___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритмнің трассировкасы.
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмнің трассировкасы. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Тапсырмаларды шешу кезінде else (элс) циклін басқару нұсқауларын қолданып есептерді шығару |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосфера қалыптасады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1) Python бағдарламалауында else циклін басқару нұсқаулығы қалай қолданылады? 2) бағдарламаны жазу кезінде break және continue циклін басқару жөніндегі нұсқаулықты пайдалану неге маңызды? 3) шартты тексеру операторының Else командасы қандай функцияларды орындайды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Тәжірибеңізге сүйене отырып, бағдарламалау процесінде кездесетін қателерді атаңыз. 2. Алгоритмді бақылау дегеніміз не? 3. Бағдарламаны бақылау қалай жүзеге асырылады? 4. Бағдарламаны Іздеуді қолданудың маңыздылығы неде? Білімді бекіту:
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді Тапсырмаларды орындайды Дескрипторлар: - анықтамаларды жазады - сұлбаны толтырады - сәйкестікті белгілейді Көз жаттығуларын орындайды - трассировка кеестесін толтырады - трассировка кеестесін толтырады - интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. For параметрі бар цикл түрлерінің бірін немесе while шарты бар циклды шешу үшін есеп құрастыру. Құрастырылған есепке бағдарлама жазу. Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алоритмнің трассировкасы ҚМЖ Информатика
Алоритмнің трассировкасы ҚМЖ Информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритмнің трассировкасы.
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмнің трассировкасы. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Тапсырмаларды шешу кезінде else (элс) циклін басқару нұсқауларын қолданып есептерді шығару |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосфера қалыптасады. 3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1) Python бағдарламалауында else циклін басқару нұсқаулығы қалай қолданылады? 2) бағдарламаны жазу кезінде break және continue циклін басқару жөніндегі нұсқаулықты пайдалану неге маңызды? 3) шартты тексеру операторының Else командасы қандай функцияларды орындайды? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді Оқушылар нысанаға тиеді және олар тиген сұраққа жауап береді |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Тәжірибеңізге сүйене отырып, бағдарламалау процесінде кездесетін қателерді атаңыз. 2. Алгоритмді бақылау дегеніміз не? 3. Бағдарламаны бақылау қалай жүзеге асырылады? 4. Бағдарламаны Іздеуді қолданудың маңыздылығы неде? Білімді бекіту:
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді Тапсырмаларды орындайды Дескрипторлар: - анықтамаларды жазады - сұлбаны толтырады - сәйкестікті белгілейді Көз жаттығуларын орындайды - трассировка кеестесін толтырады - трассировка кеестесін толтырады - интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. For параметрі бар цикл түрлерінің бірін немесе while шарты бар циклды шешу үшін есеп құрастыру. Құрастырылған есепке бағдарлама жазу. Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз

















