|
Тақырыбы: Мен дүкендемін. |
Мектеп: |
|
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Сынып/ 0 «» |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспаған балалар саны: |
|
||||
|
ҰОҚ-нің
оқытылу мақсаты: |
0.1.2.2 Таңдаған материал негізінде
қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.1.2.3. Сөйлемдерді интонация
бойынша ажырата отырып( хабарлы, сұраулы, лепті) сөйлеу барысында
қолдану. |
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық балалар: |
|
|
||||
|
Сурет бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді Мұғалімнің көмегімен дүкенге баратынын және дүкенде қандай ойыншықтар бар екенін айта алады. Сөйлемдердің интонация бойынша хабарлы лепті сұраулы екенін ажырата алады. Ым ишарамен айтылған сөздерді түсінеді |
|
|
|||||
|
Көпшілік балалар: |
|
|
|||||
|
Сұхбаттасына қажетті үлгі, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап бере алады. Тақырыпқа қатысты сөйлеу/сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. |
|
|
|||||
|
Кейбір балалар: |
|
|
|||||
|
ҰОҚ-да үйренген сөйлеу/сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады, өз пікірін білдіре алады. Сурет бойынша шағын диалогке қатыса алады |
|
|
|||||
|
Тілдік мақсат Жоспарланған жұмыс Ресурстар ҰОҚ басы (2-5 минут) |
Тәрбиеленушілердің сабаққа дайындығын
тексеру.ҰОҚ-ның басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру.ҰОҚ мақсатымен
таныстыру Сөйлеу хабарлы сұраулы лепті сөйлеу түрерін ым ишарамен сөйлеу Көптілділік: дүкен – магазин –shop .
О йыншық
–игрушка-toy
Саған қандай дүкендер
ұнайды? |
|
|
||||
|
Өткен ҰОҚ-нен алған білім |
Балалар өткен сабақта Айнұр анасымен қайда барды және онда қандай жануарларды,хайуанаттарды көрді? Не туралы айтылғанын естеріне түсіреді. Балалар хайуанаттар бағы жайында өздерінің пікірлерін ортаға салады. |
|
|
||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут
|
Шаттық шеңберін жасап Жуынбайды,жуынсақ, Бұл не деген қуыршақ Тығылмайды тығылсақ Бұл не деген қуыршақ 1,2,3,4,5 Қуыршақтың тұсауын кес Қуыршағым,қаз-қаз Қыдырайық аз-маз |
Шаттық шеңберін орындайды |
|||||
|
Өмірлік
тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты
болжам 3-5 минут |
Қуаныш сұрақ қояды: Сатушы деген
кім? – Балалар, сендердің ойыншықтарың көп пе? Мына суретте Айнұр анасымен қайда келді? Болат дүкен сөресінен қандай ойыншықты сұрап тұр? Дүкенші балаларға қалай жауап берді? |
Жүздері бал-бұл |
|||||
|
ҰОҚ-нің
ортасы III. Тақырып
бойынша жұмыс 6-27 минут |
(Т) 1-тапсырмада балаларды дүкен сөзімен таныстыру. Дүкен түрлерін көресету арқылы таныстыру. Киім дүкенінде киім сатылатынын Кітап дүкенінде кітаптар сатылатынын Азық түлік дүкенінде тамақ сатылатынын Ойыншық дүкенінде ойыншықтар сатылатынын айтып түсіндіру. Жаңа сөзді қайталату, сурет арқылы түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Содан кейін тапсырмада берілген сөйлеу үлгісімен таныстырады: Мен дүкенге барамын. Дүкенде ойыншықтар бар. Сөйлеу үлгісін тыңдату,
қайталату, сурет бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Балалар
сондай-ақ қандай ойыншықтарды көріп тұрғандарын айта
алады. (Ұ) 2-тапсырмада балалар
сөйлесу үлгісі бойынша жұмыс істейді.
