Материалдар / Алтын адам 5 сынып 2023 ж ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алтын адам 5 сынып 2023 ж ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Алтын адам 5 сынып 2023 жыл орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2023
794
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Ежелгі көшпелілер мәдениеті

Мектебі:


Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

5 «З»


Сабақтың тақырыбы:

Алтын адам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:


5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау;

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаты:

тыңдалған мәтін мазмұны бойынша нақты ақпараттарды анықтайды, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады.

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі

«Ыстық алақан» әдісі арқылы ынтымақтастық ахуал қалыптастыру.

Түстер арқылы топқа бөлемін

І топ

ІІ топ

Үй тапсырмасын сұрау:

«Wordword» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін жинақтаймын.

  1. Скиф халқының көсемі кім?

А) Кир

Б) Тұмар

В) Спаргап

  1. Тұмар патшайым қай жылдарда өмір сүрген?

А) 520-570жж

Б) 602-700 жж

В) 450-490жж

  1. Тұмар патшайым кімнің ұрпағы?

А) Сыпырдың

Б) Ишпақайдың

В) Мадийдің

  1. Тұмар патшайым кімнің шөбересі?

А) Мадийдің

Б) Ишпақайдың

В) Сыпырдың

  1. Тұмар кімнің қызы?

А) Сыпырдың

Б) Мадийдің

В) Ишпақайдың

  1. Парсылардың патшасы кім?

А) Кир

Б) Спаргап

В) Ишпақай

  1. Есім сөздердің зат есім, сын, есім, сан есім орнына жұмсалатын сөз табы

А)Есімдік

Б)Сан есім

В)Етістік

  1. Мен,сен, ол,біз сөздері есімдіктің қай түріне жатады?

А)Жіктеу

Б)Сілтеу

В)Болымсыздық

  1. Жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар

А) Өздік

Б)Белгісіздік

В)Сұрау

  1. Сол, мынау, анау, бұл, міне есімдіктің қай түрі?

А) Сілтеу

Б) Болымсыздық

В) Жіктеу

  1. Жалпылау есімдігін белгілеңіз

А) өз, өзім, өзіміздің, өз-өзіне

Б) барлық, күллі, барша, тегіс, бүкіл

В) кейбіреу, қайсыбір, әлдеқайда


Жаңа сабаққа дайындық:


«Ой шақыру » әдісі арқылы алдымен тақтадан суреттерін содан кейін сабақ тақырыбына байланысты «Алтын адам » туралы бейнефильмінен үзінді көрсетемін. Сол арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашамын.


Тақырыпқа қатысты түрткі сұрақтар: Оқушылардан

Бейнекөрсетілімнен не туралы көрдік?

Алтын адам туралы білесіңдерме?


Сабақтың тақырыбын жариялап, дәптерлеріне күнді жаздырамын.

Шеңберлеріп тұрады.

Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады



Қызыл, сары түсті қағаз қиындылармен екі топқа бөлініп отырады





Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді
























































Оқушылар интербелсенді тақтадан Алтын адам туралы бейнефильмнен үзінді көреді, сабақтың тақырыбын болжайды.












Дәптерлерін ашып күнді, тақырыпты жазады











Мадақтау










ҚБ

Интербел сенді тақта, суреттер, слайд,плакат.































Бейнефильм

Сабақтың ортасы


























































Жаңа сабақ

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийімен таныстыру

Бағалау критерийі:

Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтай отырып, төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді түрін ажыратады, орынды қолданады

Бүгінгі сабақтың жаңа сөздерімен таныстырамын

Сөздікпен жұмыс

Әшекей - украшение - jewelry

Бедерленген - орнаментом -decorated

Құйма алтын-слиток золота - melted gold

Қару-жарақ-оружие-gun

Табылған бұйымдар-найденные изделия- found wares

Баға жетпес олжа-бесценное наследие- priceless heritage

Оба-могильник- grave

Тыңдалым «Алтын адам»

Аудио тыңдатамын. Жұмыстарын таратып беремін.

Тыңдалым тапсырмасы

«Ақиқат, жалған» әдісі

Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдай отырып, берілген ақпараттардың қайсысының ақиқат немесе жалған екенін белгілеңіз.


Ақпарат

Ақиқат +

Жалған -

1



2



3



4



5

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!