Алтын Адам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алтын Адам

Материал туралы қысқаша түсінік
Алтын адам туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ә.Молдағұлова атындағы шағын орталықты негізгі мектебі




БЕКІТЕМІН

Мектеп директоры

_____М.Тойшыбеков

«____»_______2018ж




Ашық сабақ







Сабақтың тақырыбы:

Алтын адам археологиялық олжасы





















Назарбеков ауылы 2017-2018 оқу жылы




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.2В Сақтар

Ә. Молдағұлова атындағы шағын орталықты негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шынжарбекова Динагуль Кемелбекқызы

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Алтын адам» кім болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Барлығы:

5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі

Көпшілігі:

5.2.2.4 «Алтын адам» жәдігерін өнер туындысы ретінде сипаттайды

Кейбірі:

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды

Дескрипторлары:

1. Деректермен жұмыс жасап, археологтардың жаңалықтары туралы мәлімет жинап, кестені толтырады.

2.Есік қорғанын зерттеу туралы археологтан сұхбат алу үшін кем дегенде

2 сұрақ құрастырады.

3.Есік қорғанынан табылған адам неліктен «Алтын адам» деп аталды? сұрағына 2-3 дәлел келтіреді. немесе

Атажұртымыз – «Алтын адамдар» мекені» деген пікірмен келісесіз бе? сұрағына 2-3 дәлел келтіреді.

4. «Алтын адам» жәдігерінің кем дегенде 3-ін сипаттайды.

5. Сақтардың дүниетанымы туралы кем дегенде екі тұжырым жасайды.

Тілдік мақсаттар


Сөз тіркестерімен жұмыс. Сөз тіркестерді қолданып, кем дегенде 5 сөйлемнен тұратын шағын оқиға құрастырады (жазылым дағдысы);

Қажетті сөздер мен сөз тіркестері:

көсем

патша

археология

қорған

оба/қорым

«Алтын адам»

«Дүниетаным»

Есік қорғанынан табылған құнды жәдігерлер сақтардың тұрмыс тіршілігі туралы ...ақпарат береді.

Берілген дерек бізге келесі мәліметтерді береді...

Ең басты жетістіктер...

Құндылықтарды

Дарыту

Қазақстанның мәдениетін, Отанды, туған жерді сүюге баулу, ата - бабамызды құрметтеуге тәрбиелеу. Өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану. Дүниежүзі тарихы. Өнер

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация арқылы оқушылардың шығармашылық түрде жұмыс жасауына мүмкіндік ашылып, пәнге қызығушылығы артады. Мүмкін болған жағдайда интернет желісі арқылы деректер, ақпараттар, суреттер табу.

Бастапқы білім

Сақтар туралы жазбаша деректер туралы біледі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Үйымдастыру кезеңі

2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көңіл күй»

Адам меңгермейтін білім бар ма ?

Жойқын істі тындырар күшің бар да.

Оқы,үйрен,жас ұрпақ бәрін меңгер ,

Алға қойған мақсатың ісің бар да !

Жұптарға бөлу

Прямоугольник 1

Тиграхауда


Прямоугольник 2

хаумаварга


Прямоугольник 3

Парадарайа




Үй тапсырмасы

5 минут


Жылжымалы карта арқылы сұрау

Сақ тайпаларының орналасуы бойынша



Тиграхауда- Жетісу

Парадариа –Арал теңізі маңы

Хаумаварга – Оңтүстікте хаом сусынын қайнататын

Сақ-масагет – Арал маңы

Савромат –сармат тайпалары Батыс Қазақстан

Исседондар-Орталық Қазақстан

Аргиппейлер –Солтүстік Қазақстан

Аримаспылар –Шығыс Қазақстан

Оқушылар өздері табу керек сақ тайпаларының орналасуын




Сабақтың басы

5 мин





































4 минут

Қызығушылықты ояту кезеңі «Стоп кадр әдісі»

оқушылары «Алтын адамның» баскиімі, камзолы, белбеу, тостағаны суреттері. Сонымен қатар тақтада осы суреттер жинағын қосып қою арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы артады.

(Б) СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:


1.Суреттерде не көріп отырсыздар?
2.Не ерекше болды?
3.
Осы жәдігерлер туралы не білесіздер?
4. Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдарын негіздейді.

Ықтимал жауаптар:

Көпшілігі: Барлық заттар алтыннан жасалған. Алтын сапалы. құнды металл. Барлық заттар заттай деректерге жатады. Тәуелсіздік монументін жиі көреміз. Мұражай .