Берілген үлгі бойынша өзіне ұнаған ойыншықты алуға жаттығады. Бұл тапсырманы ҰОҚ-да ойыншықтар дүкенін жасау арқылы өткізуге болады. Бір бала сатушының рөлін, ал басқа балалар сатып алушылар рөлін ойнайды. Осы тапсырманы 4-тапсырмамен байланыстыруға болады. Ол үшін дүкенге баратын жолда балалар, ең алдымен, сұраққа жауап береді (Сен қайда барасың? Сен не аласың?), содан кейін дүкенге барып, сол ойыншықты алады. -Міне балалар ,ойыншықтар дүкеніне жетіп қалдық. Дүкеншімен амандасу. -Саламатсыңдар ма ,балалар! Сәлеметсіз бе дүкенші апай,сізде көпіршік ұшырғыш бар ма? ...... ...... Оның бағасы....? Ойыншықтарға жалпы сипаттама .Әртүрлі,ерекше ойыншықтар бар екен.Ойыншықтардың түрін,түсін,пішінін ,көлемін,түсіндіру. (Жұмсақ,қатты,қызыл,көк) Слайд(геометриялық пішіндер) Балалар ойыншықтарға арналған қандай тақпақтар білесіңдер? ( Т)Сергіту сәті: Бала,бала,балақан Қәне қайсы алақан Саусақтарым әйбат Былай-былай ойнат Топ-топ-топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн. -Балалар бойымыз сергіп қалды ма? (Ұ) 3-тапсырмадағы сұраққа жауап беру арқылы балалар ойыншық атауларын еске түсіреді. Әр балаға бір ойыншық беріледі (немесе суреті), содан кейін бір бала оларға сұрақ қою арқылы белсенді лексика қайталанады. (Ұ) 4-тапсырмада балалар өздерінің дүкеннен не алатындарын айтуға жаттығады. «Сен не аласың?» сұрағына жауап бере алуды үйренеді. Өздерінің қалауы бойынша бір ойыншықты атай алады, соның суретін салу арқылы есте ұстайды 5-тапсырмада Дүкеншіден ым ишара арқылы өзіне ұнаған ойыншықты сұрау. (Т) (Ө) Лексикалық тақырыпқа сәйкес үлестірмелі материалды қолдану арқылы өткен материал бекітіледі, балалардың өз бетінше жұмыс істеу және қол қимылы дағдылары қалыптастырылады. Сондайақ үлестірмелі материалмен жұмыс істеу балалардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылықтарын арттыра түседі. Дүкеннің суреті бар карточка. Ж) Әліппе-дәптермен
жұмыс: 2-сурет. Сурет бойынша сұраулы сөйлем ай Айнұрдың сұрағы мен тапсырмасы: Арман, сенің ұшағыңның түсі қандай ? 4 сурет (Т)Ермексаздан үлкен кіші доп бейнесін жаса. Оларды салыстыр (түсі пішіні көлемі |
Балалар ойыншықтарды
атайды
Тапсырманы бірге орындайды
Әліппе-дәптер
Сергіту сәтін қайталайды
Ойыншықтар дүкеніне Айнұр анасымен кіреді Әліппе-дәптер |
|||||
|
ҰОҚ-нің
қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
Бүгінгі сабақ туралы балалардың пікірлерін
тыңдау. Сабақты балалардың көмегімен қорытындылау,
бағалау. барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. – Егер сабақ қызықты өтті деп ойласаң, әліппе-дәптердің төменгі бұрышындағы ортасында соль кілті бар шеңберді жасыл түспен, ал қызықты болмаса, қызыл түспен бояп белгіле |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әліппе "Мен дүкендемін"
Әліппе "Мен дүкендемін"
|
Тақырыбы: Мен дүкендемін. |
Мектеп: |
|
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Сынып/ 0 «» |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспаған балалар саны: |
|
||||
|
ҰОҚ-нің
оқытылу мақсаты: |
0.1.2.2 Таңдаған материал негізінде
қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.1.2.3. Сөйлемдерді интонация
бойынша ажырата отырып( хабарлы, сұраулы, лепті) сөйлеу барысында
қолдану. |
|
|
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық балалар: |
|
|
||||
|
Сурет бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді Мұғалімнің көмегімен дүкенге баратынын және дүкенде қандай ойыншықтар бар екенін айта алады. Сөйлемдердің интонация бойынша хабарлы лепті сұраулы екенін ажырата алады. Ым ишарамен айтылған сөздерді түсінеді |
|
|
|||||
|
Көпшілік балалар: |
|
|
|||||
|
Сұхбаттасына қажетті үлгі, мимиканы, ым-ишараны қолданып, қысқа фразалармен жауап бере алады. Тақырыпқа қатысты сөйлеу/сөйлесу үлгісін түсінеді, сол үлгі бойынша сөйлесе алады. |
|
|
|||||
|
Кейбір балалар: |
|
|
|||||
|
ҰОҚ-да үйренген сөйлеу/сөйлесу үлгілерін өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады, өз пікірін білдіре алады. Сурет бойынша шағын диалогке қатыса алады |
|
|
|||||
|
Тілдік мақсат Жоспарланған жұмыс Ресурстар ҰОҚ басы (2-5 минут) |
Тәрбиеленушілердің сабаққа дайындығын
тексеру.ҰОҚ-ның басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру.ҰОҚ мақсатымен
таныстыру Сөйлеу хабарлы сұраулы лепті сөйлеу түрерін ым ишарамен сөйлеу Көптілділік: дүкен – магазин –shop .
