Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
алтын адам
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ашық сабақ өткізуге арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2018
599
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Есік обасынан табылған қандай тарихи ескерткіштерді атай аласындар?-Кемал Акышев деген кім, ол қандай зерттеу жұмыстарын жүргізді?Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтаЖеке тапсырма:Сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып «Алтын адам»туралы еркін жазу арқылы ойларын білдіреді.1.Ханзада қай ғасырда өмір сүрген2.Ханзадаға сипаттама беріңдер3. Ханзаданың арманы.4.Оны не қызықтырды5.Халқының ханзадаға деген сүйіспеншілігіАлтын адамның түпнұсқасы қайда? Алтын адамды зерттеп жүрген ғалымдардың біразы оның қаңқасы жоғалып кеткенін айтады. Кейбіреулер Алтын адамның қаңқасын зерттеу жасау үшін Ресейге апарып, сол жақтан қайтарылмады деген де болжамдар жасаған болатын. Бізге белгілісі Алтын адамның өз қолымен ұстаған ғалымдар Кемал Ақышев, археолог Бекмұхамбет Нұрмұхамбетов және антрополог Оразақ Смағұлов. Соңғы екі ғалым да Алтын адамның сүйегін К.Ақышевке қайтарып бергенін айтады. Біз осы Алтын адамның түпнұсқасы туралы сұрап Астанадағы Алтын және бағалы металдар музейіне
Сабақ: | Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы орта мекте | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Джуманова.С.К. | ||
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | « Алтын адам» археологиялық олжа | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты Зерттеу сұрағы | Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?5.2.1.2 – Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау Есік обасынан табылған адам кім болды? | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: | ||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Деректер арқылы«Алтын адамның» киімін сипаттай алады. | |||
Кейбір оқушылар істей алады: Сақтардың наным сенім,ғұрыптық ісәрекеттерін салыстырады | |||
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну | ||
Бағалау критерийлері | «Аңдық стиль» туралы түсінеді;«Алтын адам»ескеткішіндегі аңдар бейнелерін біледі. | ||
Пәнаралық байланыс | бейнелеу | ||
Құндылықтармен байланыс | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, анықтау, өмір бойы білу. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: не істей алады? | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): Аңдық стиль, «Алтын адам» | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | |||
Сіз неліктен «Есік обасынан табылған «Алтын адам» ескерткіші археологтерға қандай ақпарат береді?... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша) | |||
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: | |||
Мәтінмен жұмыс, Суретпен жұмыс | |||
Алдыңғы білім | Сақтар тайпалары туралы мәліметтерді біледі. | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар | |
Басы | І. Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпты 3- топқа бөлу. 1 топ «Алтын адам»2 топ «Аңдық стиль»3-топ «Археолог»Ой қозғау. СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:1.Суреттерде не көріп отырсыздар? 2. Не ерекше болды?3.Осы жәдігерлер туралы не білесіздер?4. Тақырыпты болжап көріңіз..... | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, Қазақстан тарихы оқулығы.Интерактивті тақта | |
Ортасы | Топпық жұмыс:1-топ. «Алтын адам»Анықта. 2-топ. «Аң стилі». 3-топ. « Археолог» Картамен жұмыс 1.Алтын адамның табылған жерін ата және картадан көрсет? Екі жұлдыз, бір ұсынысКері байланыс:Топтық жұмыс арқылы не білдің?Топтық жұмыс саған несімен ұнады?Қандай қиындықтар кездесті? Жұптық жұмыс1-тапсырма Сәйкестендіру. Білім алушыСәйкестендіру тестін орындайдыБір бірін тексереді. Дайын жауап үлгісіменЖеке. Бекіту тапсырмаларының бірін таңдап орындаңыз:A-тапсырмасы: 1.Алтын адамды 1969 - 1970 жылдары...2. Алтын адам киімі төрт мыңға жуық... 3. Алтын адам ерекше ..........туындысы... 4. Алтын адам сақтардың дүниетанымын.... 5. Алтын адамда ......... стиль....... 6. Алтын адам қазіргі кезде..... В-тапсырмасы: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттаңыз. 1-зат............................................................. 2-зат............................................................. 3-зат.....................В-тапсырмасы: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттаңыз. 1-зат............................................................. 2-зат............................................................. 3-зат.....................С-тапсырмасы: Академик Досмұхамед Кішібеков: “1969 жылы Алматы облысының Есік қаласына жақын жерден бұдан екі жарым мың жыл бұрын өмір сүрген “Алтын адам” табылды. Бұл, әлем ғалымдарының пікірінше, Египеттегі Тутанхамоннан кейінгі екінші үлкен ғылыми жетістікке жататын жаңалық еді” (“Егемен Қазақстан”31.10.07). Академиктің осы пікірімен келісесіз бе? Ия. Жоқ. 1-дәлел............................. 2-дәлел.............................. 3-дәлел..................Критерий бойынша бағалау | оқулық А4 форматты қағаздар маркерлер, стикерлер бағалау парақшалары смайлик, | |
Соңы | Рефлексия: | ||
Қосымша ақпарат | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. | |
1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.2.Барлық оқушыларға мәтінмен жұмыс тапсырмасы беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне суретпен жұмыс ұсынылса, қабілеті жоғары оқушыларға қорытынды жасау үшін әңгіме құрау арқылы олардың білімдерін кеңейту. | 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара «Сәйкестендіру» әдісі бойынша жетістіктерін айқындау.3. Кері байланыс 4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлерін қолдану | . | |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Есік обасынан табылған қандай тарихи ескерткіштерді атай аласындар?-Кемал Акышев деген кім, ол қандай зерттеу жұмыстарын жүргізді?Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтаЖеке тапсырма:Сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып «Алтын адам»туралы еркін жазу арқылы ойларын білдіреді.1.Ханзада қай ғасырда өмір сүрген2.Ханзадаға сипаттама беріңдер3. Ханзаданың арманы.4.Оны не қызықтырды5.Халқының ханзадаға деген сүйіспеншілігіАлтын адамның түпнұсқасы қайда? Алтын адамды зерттеп жүрген ғалымдардың біразы оның қаңқасы жоғалып кеткенін айтады. Кейбіреулер Алтын адамның қаңқасын зерттеу жасау үшін Ресейге апарып, сол жақтан қайтарылмады деген де болжамдар жасаған болатын. Бізге белгілісі Алтын адамның өз қолымен ұстаған ғалымдар Кемал Ақышев, археолог Бекмұхамбет Нұрмұхамбетов және антрополог Оразақ Смағұлов. Соңғы екі ғалым да Алтын адамның сүйегін К.Ақышевке қайтарып бергенін айтады. Біз осы Алтын адамның түпнұсқасы туралы сұрап Астанадағы Алтын және бағалы металдар музейіне
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)