Алтын адам туралы аңыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алтын адам туралы аңыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабағымды жариялау мақсатым жаңартылған білім мазмұны бойынша өз іс-тәжірбемді басқа әріптестеріммен бөлісу. Бұл сабақта көне заманның танымал тарихи ескерткіштері, жәдігерлері туралы жазылған. Оқушылардың дүниетанымын кеңейту қарастырылған. Материал ішінде «Ширату тапсырмасы» Пазл жасату, Стоп- кадр әдісі (белсенді оқу), «Галлереяға саяхат» әдісі топтық жұмыс, Саралау жұмысына арналған тапсырма «Жұлдызды сәт» ойыны қамтылған. «Көңіл-күй», «Бағдаршам», «Бас бармақ» әдістері және топтық бағалау жүргізілген. Сабақтың соңында кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы арқылы алынған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: дүниетану Мектеп: С. Айни атындағы №55 ЖОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Асланова О

3Б Бөлім Салт дәстүр және ауыз әдебиеті

Күні:

Сынып: 1

Сабақ тақырыбы

Алтын адам туралы аңыз

Оқу мақсаты

1.3.1.2 көне заманның танымал тарихи ескерткіштері, жәдігерлері туралы әңгімелеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Алтын адам бейнеленген монета туралы біледі.

Көптеген оқушылар: Алтын адам туралы аңызды әңгімелейді

Кейбір оқушылар: Алынған ақпарат негізінде өз пікірлерін айтады. Тарихи ескерткіштерді/жәдігер-лерді сипаттайды

Бағалау критерийлері

Алтын адам туралы аңызды әңгімелейді. Тарихи ескерткіштерді/жәдігерлерді сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Әңыз, монета

Құндылықтарды дарыту

Тарихты, ескерткіштерді дәріптеу дағдысын қалыптастыру

Пән аралық байланыстар

Жаратылыстану, математика

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, слайд

Бастапқы білім

Теңге,ғимараттар туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы 5 минут






Ұйымдастыру кезеңі

- Ширату тапсырмасы Пазл жасату

Әр топқа жаңа тақырып бойынша қима суреттер таратамын. Қима суреттерді біріктіріп, сурет бойынша сұрақтар қою. Мысалы: Қандай сурет пайда болды? -Ұлу қабыршағы, мал терісі, тұз

Бұл заттарды не үшін қолданған деп ойлайсыздар? Бұл саудада заттарды қолдану ыңғайлы ма? (МК) Монетаның суретін көрсетемін. «Нумизматика», монеталардың оң және теріс жақтары туралы түсінік беремін

Топқа біріктіру I – топ Ұлу қабыршығы, II – топ Монета, III - топ Тұз

Үлестірмелі парақшалар


Суреттер

Сабақтың ортасы

20 минут

Стоп- кадр әдісі (белсенді оқу)

  1. ҰЖ Бейнеролік Алтын адам туралы аңыз. Оқушыларға Алтын адам туралы бейнеролік көрсетіледі. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады. Жұптық жұмыс жасайды

(ҚБ) «Көңіл-күй» әдісі арқылы бағалаймын

интербелсенді

тақта



Бағалау критерийлері

Дескриптор



Алтын адам туралы аңызды әңгімелейді


1.Тарихи ескерткіштерді біледі

2.Көне заттар (жәдігерлерді) сипаттайды 3.Алтын адам туралы біледі


«Сергіту сәті »


(ҚБ) Бағдаршам әдісі арқылы бағалау

1.Алтын адам тік түру 2.Қанатты ат болып ұшу 3.Ондықтарды атау 2. «Галлереяға саяхат» әдісі (ОТ )

I –топ Тарихи ескерткіштерді/жәдігерлерді сипатта

II – топ Алтын адам мүсінін жаса

III – топ Мәтінді толықтырып жазу, сәйкестендіру

Дәптермен жұмыс жасау. Оқушылар Алтын адамды бояйды, сөздерді сәйкестендіреді және монетаның суретін салады.





