Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
1.2.9.1
Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен
сәйкестендіру.
1.3.8.1.Жазу жолын ,жоларалық кеңістікті , жолдың жоғарғы
және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық
талаптарға сай жазу
|
Сабақтың
мақсаты
|
И и дыбысы
мен әрпін таниды, ажыратады және оны дыбыспен
сәйкестендіреді. Әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарды сақтай отырып
жазады.
И и дыбысы
бар сөздерді буынға бөледі, сөздердің мағынасын ажыратады.
И дыбысы
мен әрпі бойынша алған білімдерін тәжірибеде
қолданады.
|
Сабақтың
басы
10
мин
|
Психологиялық ахуал
-Біз қандаймыз,
қандаймыз?
-Шұғылалы
таңдаймыз!
-Бір-бірімізді қолдаймыз!
-Пікіріміз құнды!
-Көңіл-күйіміз тамаша!
Оқушыларға
сәттілік тілеп сабақты бастайды.
Өткенді
пысықтау.
Сұрақ-жауап
-Дыбыстар
нешеге бөлінеді?
(Ине
суретін шығару)
-Дауысты
дыбыстар қалай айтылады?
(Тиін)
-Г дыбысы
сөздің қай жерінде кездеседі?
(Ит)
-Гүлдер
сөзінде неше буын бар?
(Кит)
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Өткен
тақырыптарды пысықтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Мақтау,
Мадақтау
|
Слайд,
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Жаңа сабақ
«И дыбысы және әрпі»
Сабақтың мақсатымен оқушыларды
таныстыру.
И дыбысы
дауысты дыбыс.
Оқушылар и
әрпін түрлі-түсті қарындашпен жасап көрсетеді.
Сөздерді
салыстыру. Айырмашылығын табу. И й дыбыстарын
салыстыру.
Оқулықпен
жұмыс
Берілген
сөздерді тізбектеп оқыту.
Мәтінмен
жұмыс
Төрт
түлікке нелер жатады?
Сергіту
сәті
Дәптермен жұмыс
И әрпінің
жазылу ережесімен таныстыру.
ЕҚБ
Топтық
жұмыс
Шашыраған
сөздерден сөйлем құрастыру.
Иса
итке тамақ берді.
Индира мен Имаш шие
жинады.
Тиін
ағаш қуысына тығылды.
Жұптық
жұмыс
Берілген
суреттен жаңа сөз жасау.
Итбалық,
итмұрын, инелік
|
И әрпін
түрлі-түсті қарындашпен жасап көрсетеді.
Сөздерді
оқиды,салыстырады.
Мәтінді талдайды.
Сұраққа жауап береді.
Мәтінге байланысты сөздерді
табады.
Дәптердегі
тапсырманы орындайды.
Заттарды
атайды.
Дыбыстық
талдау үлгісі бойынша суреттен сәйкес келетін сөзді
табады.
Сөздердегі
буын санын анықтайды.
Сөйлем
құрастырады, оқиды.
Тыныс
белгісін қояды.
Жаңа сөз
құрастырады;
Қатесіз
жазады, дыбыстық талдау жасайды.
|
Жарайсыңдар!
Мадақтау
|
қарындаштар
Жазу
үлгісі
видеоролик
|
Сабақтың соңы
10 мин
Кері байланыс
|
Кері
байланыс
«Кубизм» әдісі
И дыбысы
сөздің басында
И дыбысы
ортасында
И дыбысы
соңында
Ти-ын, ит,
ши-па-лы. (1.2.3)
Рефлексия
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
|
Кубиктер
|