"Алып Ер Тұңға"жыры көне жыр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Алып Ер Тұңға"жыры көне жыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ

АҚТӨБЕ ЖОҒАРЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ




______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

тәжірибесінің күнделік-есебі





Мамандығы: _________________________________________


Біліктілігі: _____________________________________________


Топ: Практика күндері: 01.09.2025-14.09.2025


Білім алушының аты-жөні:_____________________________









Ақтөбе қаласы, 2025-2026 оқу жылы



«Бекітемін»
АГК директорының оқу-өндірістік ісі жөніндегі орынбасары В.О.Уалиева
202____ ж. « » _____________

«Келісілді»
_________________________________

кәсіпорынның/мектеп, МДҰ атауы

директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары_________________________
202_____ ж. « » ____________


Педагогикалық практика жұмыс жоспар-кестесі


р/с

Педагогикалық практика бағдарламасына сәйкес орындалуға (оқытуға) жататын жұмыстар тізбесі

Педагогикалық практика бағдарламасының орындалу мерзімдері

Педагогикалық практика жетекшісінің қолы



Алғашқы қоңырауға қатысу, мектеп табалдырығын алғаш аттаған оқушылардың көңіл-күйін бақылау. Алғашқы қоңыраудың өтілу барысын зерделеу

10.00

12.00


Практика базасымен, мақсат-міндеттерімен, және мектеп құжаттарымен танысу.

08.00

12.15


Мектептің жалпы тәртібі, жұмыс режимі, практика жетекшісі және бастауыш мұғалімдерінің нұсқаулықтарымен танысу.

08.00

12.15


Мектеп әкімшілігімен келісілген және колледждің бекітілген «Алғашқы қадам » практикасы кестесімен танысу.

08.00

12.15


Практика кестесі бойынша педагогикалық ұжыммен, сынып жетекшісі және бастауыш сынып мұғалімінің жұмыс жүйесімен танысу.

08.00

12.15


Бекітілген сыныптың сабақ кестесі мен жұмыс жоспарына сәйкес жеке жұмыс жоспарын жасақтау. Тәрбие жұмысының үлгі жоспарын жасақтау.

08.00

12.15


Бастауыш сынып мұғалімінің тәрбие жұмысын зерттеуін ұйымдастыру. Талдау схемасын зерттеу.

08.00

12.15


Тәрбие жұмыстарын жүргізуде мектеп жағдайында және тұрақты жерлерде мұғалімдер мен тәрбиешілерге, ұйымдастырушыларға көмек беру.

08.00

12.15


Мұғалімдерінің оқыту қызметін, сабақ кезеңдерінде оқыту әдістерін бақылау және оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде мұғалімнің оқыту технологияларын қолдануын бақылау.

08.00

12.15


Оқу сабақтарының толық жоспар-конспектісін дайындауға сынып жетекшіге көмек беру

08.00

12.15


Сыныптағы әр оқушының оқуға қабілетін бақылау, әр оқушының ерекшелігіне қарай мінездеме жазу

08.00

12.15


Мектеп мұғалімі мен оқытушы-әдіскердің кестесіне сәйкес ақыл-кеңес алу.

кесте бойынша


Дайын тақырыптық тәрбие сағаттарының жоспарын сынып жетекшісінің тексеруі, бекітуі.

08.00

12.15


Ата-аналармен бірлескен жұмыс мазмұнын зерттеу. Әр жастағы балалардың психологиялық-педагогикалық даму ерекшеліктерін зерттеу.

08.00

12.15


Мұғалімнің сабақтары мен тәрбие шараларына қатысу және талдау

08.00

12.15


Практика соңында машықкерлер педагогикалық практика күнделігі мен бағалау табелін, сабақ жоспарларын, есеп құжаттарын құру, фото-видео материалдар, мұғалімдерден мінездеме жинақтау және тапсыру.

08.00



12.15


Мектептегі кәсіби практикасы кезінде жинақтаған материалдардан электронды портфолионы толықтыру, жүйелеу және презентациялау.

кесте бойынша


«Алғашқы қадам» практикасы бойынша қорытынды конференцияға дайындық

08.00

12.15



Оқып болған конструкциялардың, жабдықтардың, технологиялық процесстердің, өндірістің механизациялау мен автоматтандырудың және еңбектің озық әдістерінің т.б. сипаттамасы.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Студенттің қолы__________

202_____ж.«____» _________________



2. Студент практиканттың мадақтамалары мен жазалары.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


3. Кәсіптік практика жетекшісінің қорытындылары.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Кәсіптік практика жетекшісінің

Қолы ______________

202____жыл «____» _____________












(ҰЙЫМНАН, КӘСІПОРЫННАН, МЕКЕМЕДЕН)

ТӘЖІРИБЕ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫНА МІНЕЗДЕМЕ
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


(ұйымнан, кәсіпорыннан, мекемеден) практика жетекшісі

қолы____________________________ _____________________________

(мөрі) ( Аты-жөні)



202_____ж. «______»_____________



Тәжірибе жинақтаушының қорытынды есебі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

қолы_________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.00.2025
149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі