Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№ 40 орта мектебі» КММ_
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы

    Бөлім:

    5.2.Сақтар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    11;12;13.12.2023ж.

    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алтын адам» археологиялық олжасы.

    Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

    5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

    5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

    Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

    Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    5 мин



    Өткен білімді еске түсіру


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру

    Оқушыларға Есік қорғанынан табылған «Алтын Адам» суреті көрсетіледі.

    Оқушыларға келесідей сұрақтар қойылады.

    - Қандай белгілер көріп отырсыздар?

    - Бүгінгі таңда қандай маңыздылыққа ие?

    -Қазақстанның қай қаласында бұл мүсін көрініс табады?

    Тақырыпты бекіту мақсатында келесі видео көрсетіледі.

    https://ok.ru/video/180146472413 - Алтын Адам құпиясы.

    Видео көру барысында оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз етіңіз.

    • «Алтын киімді» адам кай жерден табылды?

    • «Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім?

    • Қорымды зерттеу не септі қиын болды?

    • Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген?

    • Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік бүйымдар табылды

    • Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

    Оқушылар тақырыпты анықтап болғаннан кейін келесі қадам сабақ мақсатымен танысу.

    Мұғаліммен амандасады;

    Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Бағалау критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;


    https://ok.ru/video/180146472413


    Жаңа білім

    10 мин


























    15 мин



    1-тапсырма. Дерекпен жұмыс: Алтын адам тарихы

    Б/Ж. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер қорғайды.

    Критерийлері:

    1. Тапсырманың мазмұнын ашу

    2. Образды ашуда сақ мәдениетінің ерекшеліктерін көрсету (стиль, бұйымдар, қару – жарақтары, өмірге қажетті

    3. Креативті таныстыру,жеткізу

    ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

    Алтын адам мұржайына саяхат

    Бейнематериал «Ұлы дала өркениеті. Алтын адам» атты мұражайға онлайн саяхат

    https://www.youtube.com/watch?v=ExI0nAh1ntw

    Видеобаян негізінде ақпарттармен танысып, архелогпен сұхбат атты рөлдік ойын ұйымдастырыңыз.

    2- тапсырма. РАФТ. «Архелогпен сұхбат»

    Зерттеу мен талдау

    Сақтардың дүниетанымыны ерекшеліктерін талдау арқылы оқушылардың келесі зерттеу сұрақтарына жауап беруін ұйымдастырыңыз.

    Ал, қазақ халқының ежелгі бабалары болып келетін сақтардың, көшпенділердің дүниетанымына, діни наным-сеніміне келер болсақ, ғалымдар қазірге дейін толығымен зерттемегендіктен шешімді пікірге келе алмай отыр. Сақтардың қазірге дейін табылған мұраларына қарағанда, олар да басқа халықтар секілді табиғаттың тылсым күштеріне – күнге, оның күркіреуіне, нажағайға, жел-дауылға табынған, осынау құбылыстар оларға Құдай бейнесі секілденіп көрінген. Сондай-ақ жерлеу материалдарына қарағанда, сақтарда ата-баба аруағына, отбасылық-рулық әулиелер мен желеп-жебеушілерге сыйыну ғұрыптары болған. Бұл ғұрыптардың шығуы өлген тумаларының мәңгі жасайтынына, өлгендер өзінің рулық қайымының салттары, үйреншікті ғұрыптары мен ережелері бойынша өмір сүре беретін о дүние бар деген сенімге негізделген. Осыдан келіп өлген адаммен бірге оның беделі мен қауымдағы алатын орнына лайық мүліктің көмілуі, әрбір тайпаға немесе тайпалар тобына тән сол қауымның жеріндегі зиратында атқарылатын күрделі жерлеу ғұрпы шыққан. Сондай-ақ таулы Алтай мен Қазақстан аумағындағы сақтар зираттарын ашып-қазу сақ қоғамының ерекше ақсүйек өкілдері үшін мәйіттерді бальзамдау мен мумиялау қолданылғанын көрсетеді.

