Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі»

    Мектеп: №13 «ЭКОС» МГ Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:21.06.

    Мұғалімнің аты-жөні: Калымжанова С.Т.


    Сынып: 6 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    "Алып Ер Тұңға" жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    Жырдың жанры мен фабуласын, сюжетін анықтайды.

    Көтерілген мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасады.

    Оқушыларды түгендейді.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Бәйге» сұрақтарына жауап береді.



    І.Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау».

    Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты болжап, сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы анықталады:


    - Берілген суреттер туралы не ойлайсыздар?

    - Балалар, сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақ кім жайында?

    - Жоқтау өлеңі қашан айтылады? Жоқтауда не айтылады деп ойлайсың? Неліктен кейбір тұлғаларды жоқтаған өлеңдер сақталып қалған деп ойлайсың?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


    Оқушылар назарын сабаққа аудару.






    Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты болжап, сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.







    ҚБ



    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы


































    ІІ. Мағынаны тану. «Алып Ер Тұңға» жыры туралы қысқаша мәліметтер жазылған парақтарды оқушыларға тарату, оқуға ұсыну.

    Ж. «Алып-Ер Тұңға — өте көне замандарда өмір сүрген түркілердің көсемі. Иранның ұлы ақыны Фирдоусидың «Шаһнама» кітабының кейіпкері. Бұл кітапта Алып-Ер Тұңға — Афрасияп, Тұранның (Түр елі — түріктердің) патшасы болып суреттеледі. Алып-Ер Тұңғаның Барысхан атты ұлы, Қаз есімді қызы болған. Қаздың екі шаһары Іленің маңайында. Ал Барысхан қаласының орны Ыстықкөлдің жанында. Алып-Ер Тұңға қайтыс болғанда артында қалған елі жоқтау шығарған. Бұл жоқтау XI ғасырда Махмұт Қашқари жазған «Түркі сөздерінің жинағы» деп аталатын кітабында бар. Бұл жырдан қазақтың жоқтау айту салтының өте көне заманнан келе жатқанын байқаймыз. Жырдың мазмұнында опасыз дүниенің Алып-Ер Тұңғаны аямағаны, түркілердің оның қазасына қатты қайғырып, бөрідей ұлып, жағасын жыртып жылағаны айтылады.

    Әдебиет хрестоматиясымен жұмыс. Орта көлемді үзінді мәнерлеп оқу: логикалық (сөздер мен сөз тіркестерін көтеріңкі оқу) психологиялық (көңіл-күйге орай оқу), грамматикалық (тыныс белгісіне орай дауыс ырғағын сақтап оқу) тәсілдерін ескерту:

    Үзіндіні мәнерлеп оқу үлгісі ретінде аудио материалынан немесе, Bilim Land сайтынан тыңдату.


    Сөздік жұмыс: Ажал шеңгелін салу – ажал жету, Бек-ежелгі түркілердегі қолбасшы дәрежесін білдіретін әскери шен, атақ, жоғары басымдыққа ие тұлға. Қыршын ғұмыр - қысқа өмір, білікті – білімді.

    Жұптық жұмыс


    1-тапсырма. Кестені толтырыңыз.

    Жырдың тақырыбы



    Әдеби жанры


    Негізгі идеясы




    Жыр сюжеті





    Дескриптор:

    Жырдың тақырыбын жазады.-1б.

    Әдеби жанрын анықтайды.1 б.

    Негізгі идеясын ашып жазады. 1 б.


    2-тапсырма.

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А деңгейі «Буриме» әдісі қолданылып, қолдау қажет ететін оқушыларға шумақтағы өлең тармақтарының бастапқы сөздері ұсынылады, оқушы толықтырып, тармақты аяқтайды.

    Шеңгелін ажал ... ,

    Ер Тұңғаны ... ?

    Сұм дүние артта .. .?..

    Қайғылы жүрек жыртылды-ау!


    Сұм ажал бүгін .. .,

    Құрығын салып ...,

    Бектердің бегін ...;

    Қыршын да ғұмыр қырқылды-ау!

    Дескриптор:

    Үзінділерді толықтырып жазады. 1 б.

    • Үзінділерді мәнерлеп оқиды. 1 б.

    • Шумақтың идеясын тұжырымдап жазады. 1 б.



    В деңгейі «Төрт сөзді сөйлем» әдісі арқылы кейіпкердің қандай адам болғаны туралы пікір жазыңыз.