маркер, стикер, флипчарт, дәптер





Бағалау критерийлері

Дескриптор










7 минут

Тарихи ескерткіштерді/ жәдігерлерді сипаттайды

- Тарихи ескерткіштерді/жәдігерлерді сипаттай білді

- мүсінін жасау жолдарын ойлап табады

- мәтінді дұрыс құрастыра білді.









Shape1

(ҚБ) «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын (Ө Ж) Саралау жұмысына арналған тапсырма Оқушылармен «Жұлдызды сәт» ойынын өткізу. Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою. Әр дұрыс жауап үшін жұлдызша беріледі. Кімде жұлдызша көп болса, сол жеңеді.

-Алтын Айдар қандай болып өсті?

(Оны барлығы еркелетті, бірақ ол қиқар болған жоқ).

-Алтын Айдардың сауыт саймандарын сипаттаңдар

(Жас батыр басында дулыға, үстіне алтын суыт киді, кеудесі мен арқасын алтын кіреуке жауып тұрды, беліне алтын белдік тағынды, аяғына алтынмен безендірілген басы үшкір, қонышы биік етік киді)

- Археологтер Алтын адамды қай жерден тапты?

(Алматы маңындағы Есік қорғанынан) ....

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет


Дифференциация- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілетті жоғары оқушыларға «Жұлдызды сәт» ойыны бойынша сұрақтар қоямын. Үлгерімі төмен оқушыларға сұрақтарға жауап беруді ұсынамын

«Көңіл-күй» әдісі арқылы бағалау. Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау, топтық бағалау

Топың атауы

Пазл жасату

Топтық жұмыс

«Жұлдызды сәт» ойыны

Ұлу қабыршығы



Монета



Тұз







Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелерін ескертемін

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтық уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай аутқулар болды? Неліктен?

Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылардың барлығы сабаққа жақсы қатысты. Бұл менің ОМ қол жеткізгенім.

Оқушылар алтын адам туралы білді. Көне заманның танымал тарихи ескерткіштері, жәдігерлері туралы бір-бірімен әңгімелесті. Топтық жұмыс қызықты өтті.Өйткені әр топ өз жұмыстарын жасау барысында бір-бірінен қалыспай әрекеттенгені маған ұнады. Саралау тапсырмасында «Жұлдызды сәт» ойыны арқылы оқушылар жаңа сабақты пысықтады.Уақыттан тиімді пайдалана алдым, өйткені менің берген тапсырмаларым оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай еді. Сабақ қызықты өтті. Келесі сабақта АКТ –ны көбірек қолдану керек екенін түсіндім.

Қорытынды бағалау

1.Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. «Стоп - кадр» әдісі

2. «Жұлдызды сәт» ойыны қызықты болды


2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. (оқыту мен оқуға қатысты)

1: Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы

2: Бағдаршам әдісі арқылы бағалау


3.Осы сабақтың барысында барлық сынын немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.

Сабақты әр түрлі ойындармен өту, тапсырмаларды түрлендіру


































С.Айни атындағы №55 жалпы орта мектебі

коммуналдық мемлекеттік мекемесі












Пәні: дүниетану

Тақырыбы: Алтын адам туралы аңыз

Сыныбы: 1 «Ә».

Бастауыш сынып мұғалімі: Асланова Ойша














2019 оқу жылы



























«Үздік сабақ» тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарлар

байқауына

ӨТІНІМ

ТАӘ толығымен

Асланова Ойша Эсанбаевна

Қала, ауданы

Мақтаарал ауданы

Жұмыс орнының толық атауы

С.Айни жалпы орта мектебі

Лауазымы

Бастауыш сынып мұғалімі

Сыныбы

1

Пәні

Дүниетану

Сабақ тақырыбы

Алтын адам туралы аңыз

Байланыс түрі(электронды почта, ұялы телефон

+77478364576




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2019
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі