Материалдар / Алкандар.Алкандардың гомологтық қатары,жалпы формуласы.Метан молекуласының

Алкандар.Алкандардың гомологтық қатары,жалпы формуласы.Метан молекуласының

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
577
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Химия Сынып: 11 сыныпСабақтың тақырыбы: Алкандар.Алкандардың гомологтық қатары,жалпы формуласы.Метан молекуласының құрылысы,гибридтенуі.Мақсаттары: Тақырыпты меңгеру арқылы түсініктер қалыптастыды, қазақстанның жазықтықтарын картамен зерттеуді дамытуға бағыттайды Күтілетін нәтиже : Тақырыптың мағанасын түсінеді, шығармашылық тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренедіМодульдері: АКТ ,СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер:Миға шабуыл, кім жылдам, аквариум, семантикалық карта,АВС әдісі

Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
2мин «Миға шабуыл» әдісі

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауӘр топ сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну7мин«Кім жылдам» әдісіЖаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасауЖТЖЕ
Қолдану10мин«Органикалық заттың сапалық құрамын анықтау"» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдісіне қатысты тапсырмалар Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.СТО
Сергіту сәті1 мин«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.АКТ
Талдау15минТалдау сатысында «АВС» әдісін қолданду Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады

Жинақтау5минСемантикалық картамен жұмысмТоп бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалауОқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы жеткізу

Бағалау2 минӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруТоппен және жеке өзін өзі бағалайды

Рефлексия 2 минСтикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