О йыншық
–игрушка-toy
Саған қандай дүкендер
ұнайды? |
|
|
||||
|
Өткен ҰОҚ-нен алған білім |
Балалар өткен сабақта Айнұр анасымен қайда барды және онда қандай жануарларды,хайуанаттарды көрді? Не туралы айтылғанын естеріне түсіреді. Балалар хайуанаттар бағы жайында өздерінің пікірлерін ортаға салады. |
|
|
||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут
|
Шаттық шеңберін жасап Жуынбайды,жуынсақ, Бұл не деген қуыршақ Тығылмайды тығылсақ Бұл не деген қуыршақ 1,2,3,4,5 Қуыршақтың тұсауын кес Қуыршағым,қаз-қаз Қыдырайық аз-маз |
Шаттық шеңберін орындайды |
|||||
|
Өмірлік
тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты
болжам 3-5 минут |
Қуаныш сұрақ қояды: Сатушы деген
кім? – Балалар, сендердің ойыншықтарың көп пе? Мына суретте Айнұр анасымен қайда келді? Болат дүкен сөресінен қандай ойыншықты сұрап тұр? Дүкенші балаларға қалай жауап берді? |
Жүздері бал-бұл |
|||||
|
ҰОҚ-нің
ортасы III. Тақырып
бойынша жұмыс 6-27 минут |
(Т) 1-тапсырмада балаларды дүкен сөзімен таныстыру. Дүкен түрлерін көресету арқылы таныстыру. Киім дүкенінде киім сатылатынын Кітап дүкенінде кітаптар сатылатынын Азық түлік дүкенінде тамақ сатылатынын Ойыншық дүкенінде ойыншықтар сатылатынын айтып түсіндіру. Жаңа сөзді қайталату, сурет арқылы түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Содан кейін тапсырмада берілген сөйлеу үлгісімен таныстырады: Мен дүкенге барамын. Дүкенде ойыншықтар бар. Сөйлеу үлгісін тыңдату,
қайталату, сурет бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Балалар
сондай-ақ қандай ойыншықтарды көріп тұрғандарын айта
алады. (Ұ) 2-тапсырмада балалар
сөйлесу үлгісі бойынша жұмыс істейді.
Берілген үлгі бойынша өзіне ұнаған ойыншықты алуға жаттығады. Бұл тапсырманы ҰОҚ-да ойыншықтар дүкенін жасау арқылы өткізуге болады. Бір бала сатушының рөлін, ал басқа балалар сатып алушылар рөлін ойнайды. Осы тапсырманы 4-тапсырмамен байланыстыруға болады. Ол үшін дүкенге баратын жолда балалар, ең алдымен, сұраққа жауап береді (Сен қайда барасың? Сен не аласың?), содан кейін дүкенге барып, сол ойыншықты алады. -Міне балалар ,ойыншықтар дүкеніне жетіп қалдық. Дүкеншімен амандасу. -Саламатсыңдар ма ,балалар! Сәлеметсіз бе дүкенші апай,сізде көпіршік ұшырғыш бар ма? ...... ...... Оның бағасы....? Ойыншықтарға жалпы сипаттама .Әртүрлі,ерекше ойыншықтар бар екен.Ойыншықтардың түрін,түсін,пішінін ,көлемін,түсіндіру. (Жұмсақ,қатты,қызыл,көк) Слайд(геометриялық пішіндер) Балалар ойыншықтарға арналған қандай тақпақтар білесіңдер? ( Т)Сергіту сәті: Бала,бала,балақан Қәне қайсы алақан Саусақтарым әйбат Былай-былай ойнат Топ-топ-топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн. -Балалар бойымыз сергіп қалды ма? (Ұ) 3-тапсырмадағы сұраққа жауап беру арқылы балалар ойыншық атауларын еске түсіреді. Әр балаға бір ойыншық беріледі (немесе суреті), содан кейін бір бала оларға сұрақ қою арқылы белсенді лексика қайталанады. (Ұ) 4-тапсырмада балалар өздерінің дүкеннен не алатындарын айтуға жаттығады. «Сен не аласың?» сұрағына жауап бере алуды үйренеді. Өздерінің қалауы бойынша бір ойыншықты атай алады, соның суретін салу арқылы есте ұстайды 5-тапсырмада Дүкеншіден ым ишара арқылы өзіне ұнаған ойыншықты сұрау. (Т) (Ө) Лексикалық тақырыпқа сәйкес үлестірмелі материалды қолдану арқылы өткен материал бекітіледі, балалардың өз бетінше жұмыс істеу және қол қимылы дағдылары қалыптастырылады. Сондайақ үлестірмелі материалмен жұмыс істеу балалардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылықтарын арттыра түседі. Дүкеннің суреті бар карточка. Ж) Әліппе-дәптермен
жұмыс: 2-сурет. Сурет бойынша сұраулы сөйлем ай Айнұрдың сұрағы мен тапсырмасы: Арман, сенің ұшағыңның түсі қандай ? 4 сурет (Т)Ермексаздан үлкен кіші доп бейнесін жаса. Оларды салыстыр (түсі пішіні көлемі |
Балалар ойыншықтарды
атайды
Тапсырманы бірге орындайды
Әліппе-дәптер
Сергіту сәтін қайталайды
Ойыншықтар дүкеніне Айнұр анасымен кіреді Әліппе-дәптер |
|||||
|
ҰОҚ-нің
қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
Бүгінгі сабақ туралы балалардың пікірлерін
тыңдау. Сабақты балалардың көмегімен қорытындылау,
бағалау. барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. – Егер сабақ қызықты өтті деп ойласаң, әліппе-дәптердің төменгі бұрышындағы ортасында соль кілті бар шеңберді жасыл түспен, ал қызықты болмаса, қызыл түспен бояп белгіле |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз

