    Дінтанушы, қари, Шохаев Еркінбек Керімбекұлы


    1. Не себепті аңдық стиль? Аң мен адам арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

    2. Табиғат құбылыстарына табыну қаншалықты сақ өмірінде орын алды?

    3. Сол кездегі дүниетаным қазіргі кезде қалай көрініс табуда? Отқа табыну – аластау

    ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды










    Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды. Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.








    Мәтінмен жұмыс





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Бағалау балы:

    -Тапсырманың мазмұнын ашу. 1б

    -Образды ашуда сақ мәдениетінің ерекшеліктерін көрсету 1 б

    -Стиль, бұйымдар, қару – жарақтары, өмірге қажетті заттарын анықтау 1б

    -Креативті таныстыру, жеткізу 1б

    Жалпы: 4 балл


    Бағалау балы:

    - археологтар мен сұхбат жүргізу 1б

    - РАФТ әдісі арқылы тапсырма орындау 1б

    - Тақырыпты талдау 1б

    - Өз ойын еркін жеткізу 1б

    Жалпы 4 балл





















    Ақпараттық мәтін












    https://www.youtube.com/watch?v=ExI0nAh1ntw












    Ақпарат

    тық мәтін








    Үлестірмелі қағаздар




    Бекіту

    5 мин





    Сабақты қорытындылау

    «Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?» атты сұрақ негізінде түйін жасайды

    Үйге тапсырма

    Алтын адам

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    Бағалау балы:

    - сұраққа жауап беру 1б

    - қорытынды жасау 1 б

    Жалпы: 2 балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    10 Желтоқсан 2023
    566
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Алтын адам» археологиялық олжасы ҚМЖ 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Алтын адам» археологиялық олжасы ҚМЖ 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Алтын адам» археологиялық олжасы тақырыбында топтық, жеке,жұптық жұмыстар көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    «№ 40 орта мектебі» КММ_
    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы

    Бөлім:

    5.2.Сақтар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    11;12;13.12.2023ж.

    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алтын адам» археологиялық олжасы.

    Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

    5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

    5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу

    Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

    Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    5 мин



    Өткен білімді еске түсіру


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

    Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру

    Оқушыларға Есік қорғанынан табылған «Алтын Адам» суреті көрсетіледі.

    Оқушыларға келесідей сұрақтар қойылады.

    - Қандай белгілер көріп отырсыздар?

    - Бүгінгі таңда қандай маңыздылыққа ие?

    -Қазақстанның қай қаласында бұл мүсін көрініс табады?

    Тақырыпты бекіту мақсатында келесі видео көрсетіледі.

    https://ok.ru/video/180146472413 - Алтын Адам құпиясы.

    Видео көру барысында оқушылардың келесі сұрақтар төңірегінде ойлануларын қамтамасыз етіңіз.

    • «Алтын киімді» адам кай жерден табылды?

    • «Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім?

    • Қорымды зерттеу не септі қиын болды?

    • Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген?

    • Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік бүйымдар табылды

    • Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

    Оқушылар тақырыпты анықтап болғаннан кейін келесі қадам сабақ мақсатымен танысу.

    Мұғаліммен амандасады;

    Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Бағалау критерийлерімен танысады.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;


    https://ok.ru/video/180146472413


    Жаңа білім

    10 мин


























    15 мин



    1-тапсырма. Дерекпен жұмыс: Алтын адам тарихы

    Б/Ж. Видео барысында жазылып алынған ақпарттар негізінде, топтар деректегі ақпаттарды танысып постер қорғайды.

    Критерийлері:

    1. Тапсырманың мазмұнын ашу

    2. Образды ашуда сақ мәдениетінің ерекшеліктерін көрсету (стиль, бұйымдар, қару – жарақтары, өмірге қажетті

    3. Креативті таныстыру,жеткізу

    ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

    Алтын адам мұржайына саяхат

    Бейнематериал «Ұлы дала өркениеті. Алтын адам» атты мұражайға онлайн саяхат

    https://www.youtube.com/watch?v=ExI0nAh1ntw

    Видеобаян негізінде ақпарттармен танысып, архелогпен сұхбат атты рөлдік ойын ұйымдастырыңыз.