    Дескриптор:

    • Кейіпкер қандай адам болғаны жайлы пікір жазады; 1 б.

    • Пікірін дәлелдеп, мысал келтіреді;1 б.

    Пікірін дәлелдейді, мысал келтіреді, тұжырым жасайды. 1 б.


    С деңгейі

    Жырдан уайым, қайғы, өкінішті білдіретін өлең жолдарын немесе сөз тіркестерін теріп жазыңыз, мағынасын ашыңыз.



    Мұң-шер, қайғы, өкініш секілді сезімдермен берілген сөздер мен сөз тіркестерін тауып жаз


    Мағынасын ашып жаз










    Дескриптор:

    Өлең жолдарынан 3 сөз тіркестерін немесе сөздерді анықтайды, мағынасын ашып жазады. 3 б.


    «Кинолента әдісі» арқылы сурет бойынша шағын мәтін құрайды.

    Дескриптор:

    Сурет бойынша шағын мәтін құрастырады. 1 б.

    Суреттің мағынасын ашады.-1 б.

    Көлемі (4-5 сөйлем) -1 б.

    Қатесіз жазады. 1б.







    Алып Ер Тұңға» жыры туралы қысқаша мәліметтерді тыңдайды.











    Аудиомәтінді тыңдайды.







    Сөздікпен жұмыс жүргізеді.






    Кестені толтырады.

    Жырдың тақырыбын, жанрын, идеясын, сюжетін жазады.








    «Буриме» әдісі қолданылып, қолдау қажет ететін оқушыларға шумақтағы өлең тармақтарының бастапқы сөздері ұсынылады, оқушы толықтырып, тармақты аяқтайды.






    Өлеңді қолдана отырып оқушының кейіпкер жайлы көзқарасын білдіруді байқау.















    Бүгінгі тақырып бойынша ойларын қорытындылайды.

































    ҚБ

    Жұптық бағалау.
























    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


    Дескриптор арқылы















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калымжанова Сауле Тулебаевна
    25 Қырқүйек 2023
    675
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Алып Ер Тұңға" жыры 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Алып Ер Тұңға" жыры 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл жоспарда "Алып Ер Тұңға" жырының сюжетін, фабуласын анықтауға байланысты, жырдың негізгі идеясын ашу, жанрын анықтауға байланысты тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар берілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі»

    Мектеп: №13 «ЭКОС» МГ Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:21.06.

    Мұғалімнің аты-жөні: Калымжанова С.Т.


    Сынып: 6 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    "Алып Ер Тұңға" жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

    6.2.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты

    Жырдың жанры мен фабуласын, сюжетін анықтайды.

    Көтерілген мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасады.

    Оқушыларды түгендейді.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Бәйге» сұрақтарына жауап береді.



    І.Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау».

    Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты болжап, сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы анықталады:


    - Берілген суреттер туралы не ойлайсыздар?

    - Балалар, сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақ кім жайында?

    - Жоқтау өлеңі қашан айтылады? Жоқтауда не айтылады деп ойлайсың? Неліктен кейбір тұлғаларды жоқтаған өлеңдер сақталып қалған деп ойлайсың?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


    Оқушылар назарын сабаққа аудару.






    Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты болжап, сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.







    ҚБ



    6-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы


































    ІІ. Мағынаны тану. «Алып Ер Тұңға» жыры туралы қысқаша мәліметтер жазылған парақтарды оқушыларға тарату, оқуға ұсыну.

    Ж. «Алып-Ер Тұңға — өте көне замандарда өмір сүрген түркілердің көсемі. Иранның ұлы ақыны Фирдоусидың «Шаһнама» кітабының кейіпкері. Бұл кітапта Алып-Ер Тұңға — Афрасияп, Тұранның (Түр елі — түріктердің) патшасы болып суреттеледі. Алып-Ер Тұңғаның Барысхан атты ұлы, Қаз есімді қызы болған. Қаздың екі шаһары Іленің маңайында. Ал Барысхан қаласының орны Ыстықкөлдің жанында. Алып-Ер Тұңға қайтыс болғанда артында қалған елі жоқтау шығарған. Бұл жоқтау XI ғасырда Махмұт Қашқари жазған «Түркі сөздерінің жинағы» деп аталатын кітабында бар. Бұл жырдан қазақтың жоқтау айту салтының өте көне заманнан келе жатқанын байқаймыз. Жырдың мазмұнында опасыз дүниенің Алып-Ер Тұңғаны аямағаны, түркілердің оның қазасына қатты қайғырып, бөрідей ұлып, жағасын жыртып жылағаны айтылады.

