Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Ежелгі көшпелілер мәдениеті

    Мектебі:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    5 «З»


    Сабақтың тақырыбы:

    Алтын адам

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:


    5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

    5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

    5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақ мақсаты:

    тыңдалған мәтін мазмұны бойынша нақты ақпараттарды анықтайды, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    «Ыстық алақан» әдісі арқылы ынтымақтастық ахуал қалыптастыру.

    Түстер арқылы топқа бөлемін

    І топ

    ІІ топ

    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Wordword» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін жинақтаймын.

    1. Скиф халқының көсемі кім?

    А) Кир

    Б) Тұмар

    В) Спаргап

    1. Тұмар патшайым қай жылдарда өмір сүрген?

    А) 520-570жж

    Б) 602-700 жж

    В) 450-490жж

    1. Тұмар патшайым кімнің ұрпағы?

    А) Сыпырдың

    Б) Ишпақайдың

    В) Мадийдің

    1. Тұмар патшайым кімнің шөбересі?

    А) Мадийдің

    Б) Ишпақайдың

    В) Сыпырдың

    1. Тұмар кімнің қызы?

    А) Сыпырдың

    Б) Мадийдің

    В) Ишпақайдың

    1. Парсылардың патшасы кім?

    А) Кир

    Б) Спаргап

    В) Ишпақай

    1. Есім сөздердің зат есім, сын, есім, сан есім орнына жұмсалатын сөз табы

    А)Есімдік

    Б)Сан есім

    В)Етістік

    1. Мен,сен, ол,біз сөздері есімдіктің қай түріне жатады?

    А)Жіктеу

    Б)Сілтеу

    В)Болымсыздық

    1. Жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар

    А) Өздік

    Б)Белгісіздік

    В)Сұрау

    1. Сол, мынау, анау, бұл, міне есімдіктің қай түрі?

    А) Сілтеу

    Б) Болымсыздық

    В) Жіктеу

    1. Жалпылау есімдігін белгілеңіз

    А) өз, өзім, өзіміздің, өз-өзіне

    Б) барлық, күллі, барша, тегіс, бүкіл

    В) кейбіреу, қайсыбір, әлдеқайда


    Жаңа сабаққа дайындық:


    «Ой шақыру » әдісі арқылы алдымен тақтадан суреттерін содан кейін сабақ тақырыбына байланысты «Алтын адам » туралы бейнефильмінен үзінді көрсетемін. Сол арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашамын.


    Тақырыпқа қатысты түрткі сұрақтар: Оқушылардан

    Бейнекөрсетілімнен не туралы көрдік?

    Алтын адам туралы білесіңдерме?


    Сабақтың тақырыбын жариялап, дәптерлеріне күнді жаздырамын.

    Шеңберлеріп тұрады.

    Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады



    Қызыл, сары түсті қағаз қиындылармен екі топқа бөлініп отырады





    Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
























































    Оқушылар интербелсенді тақтадан Алтын адам туралы бейнефильмнен үзінді көреді, сабақтың тақырыбын болжайды.












    Дәптерлерін ашып күнді, тақырыпты жазады











    Мадақтау










    ҚБ

    Интербел сенді тақта, суреттер, слайд,плакат.































    Бейнефильм

    Сабақтың ортасы


























































    Жаңа сабақ

    Сабақ мақсаты мен бағалау критерийімен таныстыру

    Бағалау критерийі:

    Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтай отырып, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді түрін ажыратады, орынды қолданады

    Бүгінгі сабақтың жаңа сөздерімен таныстырамын

    Сөздікпен жұмыс

    Әшекей - украшение - jewelry

    Бедерленген - орнаментом -decorated

    Құйма алтын-слиток золота - melted gold

    Қару-жарақ-оружие-gun

    Табылған бұйымдар-найденные изделия- found wares

    Баға жетпес олжа-бесценное наследие- priceless heritage

    Оба-могильник- grave

    Тыңдалым «Алтын адам»

    Аудио тыңдатамын. Жұмыстарын таратып беремін.

    Тыңдалым тапсырмасы

    «Ақиқат, жалған» әдісі

    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдай отырып, берілген ақпараттардың қайсысының ақиқат немесе жалған екенін белгілеңіз.


    Ақпарат

    Ақиқат +

    Жалған -

    1



    2



    3



    4



    5

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сарсебаева Тұрсынай Айтбекқызы
    28 Наурыз 2023
    1006
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алтын адам 5 сынып 2023 ж ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алтын адам 5 сынып 2023 ж ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ Алтын адам 5 сынып 2023 жыл орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Ежелгі көшпелілер мәдениеті

    Мектебі:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    5 «З»


    Сабақтың тақырыбы:

    Алтын адам

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:


    5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

    5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

    5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақ мақсаты:

    тыңдалған мәтін мазмұны бойынша нақты ақпараттарды анықтайды, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    «Ыстық алақан» әдісі арқылы ынтымақтастық ахуал қалыптастыру.

    Түстер арқылы топқа бөлемін

    І топ

    ІІ топ

    Үй тапсырмасын сұрау:

    «Wordword» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін жинақтаймын.

    1. Скиф халқының көсемі кім?

    А) Кир

    Б) Тұмар

    В) Спаргап

    1. Тұмар патшайым қай жылдарда өмір сүрген?

    А) 520-570жж

    Б) 602-700 жж

    В) 450-490жж

    1. Тұмар патшайым кімнің ұрпағы?

    А) Сыпырдың

    Б) Ишпақайдың

    В) Мадийдің

    1. Тұмар патшайым кімнің шөбересі?

    А) Мадийдің

    Б) Ишпақайдың

    В) Сыпырдың

    1. Тұмар кімнің қызы?

    А) Сыпырдың

    Б) Мадийдің

    В) Ишпақайдың

    1. Парсылардың патшасы кім?

    А) Кир

    Б) Спаргап

    В) Ишпақай

    1. Есім сөздердің зат есім, сын, есім, сан есім орнына жұмсалатын сөз табы

    А)Есімдік

    Б)Сан есім

    В)Етістік

    1. Мен,сен, ол,біз сөздері есімдіктің қай түріне жатады?

    А)Жіктеу

    Б)Сілтеу

    В)Болымсыздық

    1. Жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар

    А) Өздік

    Б)Белгісіздік

    В)Сұрау

    1. Сол, мынау, анау, бұл, міне есімдіктің қай түрі?

    А) Сілтеу

    Б) Болымсыздық

    В) Жіктеу

    1. Жалпылау есімдігін белгілеңіз

    А) өз, өзім, өзіміздің, өз-өзіне

    Б) барлық, күллі, барша, тегіс, бүкіл

    В) кейбіреу, қайсыбір, әлдеқайда


    Жаңа сабаққа дайындық:


    «Ой шақыру » әдісі арқылы алдымен тақтадан суреттерін содан кейін сабақ тақырыбына байланысты «Алтын адам » туралы бейнефильмінен үзінді көрсетемін. Сол арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашамын.


    Тақырыпқа қатысты түрткі сұрақтар: Оқушылардан

    Бейнекөрсетілімнен не туралы көрдік?

    Алтын адам туралы білесіңдерме?


    Сабақтың тақырыбын жариялап, дәптерлеріне күнді жаздырамын.

    Шеңберлеріп тұрады.

    Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады



    Қызыл, сары түсті қағаз қиындылармен екі топқа бөлініп отырады





    Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
























































    Оқушылар интербелсенді тақтадан Алтын адам туралы бейнефильмнен үзінді көреді, сабақтың тақырыбын болжайды.












    Дәптерлерін ашып күнді, тақырыпты жазады











    Мадақтау










    ҚБ

    Интербел сенді тақта, суреттер, слайд,плакат.































    Бейнефильм

    Сабақтың ортасы


























































    Жаңа сабақ

    Сабақ мақсаты мен бағалау критерийімен таныстыру

    Бағалау критерийі:

    Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтай отырып, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді түрін ажыратады, орынды қолданады

    Бүгінгі сабақтың жаңа сөздерімен таныстырамын

    Сөздікпен жұмыс

    Әшекей - украшение - jewelry

    Бедерленген - орнаментом -decorated

    Құйма алтын-слиток золота - melted gold

    Қару-жарақ-оружие-gun

    Табылған бұйымдар-найденные изделия- found wares

    Баға жетпес олжа-бесценное наследие- priceless heritage

    Оба-могильник- grave

    Тыңдалым «Алтын адам»

    Аудио тыңдатамын. Жұмыстарын таратып беремін.

    Тыңдалым тапсырмасы

    «Ақиқат, жалған» әдісі

    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдай отырып, берілген ақпараттардың қайсысының ақиқат немесе жалған екенін белгілеңіз.


    Ақпарат

    Ақиқат +

    Жалған -

    1



    2



    3



    4



    5

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 6 сынып
    28.03.2023
    1006
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сарсебаева Тұрсынай Айтбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации