетті түрде өзің сенетін үлкендерге айт. 5. Қорытынды. Рефлексия ( 2минут) -Бүгінгі сабақтан қандай жаңа нәрсе білдің? -Қандай қорытынды жасауға болады? Кейде басқалармен тіл табысу қиын болады, егер тырыссақ, біздің қолымыздан бәрі келеді! Сені ренжіткен адаммен сенің ойыңды түсініп, ренжітуді доғаратындай 3-4 сөйлемнен тұратын диалог құрастыр. |
|
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/Br6NbzxTi6g?si=h3-PR84Bhvu7_HeY. |
|
Ортасы (30 мин) |
Алғыс айту дегеніміз не?" "Кімге алғыс айтуға болады?" "Сіз соңғы рет кімге алғыс айттыңыз?" 1 наурыз – Алғыс айту күні 2016 жылдан бері Қазақстанда ресми түрде атап өтіледі. Бұл күн – елімізде бейбітшілік пен ынтымақтың, бір-біріне құрмет пен ризашылық білдірудің символы. Алғыс айту күні адамдар жақындарына, достарына, ұстаздарына, ата-аналарына және туған жеріне шынайы алғыс айтып, ризашылығын білдіреді. Бұл мереке қазақ халқының қонақжайлығы мен мейірімділігін көрсететін ерекше күн. Ол адамдар арасындағы достықты нығайтып, алғыс айтудың маңызын түсіндіреді. Алғыс – біреудің жасаған жақсылығына ризашылық білдіру. Алғыс айтқанда адамдар қуанады, шабыттанады, мейірімді болады. Алғыс ата-анаға, мұғалімдерге, достарға, Отанға, табиғатқа, күнге, суға айтылуы мүмкін.
1-тапсырма Алғыс білдіретін 3 сөз ойлап жазу (мысалы: "Рақмет!", "Мың алғыс!", "Шексіз ризамын!"). "Менің алғысым" тақырыбында 3-4 сөйлем жазу. 2-тапсырма "Кімге алғыс айтамын?" шағын әңгіме жазу (5-6 сөйлем). 3-тапсырма Оқушылар алғыс туралы мақал-мәтелдер тауып, олардың мағынасын түсіндіреді. |
Оқушылар тыңдайды
Шығармашылық тапсырманы орындау |
|
|
Соңы (2 мин)
|
"Менің алғысым" (әр оқушы бір ауыз сөзбен кімге, не үшін алғыс айтатынын айтады). |
|
24.02.25
шағым қалдыра аласыз













