Пән: Химия
Сынып:
11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Алкандар.Алкандардың гомологтық қатары,жалпы
формуласы.Метан молекуласының
құрылысы,гибридтенуі.
Мақсаттары: Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды,
қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға
бағыттайды
Күтілетін нәтиже : Тақырыптың мағанасын
түсінеді, шығармашылық тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп
үйренеді
Модульдері: АКТ ,СТО (сын тұрғысынан
ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және
дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және
көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО
(диалогтық оқыту)
Бағалау:
Өзін өзі
(ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер:
тақта,
стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс
тәсілдер:Миға шабуыл, кім жылдам, аквариум, семантикалық карта,АВС
әдісі
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
2мин
|
«Миға шабуыл»
әдісі
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Әр топ сұраққа жауап
береді
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
«Кім жылдам»
әдісі
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,
соларқылы топен жарыс ұйымдастыру
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
«Органикалық заттың сапалық құрамын
анықтау"»
туралы
жаңа тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдісіне қатысты
тапсырмалар
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға
қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
СТО
|
Сергіту сәті
|
1 мин
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
Талдау сатысында «АВС» әдісін
қолданду
|
Интербелсенді тақтаға «А»
жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі
деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап,
зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды
|
Әр топқа есептер мен
тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп
шығарады
|
|
Жинақтау
|
5мин
|
Семантикалық картамен
жұмысм
|
Топ бойынша семантикалық
картаны толтырады, жинақтайды бағалау
|
Оқушылардың мақсаты берілген
семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу
|
|
Бағалау
|
2 мин
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшалары мен
бағалау шкаласын беру
|
Топпен және жеке өзін өзі
бағалайды
|
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Стикерлерді толтыру Оқушылар
бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|
|