    2- тапсырма. РАФТ. «Архелогпен сұхбат»

    Зерттеу мен талдау

    Сақтардың дүниетанымыны ерекшеліктерін талдау арқылы оқушылардың келесі зерттеу сұрақтарына жауап беруін ұйымдастырыңыз.

    Ал, қазақ халқының ежелгі бабалары болып келетін сақтардың, көшпенділердің дүниетанымына, діни наным-сеніміне келер болсақ, ғалымдар қазірге дейін толығымен зерттемегендіктен шешімді пікірге келе алмай отыр. Сақтардың қазірге дейін табылған мұраларына қарағанда, олар да басқа халықтар секілді табиғаттың тылсым күштеріне – күнге, оның күркіреуіне, нажағайға, жел-дауылға табынған, осынау құбылыстар оларға Құдай бейнесі секілденіп көрінген. Сондай-ақ жерлеу материалдарына қарағанда, сақтарда ата-баба аруағына, отбасылық-рулық әулиелер мен желеп-жебеушілерге сыйыну ғұрыптары болған. Бұл ғұрыптардың шығуы өлген тумаларының мәңгі жасайтынына, өлгендер өзінің рулық қайымының салттары, үйреншікті ғұрыптары мен ережелері бойынша өмір сүре беретін о дүние бар деген сенімге негізделген. Осыдан келіп өлген адаммен бірге оның беделі мен қауымдағы алатын орнына лайық мүліктің көмілуі, әрбір тайпаға немесе тайпалар тобына тән сол қауымның жеріндегі зиратында атқарылатын күрделі жерлеу ғұрпы шыққан. Сондай-ақ таулы Алтай мен Қазақстан аумағындағы сақтар зираттарын ашып-қазу сақ қоғамының ерекше ақсүйек өкілдері үшін мәйіттерді бальзамдау мен мумиялау қолданылғанын көрсетеді.

    Дінтанушы, қари, Шохаев Еркінбек Керімбекұлы


    1. Не себепті аңдық стиль? Аң мен адам арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

    2. Табиғат құбылыстарына табыну қаншалықты сақ өмірінде орын алды?

    3. Сол кездегі дүниетаным қазіргі кезде қалай көрініс табуда? Отқа табыну – аластау

    ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды










    Оқушылар археолог болатын төмендегі тапсырмаларды рөлге бөліп,ауызша орындайды. Оқушылардың біреуі сақ қорғаның зерттеген археолог болып, қалған оқушылар сұрақтар қояды.








    Мәтінмен жұмыс





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Бағалау балы:

    -Тапсырманың мазмұнын ашу. 1б

    -Образды ашуда сақ мәдениетінің ерекшеліктерін көрсету 1 б

    -Стиль, бұйымдар, қару – жарақтары, өмірге қажетті заттарын анықтау 1б

    -Креативті таныстыру, жеткізу 1б

    Жалпы: 4 балл


    Бағалау балы:

    - археологтар мен сұхбат жүргізу 1б

    - РАФТ әдісі арқылы тапсырма орындау 1б

    - Тақырыпты талдау 1б

    - Өз ойын еркін жеткізу 1б

    Жалпы 4 балл





















    Ақпараттық мәтін












    https://www.youtube.com/watch?v=ExI0nAh1ntw












    Ақпарат

    тық мәтін








    Үлестірмелі қағаздар




    Бекіту

    5 мин





    Сабақты қорытындылау

    «Сақ қоғамының бізге жеткен өнер туындыларын көрсетіп, сақтардың қолжеткен жетістіктерін қалайша бағалайсыңдар?» атты сұрақ негізінде түйін жасайды

    Үйге тапсырма

    Алтын адам

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    Бағалау балы:

    - сұраққа жауап беру 1б

    - қорытынды жасау 1 б

    Жалпы: 2 балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Сабақ жоспары 5 сынып
    10.12.2023
    566
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации