Тыңдалым
алдындағы тапсырма
Ж: «Миға
шабуыл» әдісі
Ә.Бөкейханның
портреті көрсетіледі.
Сұрақтар:
1. Бұл кісі
кім?
2. Қазақ
тарихына қандай үлес қосқан?
3. «Алаш Орда»
қоғамы туралы естігендерің бар ма?
Дескриптор:
-
Портрет арқылы
кім екенін біледі.
-
Сұрақтарға
жауап береді.
Оқушыларды
ынталандыру
ТЖ: Тыңдалым
тапсырмасы
Мұғалімнің
оқуы.
Тыңдалған мәтін
бөлімі бойынша әр топқа жетекші сұрақтар беру;
1-топ.
1. Әлиханды
әкесі Қарқаралыға не себепті апарды?
2. Зерделі
баланың іс-әрекеті қандай болды?
3. Омбы
техникалық училищесінде неше жыл оқыды?
2-топ
1. Әлихан
кімнің стипендиясын алды?
2. Қандай
партия құрды?
3. Қай ұйымға
төрағалық етті?
3-топ
1. 1917 жылы
қандай оқиға болды?
2. Қай
фракцияның Бюро мүшесі болды?
3. Әлихан қазақ
халқының саяси-әлеуметтік,мәдени-рухани тарихында қандай орын
алады?
Бағалау
критерийі: Ә. Бөкейхан туралы жалпы және нақты сұрақтарға жауап
береді;
Дескриптор:
-
Жетекші
сұрақтарға орынды жауап береді.
-
Негізгі ойды
анықтайды.
ҚБ. Өзара
бағалау. «Марапаттау» әдісі арқылы кері байланыс береді
Сергіту сәті
«Ауадағы жазу»
Оқушылар
орындарынан тұрып ыңғайлы орналасады. Әуелі қолмен, сосын иықпен,
бөксемен, тіземен, аяқтың ұшымен ауада 1 ден 5 ке дейін жазу
жазады.
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма
ЖЖ: «Интервью»
әдісі
Тыңдалған мәтін
аясында оқушылар өмірмен байланыстыра отырып, «Ұлт көшбасшысы
дегенді қалай түсінеміз?» деген тақырыпта диалог
жүргізіледі.
Бағалау
критерийі: ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады;
Дескриптор:
-
Өзекті мәселе
бойынша өз ойларын айтады.
-
Өз ойларын
айғақпен дәлелдейді.
-
Өмірмен
байланыстырады.
ҚБ. Өзара
бағалау. Дескрипторға сүйеніп кері байланыс беру арқылы
«Түсіндірме» береді.
Жазылым
тапсырмасы
Ж. Мәтін
мазмұнына сай, стильдік ерекшеліктерін сақтай отырып берілген үлгі
бойынша өмірбаян құрастырып жазу.
Тапсырма арқылы
саралау:
А. Бұл оқушылар
тобына өмірбаянның шаблоны беріледі. Мысалы:
В. Бұл оқушылар
тобына жоспар ұсынылады.
Мысалы:
Өмірбаянның басында: аты-жөні, туған жері, жылы, ата-анасы туралы
мәлімет, білімі, жетістіктері
С. Бұл оқушылар
тобы өз еріктерімен дербес жаза алады.
Бағалау
критерийі: жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сақтай отырып, өз
өмірбаянын құрастырып жазады;
Дескриптор:
-
Жанрлық,
стильдік талаптарды сақтайды;
-
Өз өмірі туралы
нақты ақпараттар келтіреді.
ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы жазбаша кері байланыс
|