    Әдебиет хрестоматиясымен жұмыс. Орта көлемді үзінді мәнерлеп оқу: логикалық (сөздер мен сөз тіркестерін көтеріңкі оқу) психологиялық (көңіл-күйге орай оқу), грамматикалық (тыныс белгісіне орай дауыс ырғағын сақтап оқу) тәсілдерін ескерту:

    Үзіндіні мәнерлеп оқу үлгісі ретінде аудио материалынан немесе, Bilim Land сайтынан тыңдату.


    Сөздік жұмыс: Ажал шеңгелін салу – ажал жету, Бек-ежелгі түркілердегі қолбасшы дәрежесін білдіретін әскери шен, атақ, жоғары басымдыққа ие тұлға. Қыршын ғұмыр - қысқа өмір, білікті – білімді.

    Жұптық жұмыс


    1-тапсырма. Кестені толтырыңыз.

    Жырдың тақырыбы



    Әдеби жанры


    Негізгі идеясы




    Жыр сюжеті





    Дескриптор:

    Жырдың тақырыбын жазады.-1б.

    Әдеби жанрын анықтайды.1 б.

    Негізгі идеясын ашып жазады. 1 б.


    2-тапсырма.

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А деңгейі «Буриме» әдісі қолданылып, қолдау қажет ететін оқушыларға шумақтағы өлең тармақтарының бастапқы сөздері ұсынылады, оқушы толықтырып, тармақты аяқтайды.

    Шеңгелін ажал ... ,

    Ер Тұңғаны ... ?

    Сұм дүние артта .. .?..

    Қайғылы жүрек жыртылды-ау!


    Сұм ажал бүгін .. .,

    Құрығын салып ...,

    Бектердің бегін ...;

    Қыршын да ғұмыр қырқылды-ау!

    Дескриптор:

    Үзінділерді толықтырып жазады. 1 б.

    • Үзінділерді мәнерлеп оқиды. 1 б.

    • Шумақтың идеясын тұжырымдап жазады. 1 б.



    В деңгейі «Төрт сөзді сөйлем» әдісі арқылы кейіпкердің қандай адам болғаны туралы пікір жазыңыз.


    Дескриптор:

    • Кейіпкер қандай адам болғаны жайлы пікір жазады; 1 б.

    • Пікірін дәлелдеп, мысал келтіреді;1 б.

    Пікірін дәлелдейді, мысал келтіреді, тұжырым жасайды. 1 б.


    С деңгейі

    Жырдан уайым, қайғы, өкінішті білдіретін өлең жолдарын немесе сөз тіркестерін теріп жазыңыз, мағынасын ашыңыз.



    Мұң-шер, қайғы, өкініш секілді сезімдермен берілген сөздер мен сөз тіркестерін тауып жаз


    Мағынасын ашып жаз










    Дескриптор:

    Өлең жолдарынан 3 сөз тіркестерін немесе сөздерді анықтайды, мағынасын ашып жазады. 3 б.


    «Кинолента әдісі» арқылы сурет бойынша шағын мәтін құрайды.

    Дескриптор:

    Сурет бойынша шағын мәтін құрастырады. 1 б.

    Суреттің мағынасын ашады.-1 б.

    Көлемі (4-5 сөйлем) -1 б.

    Қатесіз жазады. 1б.







    Алып Ер Тұңға» жыры туралы қысқаша мәліметтерді тыңдайды.











    Аудиомәтінді тыңдайды.







    Сөздікпен жұмыс жүргізеді.






    Кестені толтырады.

    Жырдың тақырыбын, жанрын, идеясын, сюжетін жазады.








    «Буриме» әдісі қолданылып, қолдау қажет ететін оқушыларға шумақтағы өлең тармақтарының бастапқы сөздері ұсынылады, оқушы толықтырып, тармақты аяқтайды.






    Өлеңді қолдана отырып оқушының кейіпкер жайлы көзқарасын білдіруді байқау.















    Бүгінгі тақырып бойынша ойларын қорытындылайды.

































    ҚБ

    Жұптық бағалау.
























    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


    Дескриптор арқылы















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    25.00.2023
    675
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калымжанова Сауле Тулебаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации