Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
тыңдалғанмәтін мазмұны бойынша нақты
ақпараттарды анықтайды, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын
ескеріп айтады,есімдіктерді жазбаша, ауызша жұмыстарда
қолданады.
«Wordword»әдісі арқылы алдыңғы
білімдерін
жинақтаймын.
Скиф халқының көсемі кім?
А) Кир
Б) Тұмар
В) Спаргап
Тұмар патшайым қай жылдарда өмір
сүрген?
А) 520-570жж
Б) 602-700 жж
В) 450-490жж
Тұмар патшайым кімнің
ұрпағы?
А) Сыпырдың
Б) Ишпақайдың
В) Мадийдің
Тұмар патшайым кімнің
шөбересі?
А) Мадийдің
Б) Ишпақайдың
В) Сыпырдың
Тұмар кімнің қызы?
А) Сыпырдың
Б) Мадийдің
В) Ишпақайдың
Парсылардың патшасы кім?
А) Кир
Б) Спаргап
В) Ишпақай
Есім сөздердің зат
есім, сын, есім, сан есіморнына жұмсалатын сөз
табы
А)Есімдік
Б)Сан
есім
В)Етістік
Мен,сен, ол,біз
сөздері есімдіктің қай түріне
жатады?
А)Жіктеу
Б)Сілтеу
В)Болымсыздық
Жауап алу мақсатында
қойылған сұрақтар
А)
Өздік
Б)Белгісіздік
В)Сұрау
Сол, мынау, анау,
бұл, міне есімдіктің қай
түрі?
А)
Сілтеу
Б)
Болымсыздық
В)
Жіктеу
Жалпылау есімдігін
белгілеңіз
А) өз, өзім,
өзіміздің, өз-өзіне
Б) барлық, күллі,
барша, тегіс, бүкіл
В) кейбіреу,
қайсыбір, әлдеқайда
Жаңа сабаққа
дайындық:
«Ой шақыру »
әдісіарқылы алдымен тақтадан
суреттерін содан кейінсабақ тақырыбына
байланысты«Алтын адам » туралы
бейнефильмінен үзінді
көрсетемін.Сол арқылы бүгінгі сабақ
тақырыбын ашамын.
Қызыл, сары түсті
қағаз қиындылармен екі топқа бөлініп
отырады
Оқушылар өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар интербелсенді
тақтадан Алтын адам туралы бейнефильмнен үзінді көреді, сабақтың
тақырыбын болжайды.
Дәптерлерін ашып күнді,
тақырыпты жазады
Мадақтау
ҚБ
Интербел сенді
тақта, суреттер, слайд,плакат.
Бейнефильм
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Сабақ мақсаты мен
бағалау критерийімен
таныстыру
Бағалау
критерийі:
Мәтіннен нақты
ақпараттарды анықтай отырып,төл дыбыстардың дыбысталуын,
үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді түрін ажыратады,
орынды қолданады
Бүгінгі сабақтың
жаңа сөздерімен
таныстырамын
Сөздікпен
жұмыс
Әшекей - украшение -
jewelry
Бедерленген -
орнаментом -decorated
Құйма алтын-слиток
золота - melted gold
Қару-жарақ-оружие-gun
Табылған
бұйымдар-найденные изделия- found
wares
Баға жетпес
олжа-бесценное наследие- priceless
heritage
Оба-могильник-
grave
Тыңдалым«Алтын
адам»
Аудио тыңдатамын.
Жұмыстарын таратып беремін.
Тыңдалым
тапсырмасы
«Ақиқат, жалған»
әдісі
Жеке
жұмыс.1-тапсырма. Мәтінді тыңдай
отырып,берілген ақпараттардың
қайсысының ақиқат немесе жалған екенін
белгілеңіз.
Ақпарат
Ақиқат
+
Жалған
-
1
2
3
4
5
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз