І-кіші тобындағы ұйымдастырылған
оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 10.01.2019ж.
Білім беру саласы:
Коммуникация
Пән: Көркем
әдебиет
Өтпелі тақырып:
««Қыстайтың
құстар»
Тақырыбы: «Алма»
(қ.х.е)
Мақсаты: Балаларды
ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету.
Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін сезіну және одан әсер алу.
«Татулық», «Бірлік» құндылықтарының мәнін түсінуге ықпал ету.
1.Тәрбиелік: балаларды сыйластыққа, адалдыққа
тәрбиелеу..
2.Дамытушылық : Балалардың танымдық қызығушылықтарын
арттыру.
3.Оқыту: Ертегіні оқу және
мазмұндау, сөздерге жалғауларды дұрыс жалғап айтуға үйрету.
Педагогикалық
технологиялар:
Ресурстармен қамтамасыз ету: көрнекіліктер, суреттер, сұрақ
жауап, көрсету, түсіндіру, әңгімелеу.
Көптілділік (ересектер
тобына)билингвалдық компонент (ортаңғы, екінші кіші тобы)
алма-яблоко,қоян-заяц,қарға-ворона,кірпі-ежик,аю-медведь.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
Үнтаспаға жазылған пойыздың
жүрген, тоқтаған дыбысын қосамын. Пойыздың дауысын
тыңдайды.
2. Негізі
бөлімі:
- Балалар, мен сендерді баққа серуенге
шақырғым келіп тұр. Келіңдер, пойызға отырайық.
Бірінің артына бірі тұрып,
«пойызбен жүруді» ұсынамын.
- Далаға қараңдаршы, жер мен
ағаштар қандай түске боялған?
- Қыс мезгілінде неше ай бар,
олар қалай аталады?
- Қыста табиғатта қандай
өзгерістер болып тұрады?
- Қане, балалар, жайғасып
отырайық. Мен сендерге осы жемістер туралы бір ертегі айтып
берейін.
Ертегіні айтып отырғанда мазмұны
бойынша салынған суреттерін көрсетіп отырамын. Ертегінің мазмұны
бойынша сұрақтар қоямын.
«Алма» ертегісін
балаларға оқып әңгімелеу.
Сұрақтар қою.
-Кім алма жақсы көреді?
- Жабайы алма қайда
қалды?
- Алманы кім көрді?
- Қоян Қарғаға не деді?
- Қарға не істеді?
- Кірпі нені алып
кетті?
- Үшеуі қайда барады?
- Аю не деп жауап
берді?
- Қандай мақал айтты?
Сергіту сәті: Алма
баққа барайық,
Алма теріп алайық.
Ең үлкенің алманың
Анамызға сыйлайық!
«Береке басы бірлікте» -
жоғары дауыс,
орта
дауыс , төмен дауыста айтылады.
3.
Қорытынды:
- Егер алманы сен
тауып алсаң,не істер едің?
- Бірге бөлісіп жеген дұрыс
па?
- Алма қайда өседі?
- Достар бір-біріне қандай
болу керек?
Алма ағашы» ойынымен сабақты
талдап, бекітемін.
«Алма ағашы» ертегі желісі
бойынша салынған суреттерді алма ағашына жапсырамыз.
Балаларды мадақтап,
ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін аяқтаймыз. Суреттерді кезегімен
«Алма ағашына» іліп, ертегіні әңгімелеп айтады.