Материалдар / Алтын сақа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алтын сақа

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: қазақ тілі

Мектеп: №2 Шұбарқұдық қазақ- орыс орта мектебі.

Күні: 05.06.2017

Мұғалімнің аты –жөні: Коптлеуова Кунсулу Сабитовна

Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Алтын сақа

Осы сабақта қол жеткізі -летін оқу мақсаттары

(5.О1), (5Ж1).

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Ойлау дағдылары-ның деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі ақпаратты түсінеді

Берілген мәтінге жоспар құрады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі негізгі ақпаратты түсінеді, анықтайды

Берілген мәтінге қарапайым жоспар құрады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды

Мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын жоспар қарапайым құрады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жанр,қиял, әсірелеу,теңеу

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Асық түрлері, ұшқыр қиял, қиял әлемі

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Асық ойнау білесің бе?

2.Асықтың қандай түрлерін білесің

3. Сенде алтын асық болса не істер едің?

Ишара: Асық ойнау,шапалақ,

Пәнаралық

байланыстар

Әдебиет,дене шынықтыру,

Алдыңғы оқу

Бос уақыт. Шахмат



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Алдыңғы оқу



Басы

7 минут

«Ойын -білім»әдісі.

Оқушылар ретпен санау. 1,2.1,2.

Екі санын айтқандар алға шығады. Сәлемдеседі

Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады?

Шахмат ойыны неге үйретеді?

Бос уақытта тағы қандай ойындар ойнауға болады?

Бой сергіту жаттығуын жүргізу.


Оқушылар асықпен ойналатын ойындар ойнайды.

Ойыннан алған әсерін айту.

Сұрақ:Асық ойыны неге үйретеді?

ҚБ«Бас бармақ» арқылы бағалау


Топқа бөлу: Ітоп-Алшы,Тәйке

ІІтоп-Бүк,Шүк

Асықтар,асық түрлерінің суреттері

Yandex.ks /images сайты



Ортасы








15минут






















3 минут




10 мин


Ертегі екі топқа бөліп беріледі.

  1. Бағалау критерийі

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды

.

Тапсырма:Ертегіні оқып, ертегі желісін хикая картасына орналастыр.

І-топ«Хикая картасы» әдісі бойынша ертегінің мән-жайын түсіндіру

.Shape2 Shape4 Shape3 Shape1

Shape7 Shape6 Shape5


Тапсырма:Ертегіні оқып, ертегіні сурет арқылы түсіндіріңіз, ертегінің желісін анықтаңыз

ІІ-топ «Ментальды карта » арқылы ертегітүсіндіреді

Shape8

Дескриптор:

Ертегіні оқып мазмұнын түсінеді -1

Ертегі мазмұнын түсініп орналастыруға талпынады-2

Мазмұнын түсініп, ертегі желісін картаға орналастырады -3


Сергіту сәті «Бес тас» ойыны



«Торлы диаграмма» Ертегіге жоспар құрыңыз.Жоспар жүйесін сақтаңыз.

Деңгейлік тапсырма.

Жоспардың құрылымын сақталуы

Жоспардағы ой нақты болуы

Ойдың қорытындылауы

Бағалау критерийі

Ертегідегі кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Shape9


Дескриптор:

Ертегіге жүйесіз жоспар құрады-1

Ертегіге қарапайым жоспар құрады-2

Кіріспе ,негізгі және қорытынды бөлімді жоспар құрады,ойын нақты көрсетеді-3


https://www.zharar.com








Графикалық органайзерлер түрлері

Соңы


5 мин


«Тамаша идеялар» әдісі бойынша әр оқушы « Сенде алтын асық болса не істер едің?» сұраққа өз идеяларын стикерлерге жазып жапсырады Picture 4

Қалыптастырушы бағалау: « Бас бармақ»


Бағалау


Қорытынды бағалау

10-12ұпай-5

5-10 ұпай-4

3-5 ұпай-3


Кері байланыс:

2 минут


«Сиқырлы асық»

*Егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, асықты жасыл түске боя;

*Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, асықты сары түске боя;

*Егер сабақ барысынды тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса асықты қызыл түске боя;


Рефлексия



Денсаулық және қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс,

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементтері)

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Мақсатқа жету үшін дарынды оқушыларға әдіс-тәсілдер арқылы деңгейлік тапсырмалар бердім. Ойын арқылы білімді ұштастырдым.

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушы білімі қалыптастырушы бағалау және критералды бағалау арқылы жүзеге асады.

Ұлттық ойын түрін қолдану, озық технология түрлерін қолдану,сабақ барысында ойын тәртібін сақтау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!