Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.2.1 тыңдалған
мәтіннің
негізгі
мазмұнын
түсіну және нақты ақпаратты
анықтау;
5.2.3.1 ауызша
мәтіндер
құрауда
қазақ
тіліндегі
төл
дыбыстардың дыбысталуын, үндестік
заңын
ескеріп
айту
5.5.1.4 жіктеу,
сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба,
ауызша
жұмыстарда орынды
қолдану
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
«Ыстық
алақан»
әдісі арқылы ынтымақтастық
ахуал қалыптастыру.
Түстер арқылы топқа
бөлемін
І топ
ІІ топ
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Wordword» әдісі арқылы алдыңғы
білімдерін
жинақтаймын.
-
Скиф халқының көсемі кім?
А) Кир
Б) Тұмар
В) Спаргап
-
Тұмар патшайым қай жылдарда өмір
сүрген?
А) 520-570жж
Б) 602-700 жж
В) 450-490жж
-
Тұмар патшайым кімнің
ұрпағы?
А) Сыпырдың
Б) Ишпақайдың
В) Мадийдің
-
Тұмар патшайым кімнің
шөбересі?
А) Мадийдің
Б) Ишпақайдың
В) Сыпырдың
-
Тұмар кімнің қызы?
А) Сыпырдың
Б) Мадийдің
В) Ишпақайдың
-
Парсылардың патшасы кім?
А) Кир
Б) Спаргап
В) Ишпақай
-
Есім сөздердің зат
есім, сын, есім, сан есім орнына жұмсалатын сөз
табы
А)Есімдік
Б)Сан
есім
В)Етістік
-
Мен,сен, ол,біз
сөздері есімдіктің қай түріне
жатады?
А)Жіктеу
Б)Сілтеу
В)Болымсыздық
-
Жауап алу мақсатында
қойылған сұрақтар
А)
Өздік
Б)Белгісіздік
В)Сұрау
-
Сол, мынау, анау,
бұл, міне есімдіктің қай
түрі?
А)
Сілтеу
Б)
Болымсыздық
В)
Жіктеу
-
Жалпылау есімдігін
белгілеңіз
А) өз, өзім,
өзіміздің, өз-өзіне
Б) барлық, күллі,
барша, тегіс, бүкіл
В) кейбіреу,
қайсыбір, әлдеқайда
Жаңа сабаққа
дайындық:
«Ой шақыру »
әдісі арқылы алдымен тақтадан
суреттерін содан кейін сабақ тақырыбына
байланысты «Алтын адам » туралы
бейнефильмінен үзінді
көрсетемін. Сол арқылы бүгінгі сабақ
тақырыбын ашамын.
Тақырыпқа қатысты түрткі
сұрақтар: Оқушылардан
Бейнекөрсетілімнен
не туралы көрдік?
Алтын адам туралы
білесіңдерме?
Сабақтың тақырыбын жариялап,
дәптерлеріне күнді
жаздырамын.
|
Шеңберлеріп
тұрады.
Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін
айтады
Қызыл, сары түсті
қағаз қиындылармен екі топқа бөлініп
отырады
Оқушылар өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар интербелсенді
тақтадан Алтын адам туралы бейнефильмнен үзінді көреді, сабақтың
тақырыбын болжайды.
Дәптерлерін ашып күнді,
тақырыпты жазады
|
Мадақтау
ҚБ
|
Интербел сенді
тақта, суреттер, слайд,плакат.
Бейнефильм
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
сабақ
Сабақ мақсаты мен
бағалау критерийімен
таныстыру
Бағалау
критерийі:
Мәтіннен нақты
ақпараттарды анықтай отырып, төл дыбыстардың дыбысталуын,
үндестік заңын ескеріп айтады,есімдіктерді түрін ажыратады,
орынды қолданады
Бүгінгі сабақтың
жаңа сөздерімен
таныстырамын
Сөздікпен
жұмыс
Әшекей - украшение -
jewelry
Бедерленген -
орнаментом -decorated
Құйма алтын-слиток
золота - melted gold
Қару-жарақ-оружие-gun
Табылған
бұйымдар-найденные изделия- found
wares
Баға жетпес
олжа-бесценное наследие- priceless
heritage
Оба-могильник-
grave
Тыңдалым «Алтын
адам»
Аудио тыңдатамын.
Жұмыстарын таратып беремін.
Тыңдалым
тапсырмасы
«Ақиқат, жалған»
әдісі
Жеке
жұмыс. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдай
отырып, берілген ақпараттардың
қайсысының ақиқат немесе жалған екенін
белгілеңіз.
Ақпарат
|
Ақиқат
+
|
Жалған
-
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
| |