Кейбірі: Мен Есік мұражайына бардым. Мен Алтын адамды көрдім.

(М) Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсаты және дескрипторлармен танысады.

Мұғалім сөзі Алтын адам ескерткіші туралы қысқаша деректер

Алтын адам туралы археолог бейне баян көрсетіледі


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов Бес томдық. 1-том. – Алматы, 2010 ж.








К.А. Акишев «Курган Иссык, Искусство саков Казахстана». Москва, Искусство, 1978 ж.







Сабақтың ортасы

5 минут










6 минут







5 минут


































5


































Овал 1

Алтын адам













Мағынаны тану кезеңі.

(Ж) 1-тапсырма:

1 жұп

Алтын адам ескерткіші туралы тапсырманы оқыту

1 Алтын адамның бас киімі қорғайды


.2 жұп Алтын адамның Камзолы қорғайды


3 жұп Алтын адамның белбеуі қорғайды


Осы жерде видео көрсетіледі Үлы өркениеттер әлемі «Алтын адам»





1 жұп

Алтын адамның бейнесін құрастырады.





Бес жолды өлең шығару өлең шығарады.





Интервью әдісі жұптар арасында бірі-біріне жүргізеді. .

Сұхбат алады

: Жұптар әрқайсысы 2 сұрақтан құрастырып бір-біріне қояды.



ЖҰППЕН. 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

2-қосымша. 10мин.
1. Есік қорғанынан табылған адам неліктен «Алтын адам» деп аталды?
2.Атажұртымыз – «Алтын адамдар» мекені» деген пікірмен келісесіз бе?
( әрқайсына 2-6 дәлел)




A-тапсырмасы: Жалғастырыңыз.

1.Алтын адамды 1969 - 1970 жылдары...
2. Алтын адам киімі төрт мыңға жуық...

3. Алтын адам ерекше ..........туындысы...

4. Алтын адам сақтардың дүниетанымын....

5. Алтын адамда ......... стиль.......

6. Алтын адам қазіргі кезде.....



В-тапсырмасы: Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттаңыз.

1-зат..........................................................................

2-зат..........................................................................

3-зат.........................................................................

С Алтын адам кім






.

Сабақтың соңы

3 мин







Білім кемесі





Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар:

  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;

  • Сабақ барысында зерттеу жұмыстарын жүргізуде белсенділік танытады. 2 тақырыптың бірін таңдау ұсынылғанда екеуінде орындар үлгеруі мүмкін.

  • Оқушыларды тиісті тапсырмаларды таңдау жасауға мүмкіндік беруге болады.

  • Саралау:

1-тапсырмада : Кем дегенде 3 бағанды толтырады.

2-тапсырмада: Жұптар 2 тақырыптың 1-ін таңдайды.

Барлық оқушылар- кем дегенде 2 дәлел

Көпшілік оқушылар- 2 дәлел

Кейбір оқушылар - дәлел келтіреді.

Бекіту тапсырмасында оқушылар А,В,С деңгейлі тапсырмаларының бірін таңдап орындайды.

Жоғары деңгейлі немесе тапсырмаларды ерте аяқтаған оқушыларға «Алтын адам туралы аңызды» оқуға ұсынуға болады.


  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

  • Оқушылар өзара бағалайды;

  • Жұппен бағалау жүргізеді;

  • Зерттеу жұмысы қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады;

  • Мұғалім әрбір тапсырмаға тиісті кері байланыс береді.

  • Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету.

  • Бекіту тапсырмаларының бірін орындау арқылы оқушылар алған білімді жалпылама қорытындылай отырып, өзіндік ой қалыптастырады.









Жас ерекшеліктер ескерілген.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ. бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?




Оқу ісінің меңгерушісі А.Исатаева















Алтын киімді адам

Кім тапты?

Қай жерден, қай жылы табылды?

Бірінші

Кемал Ақышев

Алматы облысы Есік қорғаны

1969

Екінші

Зейнолла Самашев

Атырау облысы Берел жәдігері

1999

Үшінші

Әбдеш Төлеубаев

Шығыс Қазақстан облысы Шілікті жазығы 2003

Төртінші


Атырау облысы Аралтөбедегі «Алтын киімді»адам

Бесінші

Арман Бейсенов

Қарағанды облысы Талды 2 қорымы 2010

Ең соңғы алтын ханшайымдар


Орал облысы Шығыс Қазақстан Үржар ауданынан табылған























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
986
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі