Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу және
белгілеу.
2. "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі
арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша
сыныпта достық атмосфера қалыптасады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру
Өткен тақырыпты
қайталау.
"Миға шабуыл" әдісі бойынша
оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын
айтады.
Сұрақтар:
1) Python бағдарламалауында
else циклін басқару нұсқаулығы қалай
қолданылады?
2) бағдарламаны жазу кезінде
break және continue циклін басқару жөніндегі нұсқаулықты пайдалану
неге маңызды?
3) шартты тексеру операторының
Else командасы қандай функцияларды
орындайды?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер тілейді
Оқушылар нысанаға тиеді және
олар тиген сұраққа жауап береді
|
Мұғалім ауызша «Мадақтау»
әдісін қолданады
Мұғалім ауызша бағалауды
қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа материалды
меңгеру:
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Топтарға
бөлу. "Мозаика"
әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері
беріледі және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар балаларды табуы
керек. Бұл
мәтінді немесе
суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған сұрақтар:
1. Тәжірибеңізге сүйене
отырып, бағдарламалау процесінде кездесетін қателерді
атаңыз.
2. Алгоритмді бақылау
дегеніміз не?
3. Бағдарламаны бақылау қалай
жүзеге асырылады?
4. Бағдарламаны Іздеуді
қолданудың маңыздылығы неде?
Білімді
бекіту:

Сергіту
сәті


|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға
жауап береді
Тапсырмаларды
орындайды
Дескрипторлар:
- анықтамаларды
жазады
- сұлбаны
толтырады
- сәйкестікті
белгілейді
Көз жаттығуларын
орындайды
- трассировка кеестесін
толтырады
- трассировка кеестесін
толтырады
- интерактивті тапсырманы
орындайды
|
ФБ
|
Презентация,
оқулық
жұмыс
дәптерлері
компьютер
Жұмыс парағы,
оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/87131667
|